Stránka 4 z 10
Napsal: 02 čer 2006, 20:03
od chucky
mvolesko píše:chucky píše:mvolesko píše:
a v cem ? jestli mas passata B5.5 tak tam je lamela 240mm to uz je zase neco jinyho
jinak reseni je sintred lamela a jinej pritlacak cena kompletu cca 20tkc

Ne, je to B5 85kW/285nm.....
hmm tak to uricete 390Nm nemas

, nebo to mas nabrzdeny ? jinak jesli mas 5kvalt tak mas jen 228mm, jestli 6ti tak 240mm
tak jak ??
je to PD 85kW/285nm.... motor AJM.... zjisti si o tom něco....
po chipu je cca o 100nm více...
jooo a spojka je 228, to vime oba....

Napsal: 02 čer 2006, 20:06
od mvolesko
mam uplne ten samej motor i auto takze o tom vim vic nez dost, navic si predtim AJM nepsal jen kw, ten motor se dela i ATJ a ten ma stejne kw ale ma 6kv a vetsi lamelu
jinak nevim od koho mas chip, ale 390Nm je spis tvoje zbozny prani

Napsal: 02 čer 2006, 20:55
od monty
mvolesko píše:mam uplne ten samej motor i auto takze o tom vim vic nez dost, navic si predtim AJM nepsal jen kw, ten motor se dela i ATJ a ten ma stejne kw ale ma 6kv a vetsi lamelu
jinak nevim od koho mas chip, ale 390Nm je spis tvoje zbozny prani


Napsal: 05 čer 2006, 05:13
od TDIPOWER
mvolesko píše:jinak nevim od koho mas chip, ale 390Nm je spis tvoje zbozny prani

Taky myslím....

Napsal: 05 čer 2006, 09:48
od stribrnej
Mel jsem motor AJM a byl to taky 6ti kvalt
Napsal: 06 čer 2006, 05:25
od TDIPOWER
Tak je to tam nacpané. 1Z+VR6

. Včera jsem to zase protáhl. No je to paráda. Je fakt, že se změnil zvuk, jak říkal Jim. Ale ječtě tam nemám kryty, protože musím ještě vyměnit rozvody. Tak jak to tam nasadím, tak se to snad o něco zlepší. Každopádně doufám, že to dlooooóóóuho vydrží

Napsal: 06 čer 2006, 20:17
od Jim
TDIPOWER: tak to je supr. jinak jaký máš krouták?
Napsal: 07 čer 2006, 05:24
od TDIPOWER
337Nm.

Napsal: 08 čer 2006, 17:13
od FABSA
na kolik ta uprava vysla ?
Napsal: 09 čer 2006, 05:16
od TDIPOWER
No nevím přesně, protože jsem to dělal ještě s ostatníma věcma. Cca 20tis. za materiál. Dělal jsem to sám. K tomu jsem zničil 1 intercooler za 2000 když jsem se ho tam snažil nacpat. Dále spojka za nějakých 5000, protože origo to nepochopila

Napsal: 11 čer 2006, 10:28
od go.vojta
A cože tam všechno máš?? mě to vyšlo asi 16 možná 17, ale to jsem se vrtal i v motoru a tak, ale pravda je že mě ještě čeká soft od reeshy.. takže mě to vyleze asi na těch 25000.. Jinak jsem taky zvědavej co spojka.. nechal jsem obložit ferodem sérii 1Z.. snad to bude v poho.
Napsal: 12 čer 2006, 05:18
od TDIPOWER
Turbo, trysky, čip + spojka. A navíc trysky jsem kupoval ještě před slevou přes 7000. Spojka komplet, i se setrvačníkem. Nasbírá se to. To nemluvím o hadici turba a spoustě projetého paliva při shánění spojky

Napsal: 13 čer 2006, 21:54
od go.vojta
Jo to znám. je to docela honka to všechno pozhánět a zařídít různé vaření hliníku, plastu, nerezu a tak.. ale výsledek stojí za to.. dneska jsem už tomu poprvý šlápl a je to kurva rozdíl

před tím jsem jel 180 sotva na dálnici z dlouhýho kopce a ted do mírného kopce na běžný silnici to skoro dalo 180 a to jsem musel brzdit do vesnice.. a to mám ještě před čipem

je to bomba.. jede to jako das..

Napsal: 14 čer 2006, 04:48
od TDIPOWER
Zase se vracíme k tomu, proč jsem toto téma založil

. Nezapomeň přítlačák a lamelu z VR6

. Nebo už to po čipu tak dobře nepojede

.
Napsal: 14 čer 2006, 18:01
od go.vojta
Spojka bude poho.. mám průměr 225 a obložený ferodo racing..