Provoz na olej v zahraničí

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Z čeho je vyrobená ta nádrž? Potřebuji si také vyrobit větší nádrž a přemýšlím jak na to.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Je to vyrobený z plastu, z toho co dělají bazény septiky a tak. Dělali mi to podle mýho nákresu přímo v nejbližší firmě co se tím zabývá. Tohle je tuším 10mm tlouštka. Tu menší nádrž mám tuším z 6 nebo 8mm, už nevím. Zatím to drží.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Teda člověče, fakt upřímně - poklona! Když něco děláš, tak pořádně!
nemám žádné auto na naftu
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Dík. Něco potřebuješ? :)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Zelenka
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2006, 21:16

Příspěvek od Zelenka »

KUK píše:Je to vyrobený z plastu, z toho co dělají bazény septiky a tak. Dělali mi to podle mýho nákresu přímo v nejbližší firmě co se tím zabývá. Tohle je tuším 10mm tlouštka. Tu menší nádrž mám tuším z 6 nebo 8mm, už nevím. Zatím to drží.
na kolik tě vyšla ta nádrž
Peugeot partner 1.9 D
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Myslím že cca na 2tis. Už nevím přesně. Uvnitř jsou dvě přepážky, který začínají asi 1cm nade dnem, aby se olej nepřelýval tak jednoduše sem a tam.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
agentw4c
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2007, 19:54

Příspěvek od agentw4c »

Takze jen se zeptam mas to nekde testovany ? ( jinak v SRN by si mohl mit problem )
Ja slysel, ze je pry v Italii zakazano jezdit na rostlinac, nevi nekdo neco blizsiho ?
Jo jeste k tem nadrzim ja si poridil 70 l tady http://www.segelladen.de/Inhalt-untergr ... reibst.htm
Ciao
Uživatelský avatar
mysacek
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2007, 20:56

Příspěvek od mysacek »

KUK píše:
bobyd píše:smarja 195 flasek to je ulet me delalo problemy prelejt 30 (wallbash) od te doby si to prelej\vam do 10l kanysriku od oleje preci jenom je to rychlejsi nez zastavit na odpocivadle a pul hodiny vymackavat jednu petku za druhou :-D
No, já to totiž mám moooc chytře vymyšlený:

1.- nádrž mám uvnitř v autě na zemi za předníma sedačkama na šířku auta. Rozměry cca 25 x 25 x 120cm. Vůbec nepřekáží.
2.- pod nádrží mi ústí výfuk topení, od čehož si slibuju v zimě její pěkné ohřívání od spodu ;)
3.- nalévací hrdlo mám tudíž taky uvnitř a tak mi šikovný spolujezdec když se nudí prostě dolévá olej. Hlavně děti to baví. Tankování za jízdy :D
4.- mám takový nalévací trojtrychtýř (který můžu stavebnicově rozšířit třeba na desetitrychtýř) kde nalévám 3 flašky najednou, systémem jedna se mění, dvě zatím odkapávají...
Můžete mě klidně pochválit za mojí genialitu :D :D
No jsi prostě geniální :P
VW Passat B6, 1,9 TDi PD 96kW, 6.ti kvalt a spokojenej úsměv, Opel Corsa 1,7DTi, Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

[quote/]Jo jeste k tem nadrzim ja si poridil 70 l tady http://www.segelladen.de/Inhalt-untergr ... reibst.htm
Ciao[/quote]

Taky jsem o nich uvažoval. Problém těhle nádrží ale je ten, že většinou nepasují přesně na místo, kde bys je chtěl mít zrovna ty. Buď jsou o něco kratší, delší, širší, užší... Proto jsem si to změřil a nechal vyrobit přesně na míru, abych ten prostor co na to mám měl na 100% využitej.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

Nazdar Delawega, uz jsem nad tim premejslel vickrat, jezdim skrz celou evropu a byl bych fakt rad, kdybych si moh pridelat nejakou pridavnou nadrz at tam celkove nacpu 100 litru bez toho, abych musel tahat kanystry.. poresil jsi to nejak u sebe ?
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

mno ja to mam tak ye hlavna nadry je na olej a mam 22L bandasku v kufri...sice dufam ze sa mi coskoro bodari nieco vymyslet namiesto rezervy, nech to istym panom nekole oci..a potom vysvetluj...kedze kazdym rokom sa nam meni legislativa...

100l to uz nieje malo..to by som si dal asi niekomu vyrobit tak aby to co najlepsie zapasovalo do interieru..napriklad na cely spodok kufru tak aby sa vytvorilo nove dno..a ked nato das koberec..nikto nebude vymyslat..
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

Me by se jevilo jako nejlepsi reseni vetsi nadrz jako takova, holt z jinyho auta:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 275#165275

Dvojity dno kufru je sice super, ale me pokazdy kdyz zastavej tak me prolezou auto uplne nechutne a prvni je zajima co mam v kufru a hned lezou pod koberec jesli tam nahodou nemam neco schovanyho misto rezervy, smejdi. Nejaka firma prodava kulatou nadrz co do diry pro rezervu sedne jak prdel na hrnec, to uz tu nekde bylo reseny, to by bylo zatim jediny zajimavy, ze by se pro delsi jizdu vyhodila rezerva a prdla se tam misto ni docasne pridavna nadrz..
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

tohle jsem taky resil pac me nebavi kazdy tyden tankovat... ale kdyz se podivam co ten escort dela kdyz dam do kuftu 5 kartonu limonad tak jsem od pridavne nadrze upustil... nemit 15 ctky kola tak by se to jeste asi dalo ale takhlen bohuzel ne :-( coz me mrzi
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Uživatelský avatar
ceti
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 15:52
Bydliště: München (BRD).Obcas se objevim v Praze.

Příspěvek od ceti »

Mynames, tak to jsem taky kdysi resil, ze si mi auto sedlo na prdel, kdyz jsem ho plne nalozil (3 lidi v kufru apod..), vyresil jsem to vzadu stavitelnym (sroubovacim) podvozkem za 300 eur z ebay a vymalovano. Vzadu jsem si to vysrouboval vejs a tvrdsi a jezdi OK i s plnym kufrem. Ale pridavna nadrz na 30-50 litru je neco jinyho nez 3 lidi s cca 200 kg dohromady nebo 5 kartonu limonad (po 40-ti kilech!!?) , hehe
UKRADENO 1.7.2015 Pha-Lipence: Muj cernej Golf 2 GTD X1 Kamei.. Stoppt Tierversuche=nehmt Golffahrer !
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

no prave ze je to prd on ten kufr u tohodle 4 dv modelu je dost blbe delanej a hlavne pred 2 rokama jsem daval nove tlumuice i pruziny samozrejme co se nedeje ve predu tlumice ok a v zadu zase na pokraji smrti... stejne ted uz jezdim prevazne sam tak premyslim ze to vymenim za neco mensiho asi Lupo 1.2TDI
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“