[quote="Anas"][quote="mva1"][quote="Anas"]
tady dost se ridi agresivne, ale naftak to neumi jak benzin, ale umi se hesky cerne prdnout na toho kdo otravuje ze zadu abych uhnul.

staci hodit o jednu rychlost nebo 2 dolu a pridat plyn, a to delam jen kdis dlouhu doby jedu pomalu.
[/quote]
IC-čko nestíhá,při tak vysokejch teplotách se nejni čemu divit....
Jak moc se zanáší chladiče pískem ?
Čistíš to často?
Filtry musíš taky měnit častějc?
Přeplnovaný motory při takovým horku,ztrácí výkon znatelně....
Nebo tam automobilky dodávaji auta s většíma IC čkama,chladičema...
než jsou v Evropě. ?[/quote]
Normalne Skodovky ktere jsou tady tak jsou virobene pro region GCC, to Arabsky polostorv (Saudska a kolem) ale moje je virobena pro chrvacka i kdis splnuje jen EU2 .. Jinak mislim si ze ma IC ma normalni, je to ten v rohu na prava strane. Jak menim olej u Skoda servis, tak mi vzdy vse dobre umijou. ale mnel bych nekdy fouknut chladice (vsechny 3)
nikdy se mi nezahrival motor, a klima (manulani) krasne chladi as mam stym v zime problem ze kdis vipnu je mi horko a kdis pustim tak zima

mluvim o teplotu mezi 25 as 30 . (prave chci se to zeptat ale nekdy jindy)
Lidi kteri znam ze Syrje (kde jsem se narodil) rikaji ze naftak ma rad teplo. Vodu vzdy mam 90-95 C podla Vagu a rucicka vzdy u prosred.
jinak evrospke strarsi auto, vzdy maji problemu s zahrivani motoru v zacpach, ale modreni us ne. (totis vse jsou na benzin) zato ze mam naftak tak jsem vijimka.
kdis se rozjedu hlavne po nekolik kilometru s niskym RPM. tak to hesky zakouri, nekde jsem tady cetl ze snad to moze byt z horka. tesko bych soudil.
Pisek mi tady vadi kde bydlim, hned druhy den je auto spinave, a za 2 dny us mam na aute poust. kde bydlim je dost neposteveny pozemky. i nekdy ne asvalovane ulice tak nakladaky a vitr prinasi ten pisek.[/quote]
jo,jo...tak jsem to předpokládal dobře,že pro Váš region GCC se prodávaji upravený modely.
Tipnul bych si že chladice budou trosku větší a i hrubší (aby se tam neusazoval písek) a klima bude asi taky výkonější..
Tima filtrama jsem myslel pylovej a sání motoru...
Ty se u Vás v GCC davaji asi taky nějaký odolnější vůči písku...
To "upsouknuti" v nízkejch otáčkách a při pomalý jízdě je způsobený tím že je vzduchu ve směsi málo (nestačí se ochladit) a je tam přebytek nafty...
Čím je vzduch teplejší tak má menší objem...
A malá rychlost auta = horší zchlazení stlačeného vzduchu v IC tj.vyšší teplota nasávaného stlačeného vzduchu do motoru...(za IC)
a potom ten menší objem...
A dostane se písek i dovnitr ?