Stránka 4 z 4

Napsal: 15 led 2009, 23:46
od Hošík
Fulltank píše:
paulmoto píše:
Fulltank píše: radim podobne, obcas na dalnici to taky poradne prozenu co to jede. Spotrebu spocitanou podle litru na ujetych km mi vychazi kolem 4,5-5,5l/100km.
Ja mam spotrebu podobnou jak ty,jinak taky to obcas protahnu,hlavne v lete kdyz jedu na dovolenou.
myslim si, ze to neni podtaceni ;) treba jeste nekdo poradi.
Tak třeba já na čtyřku jed padesát nepořídím,otáčky jsou někde na 1300 ot/min,čtyřku dávám kolem šedesáti v klidné jízdě.Jinak normálně na 110km/h a pak 5.

Napsal: 16 led 2009, 08:19
od fuzzyi
Fulltank píše:to nejak tocite ne :? kdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
tohle snad ani nemůžeš myslet vážně že ne? Po tobě bych teda nechtěl kupovat auto. Že se nedostaneš ani přes 1700ot?? (LOL) 4 stupeň a jedeš 40km/h na 5st 60km/h??? Jeden z takových co si myslí že šetří auto a přitom si ho odrovnává (crazy)

Napsal: 16 led 2009, 10:35
od dolar100
Fulltank píše:
toby66kw píše:
Fulltank píše:to nejak tocite ne :? kdyz je zima tak se ani pres 1700ot nedostanu a kdyz je motor zahratej jezdim v klidku, radim kolem 2000ot vic ne. Pritom kdyz to tu ctu zda se mi ze bych to podtacel, ale pri jizde mi to tak neprijde. Mam O1 66kw a radim 3-30km/h,4-40km/h,5-60km/h, samozdrejme dle situace.
Podtáčíš brutálně :o
je to takhle jezdeni uz od zacatku a zatim vse v pohode. Jen cvakaj hydrostely, ale to je spis poctem km. O1 1999 TDI(66) 390tis

Tak neradim presne v ty rychlosti spis za, to bylo jen pro upresneni.
presne tak aj ja tak jazdim v Bratislave do 2000 ot (noteeth)

Napsal: 16 led 2009, 11:01
od holy
bejt vaším motorem, tak vám nafackuju....nechtěl bych vidět váš EGR ventil, regulaci turba a saze ve vejfuku..blééé, tam musí bejt sraček (LOL)

Napsal: 16 led 2009, 11:21
od P.e.p.i.n
Tomu motoru neškodí když ho točíš do 4000ot.,aspoň se protáhne pŕi akceleraci a tak to vůbec nevadí a na rozjedech o dálnici jinak po dálnici dávam 5-tku nékde ve 150-160km/h a pak jedu na pětku kolem 3500ot. furt...párkrát sem to teda držel z Prahy do Příbrami na 5-tku ve 4000ot celou cestu sem krapet spěchal a NO PROBLĚM takže jako téch 1700 ot vubec...chudák motor..pak to po tobě koupí nékdo mladej párkrát za to vezme a je po něm....

Napsal: 16 led 2009, 18:40
od tom133
harri777 píše:cau Tom 133 ja mam tiez 96kw ibizu a ta ista teplota oleja ako ty aj ked to tocim
Dneska jsem se na to soustredil a je to tak,jel jsem nejdriv po Praze a pak dalnice cca 30km a dostal jsem se tesne pred 90 stupnu. Jel jsem sice v rozmezi 140-150,ale na sestku to moc netoci.Nevim, jak to bylo v lete.

Napsal: 19 led 2009, 07:10
od nogis
Teď jsem jezdil s 96PD a nechápal jsem jak řadí tiptronic. Tam je to podle mě teprve podtáčení. Vždyť to jede soustavně těsně nad volnoběhem, ať studený nebo teplý. Na druhou stranu při předjíždění je mu jedno, že je motor ještě studený a dá mu kládu... Takže motoru to podtáčení asi až tak vadit nemůže, když to takhle naprogramujou ;)

Napsal: 28 led 2009, 12:31
od Dano3266
Ak vonku mrzne tak štartnem a nechám klepať cca 2 min až potom idem, točím max 1800 a po 2 - 3 km idem na 2000 - 2200 , jemne s plynom a keď teplota vyskočí na 90 tak podlaha a točím poľa potreby :) .

Napsal: 28 led 2009, 12:50
od schonus
nogis píše:Teď jsem jezdil s 96PD a nechápal jsem jak řadí tiptronic. Tam je to podle mě teprve podtáčení. Vždyť to jede soustavně těsně nad volnoběhem, ať studený nebo teplý. Na druhou stranu při předjíždění je mu jedno, že je motor ještě studený a dá mu kládu... Takže motoru to podtáčení asi až tak vadit nemůže, když to takhle naprogramujou ;)
jde o díly, o zajištění odbytu, servisu ... prostě aby měli "Skláří" co žrát (LOL)

Napsal: 28 led 2009, 13:14
od Smoke
taky si myslím že jde o ergonomii, emise a spotřebu. někomu je fuk studeny nebo ne, prostě chce šlápnout a jet, a třeba za 2 roky si koupí nové..

Napsal: 28 led 2009, 14:12
od kubiCzek
Nevadí když je to úplně ledový ráno a držim motor na 2.000 otáčkách při jízdě ? Když dám čtvrtej kvalt tak to točí jenom 1200ot na 50km/h. Supr je pro mě jezdit tak 62km/h. Čtyřka točí cca 1900ot. Blbý že v úseku kde jezdim tak dost často měřej takže víc jak 60km/h tu nikdo nejede.

Je fakt, že dřív sem s tím jezdil taky spíš na míň otáček. Myslel sem, že to bude míň žrát (moje první TDi). Před půl rokem sem to měl na rozebrání hlavy (potkaly se mi ventily s pístama, spadla kladka na rozvodech) a koukal sem že všechno je krásně čistý, EGR zasraný v normě. Teď jak se s tim jezdí svižnějc tak je to takový živější a líp to reaguje na pedál bych řek.

Motor 1Z

Napsal: 28 led 2009, 14:25
od Smoke
kolem 2000 ideál, jsou to pracovní otáčky.
1200 je málo, stejně by se asi ani motor nezahřál.