Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Alinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?

Příspěvek od Alinek »

Zajímá mě, jakým stylem teď, v zimě, jezdíte se svým TDI.

Do kolika otáček to za studena točíte a jestli dáváte něco do nafty.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?

Příspěvek od Deivid »

Alinek píše:Zajímá mě, jakým stylem teď, v zimě, jezdíte se svým TDI.

Do kolika otáček to za studena točíte a jestli dáváte něco do nafty.
Ráno když je to studené do 1800ot. než se ohřeje.Aditivum VIF super diesel zimní.
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Do cca 2-2200 ot, aditívum Sheron diesel.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

nepřidávám nic, ráno jedu s rozumem max 2300ot když brzdím motorem
Jak se zahřeje a nespěchám tak 2800
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
xxxmisko
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 19 říj 2007, 16:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od xxxmisko »

ked mrzne, nastartujem a palim hned prec maximalne do 2000 ot, ale viacmenej minimalne do 1800, menej tu uz nema zmysel. Ked je zohriaty, standard, full kotol
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Deivid píše:Ráno když je to studené do 1800ot. než se ohřeje.Aditivum VIF super diesel zimní.
Ako si spokojny s tym zimnym VIF? Mne pride k nicomu.... motor je akurat pocutelne hlucnejsi a mozno aj strata vykonu (ale to moze byt placebo). Kazdopadne oproti letnemu neporovnatelne horsie.... letny ma pozitivny vplyv ako na hluk motora, tak jemne pozitivne aj vykon ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Re: Jakým stylem teď jezdíte se svým TDI?

Příspěvek od Deivid »

subz3ro_tdi píše:
Deivid píše:Ráno když je to studené do 1800ot. než se ohřeje.Aditivum VIF super diesel zimní.
Ako si spokojny s tym zimnym VIF? Mne pride k nicomu.... motor je akurat pocutelne hlucnejsi a mozno aj strata vykonu (ale to moze byt placebo). Kazdopadne oproti letnemu neporovnatelne horsie.... letny ma pozitivny vplyv ako na hluk motora, tak jemne pozitivne aj vykon ;)
Tak já jsem spokojený,na výkonu ztrátu nepociťuju a hlučnost je taky v normě,když jsem tankoval na no name benzince,tak to bylo hlučné dost,ale to byla vyjímka.jinak OMV Benzina Shell a to je tiché...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

sem off topic já vím :roll:

keždopádně do 70 stupnu jen lehkej šolich

nad 70 pstupnu do plna 5500 ot/m (malej pístek :D )
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Alinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2007, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alinek »

Já jezdim většinou do 2000ot. tak těch 1800 a jak se to začne ohřívat, tak třeba 2200, víc až po zahřátí. A davam zimni VIF super diesel aditiv a naftu od Benziny :)
flashmajster
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 15 srp 2007, 22:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava, SK

Příspěvek od flashmajster »

Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

pořád stejně, akorát v zimě šrabu okna :-). tzn. citovka, až to ohřeje můžu všechno- nezáleží na ročním období
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

aditiva nepridavam ... rano nastartuju a hned jedu ... ani ne po kilometru najedu na dalnicu ... zlehka zrychluju na 130 km/h .. 2500 otacek max ... po zahrati ... full gas :)
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw :D
DON'T STOP SMOKING :)
Uživatelský avatar
Praetorio
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 31 bře 2008, 14:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Praetorio »

Než zahřeju na provozní teplotu, tak jedu 2000-2200 otáček a pak v klidu normální jízda.
Přidávám zimní VIF do nafty.
Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším :-)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

2000 - 2500 otáček než se to ohřeje. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jezdím naprosto stejně v létě i zimě. Dost opatrně, víceméně na spotřebu a pohodu. Pohybuju se v otáčkách 1800 - 2500, při roztahování do kopce točím kolem 3000, aby po přeřazení motor měl krouťák.

Do nafty nedávám nic, nikdy jsem nedával a nikdy nebyl problém.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 03 pro 2008, 13:13, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“