Stránka 4 z 20

Napsal: 22 srp 2012, 20:56
od M4rt4s
vyměnil sem O kroužky na "T" čku a furt jsou tam bubliny . . jak funguje ten zpetnej ventil u toho "T" ??? má pouštět ze zpátečky do filtru nebo z filtru do zpátečky ?

Napsal: 10 bře 2013, 17:47
od Kamil-TDI
Chlapy měl bych dotaz,mám bublinky v naftě a jediný co jsem ještě nezkoušel je odvrtat ten zpětný ventil co je v sacím koši. Je nutnost dat potom na přívodní hadicu která jde z nadrže klasickej zpětnej ventil,nebo tam žádnej být nemusí???
Dík za odpověď! ;)

Napsal: 10 bře 2013, 17:57
od M4rt4s
Já sem se tim taky zabejval :-) chtěl sem zpětný ventily odvrtat a nakonec jsem zjistil, že odvrtaný už byly :-D a co jsem tak koukal tak po cestě od nádrže k pal. fitru žádnej přidávanej zpětnej ventil nemám, takže podle mě bejt nemusí nebo aspoň já ho nemám a maká to. Jinak u mě to dělaly gumičky na "T" čku na palivovým fitru, koupil sem cca za 60kč nový, modrá šla vejš a byl klid.

Napsal: 10 bře 2013, 19:13
od Kamil-TDI
M4rt4s píše:Já sem se tim taky zabejval :-) chtěl sem zpětný ventily odvrtat a nakonec jsem zjistil, že odvrtaný už byly :-D a co jsem tak koukal tak po cestě od nádrže k pal. fitru žádnej přidávanej zpětnej ventil nemám, takže podle mě bejt nemusí nebo aspoň já ho nemám a maká to. Jinak u mě to dělaly gumičky na "T" čku na palivovým fitru, koupil sem cca za 60kč nový, modrá šla vejš a byl klid.
Já už tam mám novej ventil i O kroužky a furt tam lítá vzduch! Asi mě s toho raní! (wallbash)

Napsal: 10 bře 2013, 19:42
od M4rt4s
zkoušel sem prohodit hadice, přepad - přívod na fitru a vzádu pod sedačkama na sacím koši. Chce to chvíli počkat než dopředu doteče nafta z ze sacího doteče bez bublinek. Tim sem zkoušel, jestli to nejni někde v hadici. Pak jsem taky odpojoval hadice ze sacího koše dal na to svojí pruhlednou a zkoušel fouknout a sát pusou abych věděl jestli jsou ty zpětný ventyly provrtaný a taky tim zjistíš jestli to nejni někde u nich přiucpaný. No a poslední věc je vzít si prostě kanistr s naftou svojí hadici stčit do kanistru a druhej konec dát hned k čerpadlu když pujdou bubliny je to čerpadlo když né je to pohoda, zkusit hadici napojit na přívod filtru a postupně dál dokud se neobjeví bubliny. A důležitý je tu hadičku mít naplněnou naftou aby se soustava ještě víc nezavzdučnila . . . . já sem třeba měl petku a provrtaný víčko na průměr hadičky a odotil jí dnem nahoru, nebo jde jí mít dnem dolu a dycky na ní máčknout a naftu tam natlačit než dáš hadici . . . . chce to hledat určitě na to přijdeš.

PS: ještě mě napadla jednoduchá věc :D mít ten kanistr vejš než místo kde budeš připojovat, poteče samospádem :-)

Hodně štěstí

Napsal: 10 bře 2013, 19:47
od Kamil-TDI
No snad jo! Dík. :(

Napsal: 11 bře 2013, 15:50
od M4rt4s
pak dej vědět když na to přijdeš čim to bylo :)

Napsal: 11 bře 2013, 16:46
od Kamil-TDI
M4rt4s píše:pak dej vědět když na to přijdeš čim to bylo :)
Tak dnes jsem mrknul na hadice co vedou do sacího kaše v nádrži. Přívod k čerpadlu nacucnu krásně a jde fouknout i do nádrže,ale do zpátečky mužu fouknout jenom do vnitř (do nádrže) nenasaju ani za nic. Je tam určitě zpětnej ventil,ale na přívodu není! :?

Napsal: 11 bře 2013, 17:39
od M4rt4s
Tak to už někdo jeden odvrtal :-) ale ted si neuvědomuju jestli jde zpátečka přes palivovej filtr, ale to že ve zpátečce je asi nejni takovej problém, spíš bych to hledal jinde . . .

Napsal: 11 bře 2013, 20:03
od mirslav
mal som ten isty problem z naftou najprv boli bublinky a potom zacla padat do nadrze takze kazde rano trapenie pri starte (wallbash) menil som filtre,spetny ventyl na filtre,gumicky, palivove cerpadlo a na vine boli odvrtane spetne ventyly v sacim kosi kerisi kokot ich odvrtal. vymenil som saci kos a mam svety pokoj. neni nad mechanikov samoukov (LOL)

Napsal: 11 bře 2013, 20:40
od Kamil-TDI
mirslav píše:mal som ten isty problem z naftou najprv boli bublinky a potom zacla padat do nadrze takze kazde rano trapenie pri starte (wallbash) menil som filtre,spetny ventyl na filtre,gumicky, palivove cerpadlo a na vine boli odvrtane spetne ventyly v sacim kosi kerisi kokot ich odvrtal. vymenil som saci kos a mam svety pokoj. neni nad mechanikov samoukov (LOL)
Někde jsem četl,že starší modely zpětnej ventil na přívodu neměli,až facelift. U mě ho asi někdo odvrtal. Jinak nacucnout mi jde krásně.
Ty bubliny mě sežerou kurva! (wallbash)
Ještě mám spadený na hadice k čerpadlu a filtru! Jinak už nevim!!! :?
Filtr novej,ventil taky a furt tam letí bubliny. :roll:

Napsal: 11 bře 2013, 20:49
od M4rt4s
a zkoušel jsi dát ten kanistr s hadicí mezi fitr a čerpadlo ? to ti dost poví . . . zúžíš tim okruh na hadici k čerpadlu a čerpadlo . . muže to bejt klidně čerpadlem . . .

Napsal: 11 bře 2013, 21:03
od Kamil-TDI
M4rt4s píše:a zkoušel jsi dát ten kanistr s hadicí mezi fitr a čerpadlo ? to ti dost poví . . . zúžíš tim okruh na hadici k čerpadlu a čerpadlo . . muže to bejt klidně čerpadlem . . .
Bublinky mě jdou před čerpadlem! Moc nevěřím tomu že by to dělalo čerpadlo. Startuje to pěkně táhne to jak blbý! Podle mě to bere vzduch někde po cestě z nádrže k čerpadlu!

Napsal: 11 bře 2013, 21:32
od M4rt4s
To joo máš tam průhlednou hadici né ? v tej jsou, ale už tam můžou cestovat od nádrže a když dáš tan kanistr s průhlednou nadicí a připojíš jí mezi čerpadlo a fitr (tak aby kanistr byla nová nádrž) tak požnáš jestli je to čerpadlo někdo mi to tu už psal . . .

Napsal: 12 bře 2013, 21:20
od jmarek
Dej obě hadice průhledné. Může to dělat ta vracečka z motoru že jdou bublinky do filtru. Dal jsem obě nové (průhledné) a od té doby klid