Stránka 4 z 20
Napsal: 22 srp 2012, 20:56
od M4rt4s
vyměnil sem O kroužky na "T" čku a furt jsou tam bubliny . . jak funguje ten zpetnej ventil u toho "T" ??? má pouštět ze zpátečky do filtru nebo z filtru do zpátečky ?
Napsal: 10 bře 2013, 17:47
od Kamil-TDI
Chlapy měl bych dotaz,mám bublinky v naftě a jediný co jsem ještě nezkoušel je odvrtat ten zpětný ventil co je v sacím koši. Je nutnost dat potom na přívodní hadicu která jde z nadrže klasickej zpětnej ventil,nebo tam žádnej být nemusí???
Dík za odpověď!

Napsal: 10 bře 2013, 17:57
od M4rt4s
Já sem se tim taky zabejval

chtěl sem zpětný ventily odvrtat a nakonec jsem zjistil, že odvrtaný už byly

a co jsem tak koukal tak po cestě od nádrže k pal. fitru žádnej přidávanej zpětnej ventil nemám, takže podle mě bejt nemusí nebo aspoň já ho nemám a maká to. Jinak u mě to dělaly gumičky na "T" čku na palivovým fitru, koupil sem cca za 60kč nový, modrá šla vejš a byl klid.
Napsal: 10 bře 2013, 19:13
od Kamil-TDI
M4rt4s píše:Já sem se tim taky zabejval

chtěl sem zpětný ventily odvrtat a nakonec jsem zjistil, že odvrtaný už byly

a co jsem tak koukal tak po cestě od nádrže k pal. fitru žádnej přidávanej zpětnej ventil nemám, takže podle mě bejt nemusí nebo aspoň já ho nemám a maká to. Jinak u mě to dělaly gumičky na "T" čku na palivovým fitru, koupil sem cca za 60kč nový, modrá šla vejš a byl klid.
Já už tam mám novej ventil i O kroužky a furt tam lítá vzduch! Asi mě s toho raní!

Napsal: 10 bře 2013, 19:42
od M4rt4s
zkoušel sem prohodit hadice, přepad - přívod na fitru a vzádu pod sedačkama na sacím koši. Chce to chvíli počkat než dopředu doteče nafta z ze sacího doteče bez bublinek. Tim sem zkoušel, jestli to nejni někde v hadici. Pak jsem taky odpojoval hadice ze sacího koše dal na to svojí pruhlednou a zkoušel fouknout a sát pusou abych věděl jestli jsou ty zpětný ventyly provrtaný a taky tim zjistíš jestli to nejni někde u nich přiucpaný. No a poslední věc je vzít si prostě kanistr s naftou svojí hadici stčit do kanistru a druhej konec dát hned k čerpadlu když pujdou bubliny je to čerpadlo když né je to pohoda, zkusit hadici napojit na přívod filtru a postupně dál dokud se neobjeví bubliny. A důležitý je tu hadičku mít naplněnou naftou aby se soustava ještě víc nezavzdučnila . . . . já sem třeba měl petku a provrtaný víčko na průměr hadičky a odotil jí dnem nahoru, nebo jde jí mít dnem dolu a dycky na ní máčknout a naftu tam natlačit než dáš hadici . . . . chce to hledat určitě na to přijdeš.
PS: ještě mě napadla jednoduchá věc

mít ten kanistr vejš než místo kde budeš připojovat, poteče samospádem
Hodně štěstí
Napsal: 10 bře 2013, 19:47
od Kamil-TDI
No snad jo! Dík.

Napsal: 11 bře 2013, 15:50
od M4rt4s
pak dej vědět když na to přijdeš čim to bylo

Napsal: 11 bře 2013, 16:46
od Kamil-TDI
M4rt4s píše:pak dej vědět když na to přijdeš čim to bylo

Tak dnes jsem mrknul na hadice co vedou do sacího kaše v nádrži. Přívod k čerpadlu nacucnu krásně a jde fouknout i do nádrže,ale do zpátečky mužu fouknout jenom do vnitř (do nádrže) nenasaju ani za nic. Je tam určitě zpětnej ventil,ale na přívodu není!

Napsal: 11 bře 2013, 17:39
od M4rt4s
Tak to už někdo jeden odvrtal

ale ted si neuvědomuju jestli jde zpátečka přes palivovej filtr, ale to že ve zpátečce je asi nejni takovej problém, spíš bych to hledal jinde . . .
Napsal: 11 bře 2013, 20:03
od mirslav
mal som ten isty problem z naftou najprv boli bublinky a potom zacla padat do nadrze takze kazde rano trapenie pri starte

menil som filtre,spetny ventyl na filtre,gumicky, palivove cerpadlo a na vine boli odvrtane spetne ventyly v sacim kosi kerisi kokot ich odvrtal. vymenil som saci kos a mam svety pokoj. neni nad mechanikov samoukov

Napsal: 11 bře 2013, 20:40
od Kamil-TDI
mirslav píše:mal som ten isty problem z naftou najprv boli bublinky a potom zacla padat do nadrze takze kazde rano trapenie pri starte

menil som filtre,spetny ventyl na filtre,gumicky, palivove cerpadlo a na vine boli odvrtane spetne ventyly v sacim kosi kerisi kokot ich odvrtal. vymenil som saci kos a mam svety pokoj. neni nad mechanikov samoukov

Někde jsem četl,že starší modely zpětnej ventil na přívodu neměli,až facelift. U mě ho asi někdo odvrtal. Jinak nacucnout mi jde krásně.
Ty bubliny mě sežerou kurva!
Ještě mám spadený na hadice k čerpadlu a filtru! Jinak už nevim!!!
Filtr novej,ventil taky a furt tam letí bubliny.

Napsal: 11 bře 2013, 20:49
od M4rt4s
a zkoušel jsi dát ten kanistr s hadicí mezi fitr a čerpadlo ? to ti dost poví . . . zúžíš tim okruh na hadici k čerpadlu a čerpadlo . . muže to bejt klidně čerpadlem . . .
Napsal: 11 bře 2013, 21:03
od Kamil-TDI
M4rt4s píše:a zkoušel jsi dát ten kanistr s hadicí mezi fitr a čerpadlo ? to ti dost poví . . . zúžíš tim okruh na hadici k čerpadlu a čerpadlo . . muže to bejt klidně čerpadlem . . .
Bublinky mě jdou před čerpadlem! Moc nevěřím tomu že by to dělalo čerpadlo. Startuje to pěkně táhne to jak blbý! Podle mě to bere vzduch někde po cestě z nádrže k čerpadlu!
Napsal: 11 bře 2013, 21:32
od M4rt4s
To joo máš tam průhlednou hadici né ? v tej jsou, ale už tam můžou cestovat od nádrže a když dáš tan kanistr s průhlednou nadicí a připojíš jí mezi čerpadlo a fitr (tak aby kanistr byla nová nádrž) tak požnáš jestli je to čerpadlo někdo mi to tu už psal . . .
Napsal: 12 bře 2013, 21:20
od jmarek
Dej obě hadice průhledné. Může to dělat ta vracečka z motoru že jdou bublinky do filtru. Dal jsem obě nové (průhledné) a od té doby klid