Stránka 4 z 4
Re: [b]Podívejte se na video pořízené na výstavě Motocykl Pr
Napsal: 19 bře 2010, 09:29
od luha
STRÝCO píše:luha píše:STRÝCO píše:
Som presvedčený a mám to aj odskúšané, že naozaj funguje ak :
- dodržím požadovanú špecifikáciu oleja
- použijem kvalitný olej a filter
- výmenu oleja vrátane filtra robím načas
- priebežne kontrolujem hladinu oleja
- udržiavam motor v dobrom technickom stave
Motor z hľadiska mazania naozaj nič iné nepotrebuje.
No a co říkáš na studené starty? Opravdu je na válcích v šálách atd dostatetečná vrstva oleje těch několik sekund hned po nastartování?
Není lepší mít kov ošetřený mikroskopickou vrstvičkou, která snížuje tření na minimum?
Naozaj si to neviem vysvetliť, ale žiadny motor som použitím hore uvedených zásad nezadrel - teda aj olej bez prísad spoľahlivo maže ako má a jeho životnosť spravidla vpohode prevýši životnosť ostatných častí automobilu.
Ak ten "zázračný" prípravok je naozaj dobrý, istotne úspešne absolvoval nejaké laboratórne testy, alebo dlhodobé prevádzkové skúšky a výrobcovia mazív všetkého druhu sa o neho iste trhajú. Je mi však nepochopiteľné, prečo tie výsledky testov a skúšok tak úporne tajíš a odkazuješ nás len na stránky a videá spracované formou púťových a cirkusových atrakcií, za ktoré by sa nehanbil ani Horst Fuchs.

Díky za poklonu, Horst Fuchs je náš vzor
http://metaltec.pcservis-praha.cz/files ... i_2001.pdf
Re: [b]Podívejte se na video pořízené na výstavě Motocykl Pr
Napsal: 19 bře 2010, 09:39
od STRÝCO
luha píše:STRÝCO píše:luha píše:
No a co říkáš na studené starty? Opravdu je na válcích v šálách atd dostatetečná vrstva oleje těch několik sekund hned po nastartování?
Není lepší mít kov ošetřený mikroskopickou vrstvičkou, která snížuje tření na minimum?
Naozaj si to neviem vysvetliť, ale žiadny motor som použitím hore uvedených zásad nezadrel - teda aj olej bez prísad spoľahlivo maže ako má a jeho životnosť spravidla vpohode prevýši životnosť ostatných častí automobilu.
Ak ten "zázračný" prípravok je naozaj dobrý, istotne úspešne absolvoval nejaké laboratórne testy, alebo dlhodobé prevádzkové skúšky a výrobcovia mazív všetkého druhu sa o neho iste trhajú. Je mi však nepochopiteľné, prečo tie výsledky testov a skúšok tak úporne tajíš a odkazuješ nás len na stránky a videá spracované formou púťových a cirkusových atrakcií, za ktoré by sa nehanbil ani Horst Fuchs.

Díky za poklonu, Horst Fuchs je náš vzor
http://metaltec.pcservis-praha.cz/files ... i_2001.pdf
Ja som si to hneď myslel a som rád, že Si mi to potvrdil.
Prajem Ti veľký predajný úspech a málo súdnych sporov a mimosúdnych vyrovnaní

.
Napsal: 21 bře 2010, 18:27
od bobG3
luha píše:CATDAVID píše:Udělej tenhle test s nějakým olejem VW v origo novým balení třeba normu PD 505.01,pak bude jasno.

OK není problém. Můžeme se domluvit na předváděčce, kdy VY si přinesete olej jaký budete chtít a na přístroji FALEX si to vyzkoušíte na vlastní oči a ruce. Platí?
Zavolejte na telefon 721 145 395 a domluvíme se. Navrhuji setkání v motorkářském hotelu Troníček na Žampachu u Jílového. Třebas nějaký víkend.
http://www.hoteltronicek.cz
Prosímtě rozumíš tomu, co prodáváš? Co asi tak chceš předvádět?Jestli je přístroj falex ten kolovrátek, tak to ba, ale zde se bavíme snad o tom co to udělá ve spalovacím motoru po 15k km, a to Ti žádnej Falex nezměří, to musíš udělat testy opotřebení. Nechápu, proč firma Metaltec nezadá tyhle testy třeba u Enacu na třeba 10ti autech u PPLky ze stejným olejem, znichž 5 by bylo s přísadou a 5 bez. Takové testy jsou nezpochybnitelné, jinak ty reference jsou jen řeči, které slyším v telce denně.
Je hezké, že věříš tomu co prodáváš, ale můžu Ti popřát jen to co Strýco, s dovětkem, že pokud to někdo naleje do auta co má víc jak 200k km, seš za vodou, životnost už zkončila
Takže žádné předváděčky, ale seriózní test, to je třeba udělat. Pokud by ale opotřebení bylo větší, museli by asi solit,

Napsal: 02 dub 2010, 23:27
od Nightrider
Muj nazor je, ze zbytecne bych nic do motoru nedaval. Pokud funguje tak jak ma tak "to neco" nepotrebuje. A kdyz "to neco" potrebuje, tak "to neco" motor nezachrani.
Bavil jsem se s mechanikem, ktery mel motor pred smrti. "Neco" tam nalil, motor se vzpamatoval, stichnul, ozil... najezdil jeste x kilometru a pak umrel. No otazka kolik by ten motor vydrzel, kdyby "to" tam nedal.
A kdyz budu chtit s autem zavodit, tak vymenim olej treba za 5W60, ktery se pouziva masove pri zavodech.
To si rovnou muzu hodit do motoru kostku masla

a pozorovat jak mi METAL strili z vyfuku.
Napsal: 04 dub 2010, 18:22
od Stejsky77
Nightrider píše:Muj nazor je, ze zbytecne bych nic do motoru nedaval. Pokud funguje tak jak ma tak "to neco" nepotrebuje. A kdyz "to neco" potrebuje, tak "to neco" motor nezachrani.
Bavil jsem se s mechanikem, ktery mel motor pred smrti. "Neco" tam nalil, motor se vzpamatoval, stichnul, ozil... najezdil jeste x kilometru a pak umrel. No otazka kolik by ten motor vydrzel, kdyby "to" tam nedal.
A kdyz budu chtit s autem zavodit, tak vymenim olej treba za 5W60, ktery se pouziva masove pri zavodech.
To si rovnou muzu hodit do motoru kostku masla

a pozorovat jak mi METAL strili z vyfuku.
Neodpustím si rejpnutí, myslel jsi 5W 50 vit

(nebo 10W 60). I já mám stejný názor, a jak už tu tuším STRÝCO zmínil, tak o přísadách do oleje se zmiňoval ing Černý, že tam prostě nepatří. A radši dám na názor odborníka a zkušenýho mechanika, než na reklamní kecy.
Napsal: 04 dub 2010, 18:58
od ROBIG
Podle mě by testy takových přípravků měli probíhat v podmínkách pro jaké se ten výrobek prezentuje.Jak bylo popsáno výše nalejt to do aut a jezdit a potom se chlubit prokazatelným výsledkem.On je asi trochu rozdíl oslnit někoho prezentací s válečkem ale co teploty v motoru atd.Co když změny teplot v motoru degradují vlastnosti přípravku.A prosím nepiš sem že změna teplot nevadí pokud to nemůžeš věrohodně prokázat.
Napsal: 07 dub 2010, 21:01
od TK
Na toto téma jsem si povídal s technickým ředitelem společnosti Chevron ( oleje Havoline ) a ten se zhrozil, že bych snad něco podobného chtěl lít do motoru a dlouhosáhle mi líčil co všechno je v těchto přísadách a co to s motorem udělá. Vzhledem k tomu, že mě společnost Chevron podporuje a dodává mi oleje, tak mi přímo zakázal něco podobného do motoru nalít.
Napsal: 23 dub 2010, 21:30
od Huml
koukám, že se to tu zase nějak zvrhává, ale u PD motorů by měřítkem funkčnosti toho přípravku pro mě bylo, že se tomu neojebe vačka a zdvihátka, kdybych si to chtěl do motoru dát, tak asi proto, ne kvůli zvyšování výkonu nebo snižování spotřeby, ale aby se snížilo tření na kritických místech jako je u PD vačka vs. zdvihátka, takže jsem zvědavej co Catdavid, ale asi nic, protože takový testování nic neřekne, protože nejde změřit možná míra opotřebení respektive neopotřebení, než se něco zjistí, budu mít fousy až na kolena

Napsal: 11 kvě 2016, 21:47
od prdlavka
tak už uběhla dost dlouhá doba.-) tak co funguje to???
Napsal: 11 kvě 2016, 22:32
od CATDAVID
No tak já mám muj poznatek,do golfa 4 (AJM), jsem Miltek nalil v roce 12/2009 v roce 11/2010 jsem ho prodal,nový majitel po 1,5roku motor vyměnil za ASZ z duvodu zvyšování výkonu a starý zustal ležet u indiho na dilně v Bohumině.Když jsem doskládal GII na vrchy s ASZ motorem rok vyroby 2004,zjistil jsem,že je smetená vačka.Tak jsem koupil moji starou vačku a jezdím na ni na GII dodnes.Těžko řict jestli ta vačka byla lépe mazaná,každopádně je to vačka r.v.2000 a je OK.Ty nové šmejdy nic nevydrží.

Napsal: 11 kvě 2016, 22:38
od hubo44
,,tak už uběhla dost dlouhá doba.-) tak co funguje to???,, musime si uvedomiť že predavaju nam pančovany olej a do toho dam ešte pančovanu prisadu no zbohom.
http://autobild.cas.sk/clanok/210303/ta ... vasmu-autu
len pre zaujímavost
Napsal: 31 srp 2016, 13:37
od cheno