Stránka 4 z 6
Napsal: 01 úno 2010, 15:52
od Sakul
vita.10 píše:Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku

Mazat jen olejem? Už jsem gumky dělal, ale nikdy všechny 4.
V else pisou olejem, podle me neuskodi, kdyz je maznes i lehce vazelinkou, aby tam pekne klouzly.
Napsal: 01 úno 2010, 15:59
od Sakul
Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku

Me to zaskrceni fakt pomaha. Gumky jsou, ale nove, pekne jsem je namaznul olejem, potrel vazelinkou a nakroutil vstrikovac. Otvor v hlave pro vstrik jsem, ale nijak nesmirgloval ani nesrazel hranu nozem ani nijak nemazal. Je mozny se ta gumka mohla o tu hranku poskodit?
Po delsim stani to proste blbe chyta a kdyz blafne tak parkrat zakopne a docela smrdi po nafte. Zmerim jeste tlaky a kdyz budou ok, tak jeste jednou vymenim gumky. Jinak uz fakt nevim

Napsal: 01 úno 2010, 16:13
od venouš
Sakul píše:Huml píše:pokud pomůže zaškrcení zpátečky, je s největší pravděpodobností špatná gumka na vstřiku co odděluje přívod a odvod nafty ke vstřiku

Me to zaskrceni fakt pomaha. Gumky jsou, ale nove, pekne jsem je namaznul olejem, potrel vazelinkou a nakroutil vstrikovac. Otvor v hlave pro vstrik jsem, ale nijak nesmirgloval ani nesrazel hranu nozem ani nijak nemazal. Je mozny se ta gumka mohla o tu hranku poskodit?
Po delsim stani to proste blbe chyta a kdyz blafne tak parkrat zakopne a docela smrdi po nafte. Zmerim jeste tlaky a kdyz budou ok, tak jeste jednou vymenim gumky. Jinak uz fakt nevim

pošli mi na SZ číslo,zavolam ti
Napsal: 01 úno 2010, 20:06
od Huml
ronej píše:No mně to dělá něco podobného. Po nastartování ujedu tak 200m a pak mi to začne škubat a napíše mi to porucha motoru. Po chvíli mi to začne jet jak má, jinak jak jezdím denně,tak je vše v pohodě, ani ve vagu žádná porucha. Ale stačí den pauza a už to blbne. Ve vagu pak je:16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal , 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal. Setkal se s tím někdo ?
vymažeš ty chyby a jak to zaškube vyhoupnou tam obě dvě tyto chyby?
Napsal: 01 úno 2010, 20:36
od venouš
to HUML.

třeba me to neškube.jen dvakrat při ranim startování se mi to napsalo.snímač otaček G28 sporadicky asi po třech týdnech znovu.asi ta baterka stím netočila nejlépe ale chytlo to.každopadně by ten snímač měl snímat normalně,ne?

Napsal: 01 úno 2010, 20:51
od ronej
Huml píše:ronej píše:No mně to dělá něco podobného. Po nastartování ujedu tak 200m a pak mi to začne škubat a napíše mi to porucha motoru. Po chvíli mi to začne jet jak má, jinak jak jezdím denně,tak je vše v pohodě, ani ve vagu žádná porucha. Ale stačí den pauza a už to blbne. Ve vagu pak je:16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal , 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal. Setkal se s tím někdo ?
vymažeš ty chyby a jak to zaškube vyhoupnou tam obě dvě tyto chyby?
jo přesně tak, já je vymažu a jak jezdím denně,tak je to v pohodě, ale stačí jeden den pauza a začne škubat, jako by na tři válce, chyby jsou zpět obě, po přidání plynu padají otačky jako bych vypl na okamžik klíče a tak to blbne asi dvě až tři minuty a pak je to už v pohodě. Jsem už z toho zoufalý

Napsal: 01 úno 2010, 20:58
od Huml
no jestli vůbec řešíš správnej problém, nevím jestli ti pomůže zmáčknutí vracečky, ale co jsem naposled řešil tento problém se sporadicky vyskakující závadou čidla kliky na PD 85kW, musel jsem shodit vanu a očistit impulzní kolo, i když na něm nebyl vidět žádnej problém a od té doby to startuje už jen, když to vidí klíče, do tý doby problémy za studena, za tepla, někdy točení jak blázen někdy jakžtakž, občas se stalo, že nechtělo chytit a otáčkoměr vyletěl na 3000ot., možná zkusit vytáhnout čidlo ven, vzít tlakovej vzduch, někdo ať ti zastartuje a ofoukej to impulzní kolo, možná to není tvůj problém, ale s tím co jsem se setkal já, bylo hrozně zavádějící na padající naftu a nakonec to vyvrcholilo, že to blblo jak jsem popisoval a bylo to tím, čidlem vs. impulzním kolem
Napsal: 01 úno 2010, 21:04
od Huml
ronej píše:Huml píše:ronej píše:No mně to dělá něco podobného. Po nastartování ujedu tak 200m a pak mi to začne škubat a napíše mi to porucha motoru. Po chvíli mi to začne jet jak má, jinak jak jezdím denně,tak je vše v pohodě, ani ve vagu žádná porucha. Ale stačí den pauza a už to blbne. Ve vagu pak je:16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal , 19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal. Setkal se s tím někdo ?
vymažeš ty chyby a jak to zaškube vyhoupnou tam obě dvě tyto chyby?
jo přesně tak, já je vymažu a jak jezdím denně,tak je to v pohodě, ale stačí jeden den pauza a začne škubat, jako by na tři válce, chyby jsou zpět obě, po přidání plynu padají otačky jako bych vypl na okamžik klíče a tak to blbne asi dvě až tři minuty a pak je to už v pohodě. Jsem už z toho zoufalý

no to na problém s naftou teda nevypadá, je divný, že tam vyskočí obě ty čidla jako přerušení, to je na tom Touranu co máš v podpisu?
Napsal: 01 úno 2010, 21:40
od ronej
Huml píše:ronej píše:Huml píše:vymažeš ty chyby a jak to zaškube vyhoupnou tam obě dvě tyto chyby?
jo přesně tak, já je vymažu a jak jezdím denně,tak je to v pohodě, ale stačí jeden den pauza a začne škubat, jako by na tři válce, chyby jsou zpět obě, po přidání plynu padají otačky jako bych vypl na okamžik klíče a tak to blbne asi dvě až tři minuty a pak je to už v pohodě. Jsem už z toho zoufalý

no to na problém s naftou teda nevypadá, je divný, že tam vyskočí obě ty čidla jako přerušení, to je na tom Touranu co máš v podpisu?
Jo to je ten Touran, asi to bude doopravdy něco v elektrice, musím se podívat na kabeláž, ale zase je divné, že jak auto jezdí, tak je vše v pohodě.
Napsal: 01 úno 2010, 21:42
od Huml
co třeba svazek co vede okolo startéru, dost často se to tam prodírá
Napsal: 01 úno 2010, 21:55
od ronej
No něco na tom bude, jsi už druhý, který mi todle řekl. Děkuji moc za radu, mrknu na to hned zítra, jen na co se mám zaměřit, na vyustění kabelů z trubek nebo i vevnitř bývá závada?
Napsal: 01 úno 2010, 21:58
od Huml
u startéru se dře motorovej svazek o kostřící kabel co jde ke startéru
Napsal: 01 úno 2010, 22:09
od ronej
no tak to jsem zvědav, nejraději bych vzal baterku a kouknul se na to hned, to tam není v trubce, nebo se prodře i ona?
Napsal: 01 úno 2010, 22:37
od Huml
neni
Napsal: 02 úno 2010, 09:20
od vita.10
Tak to opět nechytlo. ten Průhledný filtřík za tandemem je plný. Tak jsme zase škrtili zpátečku. Dva dny byl klid, nedělá to pořád. Že by to spadlo kvůli gumičkám jen v hlavě a jen někdy? Protože včera to chytlo po ránu super.