Stránka 4 z 119
Napsal: 21 zář 2006, 12:02
od Smoke
ten IC je nevím z čeho, dal mě ho borec- taky nevěděl, je ve předu a musel sem uříznou kus tenké příčky před chladičem, místa málo...

Napsal: 05 lis 2006, 20:55
od INTERCOOLER
Jak zmeřit tlak turba?

Mam 1.6TD IC a zda se mi ze ten vykon nic moc, soused ma 1.9 D a jede mu to lib

. No, mozna mam uz motor pred KO - za tepla mi to blbe startuje-vždy musim vytahnout sytič.
Napsal: 05 lis 2006, 20:59
od INTERCOOLER
to iTD: jestli to neni problem, tak posli foto na :
VOVKA.P@seznam.cz , diky.

Napsal: 06 lis 2006, 17:51
od Smoke
INTERCOOLER píše:Jak zmeřit tlak turba?

Mam 1.6TD IC a zda se mi ze ten vykon nic moc, soused ma 1.9 D a jede mu to lib

. No, mozna mam uz motor pred KO - za tepla mi to blbe startuje-vždy musim vytahnout sytič.
na hadičku co vede z turba (nebo z trubky z IC) napoj třeba tlakoměr na pneumatiky

, měl bys mít kolem 0.8b
Napsal: 06 lis 2006, 21:30
od INTERCOOLER
0.8 bar pri max. otačkach?

nemam totiz otackomer ale to je jedno skusim to. Diky za radu.
Jo, a jeste otazka: mam v pristrojovce velke hodiny a chtel bych tam dat otackomer, da se to nebo je to problem,

muzu tam dat treba s 1.9?
Napsal: 07 lis 2006, 18:27
od bokaco
Dat ho tam asi muzes, ale musis mit na to pripravenej alternator a el. vedeni od nej do pristrojovky.
A ani si nejsem jistej, jestli byly ty alternatory stejny. V nejhorsim porovnat velikosti remenic motor-altik a pripadne vymenit.
Napsal: 07 lis 2006, 18:45
od machy1118
já to mám takhle

Napsal: 07 lis 2006, 18:53
od Černý Miroslav
chlapi scháním chladič na passata b3 1.9 TD, nemužu ho nikde sehnat a jeste bych potreboval nejakey fotky nebo schema ,jak mam zabudovat intercoler ( u tohodle passata jse dava intercoler pred motor, tesne k viku na ventili).
Napsal: 07 lis 2006, 20:49
od janyck
zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
Napsal: 07 lis 2006, 20:53
od janyck
a este som zabudol ze ten bypas sa dal nastelovat takym malym imbusakom a 8 klucom ako kontra.neviem ako to mas ty
Napsal: 07 lis 2006, 21:30
od Smoke
janyck píše:a este som zabudol ze ten bypas sa dal nastelovat takym malym imbusakom a 8 klucom ako kontra.neviem ako to mas ty
taky sem to zkoušel štelovat tím imbusem, ale šlo to v rozmezí 0,6-0,9b, což je málo (pro mě). takže zůstávám u tlaku 1,9b
Napsal: 07 lis 2006, 21:33
od Smoke
janyck píše:zdar.
ja som mal golf III td 55kw. dolozil som ešte pred vodny chladič IC zo starej octavie tdi.super nan pasuju hadice z avie na chladic vody, su poriadne pretkane a tvrde, len tak lachko sa nenafuknu a su zaroven redukovane.otocil som vyvod zo sacieho na druhu stranu a turbo som povolil na tych srubach kolem a pootocil ho podla potreby.potom mi tam v pohode vosli standartne vysokotlake hadice cca 35mm ktore pasuju na tie z avie.na turbe som si nastavil bypas na 1,2bar .na cerpadle som pootocil skrutku na mnozstvo paliva o pol ot. do prava a doladil som volnobech.no autu chybala nafta vo vysokych ot. tak som dal dole ten vrch cerpadla s membranov a dobrusil som ten konus asi o 1mm do sikma.je to excentricke treba si to poznacit pri rozoberani.tym som dosiahol ze pri stupajucom tlaku v turbe mi stupala aj davka paliva.auto mi skoro vobec nedymilo perfektne chodilo ako sialene aj 190tkou a motor aj turbo slape dodnes super .
sory za pravopis ponahlam sa
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm
.
kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).
Napsal: 08 lis 2006, 09:51
od janyck
mozno ze na to moje cerpadlo a trysky 1,9 td to inak reaguje ale reaguje a za jazdy pri otackach vobec nedymilo
Napsal: 08 lis 2006, 11:46
od Smoke
spíš to bude tím, že jsi nedělal takový zásah do motoru- jen trochu zvíšil tlak, trošku nafta a IC. já šel na max. co unese motor. jo a kouří to, ale trocha (to sem chtěl

)
Napsal: 08 lis 2006, 15:35
od machy1118
Ahoj, už jsem si namontoval ten ventil na turbo, je na něm psané že je v rozmezí 0,5 - 1,5 baru, ale turbo mi nejde víc než 1 bar i když mám ten ventil dotažený nadoraz.
Nevíte někdo čím to může být?