Výsledky merania kompresie a result poruchy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Vypadá to že komprese ze někam ztratila

jinak dnešní motory sice výkonější jsou ale úsporné co se výpočtu spotřeby podle odpracovaného času a výkonu motoru zase tolik neliší,
Takový zetor 25 spotřeboval za 12 hodin jen 25 litrů nafty ale zase jel jen 35 km za hodinu takže kilometrově spotřeba vychází vysoká cca 5,9 litrů na 100 kilometrů :-D
T4+B5,5
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Mechanik mi ešte nevolal tak neviem ešte výsledok, hned ako budem vedieť napišem sem výsledky.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mistrkutil...možná by stálo zkusit,dát za1,9 TDI pluh a hodinu s ním jezdit jen tak po silnici....A pak to vynásobit ...Směrodatný je krouták, a ten je velice bídný....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14455
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A taky se mi nezdá, že by 2511 jel 35 km/h mám 3011 a top speed je něco kolem 25 km/h.
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

protože 3011 takzvaný major už byl konstrukčně řešený na více práce kdežto 25A nebo 25K měli jinou převodovku a jen 6 rychlostí dopředu a 2 dozadu jinak se liší i motorově 3011 je 3 válec tudíž má lepší krouťák ale nemá točky kdežto 25ka má 2 válce a velkej setrvák takže točí jak o život :-D
T4+B5,5
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Tak chlapci mam result je to celkom zaujímavé...... Meranie tlakov dopadlo nasledovne všetky valce nad 32 jeden dokonca asi 35. Dosť ma to potešilo lebo na takého deduška je to dosť slušne....... (noteeth) No a k tomu výsledku : PRESKOCENE ROZVODY vačka o 2 zuby čerpadlo o jeden zub.
Môj mechanik tvrdí že rozvody preskočili preto že tieklo gufero na kluke a že sa remen šmikol po zuboch. Snažil som sa mu vysvetliť ,že nech skontroluje kolečko na kluke no on stale tvrdí že sa šmykli. Je to normálne aby sa rozvody len tak šmykli?
Mohlo sa niečo stať pri takomto skočení???
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

To vypadá že jsi jezdil s málo napnutou napínací kladkou nebo bez ní většinou když něco přeskočí tak samostatně a nejčastěji čerpadlo protože má nejmíň styčných zubů s řemenem a rozvody přeskočí buď při nějakém škubnutí motoru třeba z 5ky 2ka nebo i při chcípnutí když se motor dotáčí a na řemen působí rázy vačky protitlaky ve válci tak doufám že se ti to nepotkalo a to kolečko na klice 100% zkontroluj.
T4+B5,5
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Marek77 píše:Já si, a říkám to opakovaně, myslím, že kompresními tlaky to určitě nebude.


Tvá závada je buď v čerpadlu nebo v chybně načasovaných rozvodech - jinde to nebude (se klidně vsadím :wink: ).
:kol111:
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Je potrebné meniť kladky aj remen pri takomto preskočení, ked rozvody maju najazdené iba 45000 ??? Nestačí vymeniť iba remen? Pýtal som sa mechanika či by nebolo lepšie motor odkušať na starý rozvod on mi tvrdí ,že prv pomení veci a potom vyskuša.... Je to bežny postup ??? Kto poskytuje záruku na rozvody autoservis alebo výrobca rozvodov. Ide o to ,že rozvody montoval ten istý mechanik...
Naposledy upravil(a) milansilvia dne 25 srp 2010, 19:06, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Napínací kladku určitě. Osobně bych vyměnil všechno. I tak máš to "přeskočení" hodně zalevno.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Nemohlo sa nič stať motoru ked skočila vačka o 2 zuby???
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

ty 2 zuby je hranice kam to dál nepustí ventily takže počítej jestli to pojede jako že asi jo když má dobrý tlaky že budež časem nebo možná i hned měnit hydroštyly pokud je nějakej nakoplej bude mít jamku od vačky nebo popraskaný slyšet to je po nastartování když je natvrdo a nevymezuje jestli bude nějaký ventil ohlý pozná se to taky až časem ale toto vypadá že to bude ok,
T4+B5,5
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A především záleží, kterým směrem to na vačce přeskočí. Pokud se vačka po přeskočení posune ZA, snese to i dva zuby. Pokud se ale vačka posune PŘED (jakoby předběhne motor), kopne se to okamžitě - tam to nesnese ani zub.

Jinak - vzhledem k tomu, že kompresní tlaky motor má, kopnuté to určitě není. Přikláním se k názoru kluků - rozvody bych určitě vyměnil kompletně - zas taková investice to není, dají se sehnat komplet za dva a půl. Gufero na klice vyměnit určitě, pozor - musí se dát nový šroub řemenice kliky a použít momentový klíč!!! A jak se znám, vyměnil bych i gufera na vačce a vloženém hřídeli, když už bych to dělal (rozměry všech tří gufer jsou stejné a cena cca kilčo za kus).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nie som mechanik, ale zatial kazdy s ktorym so sa bavil tvrdi => pokial gufero netecie, tak nemenit.... casto sa stava, ze po preventivnej vymene nastane problem ktory treba riesit, tzn. zbytocne starosti, praca a peniaze navyse. Tiez som typ co rad meni veci preventivne, ale specialne toto som si nechal vyhovorit - znelo to logicky :-)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je vidět výhoda nových vozů, řemen si skáče jak chce a on si toho skoro nikdo nevšimne...Nad tím pístem je ale místa.... :D
Kdysi mě jako učedníka poslal předák koupit kompresi ....Ale za komunistů nic nebylo....A dnes je jí všude dost a dost.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“