jinak dnešní motory sice výkonější jsou ale úsporné co se výpočtu spotřeby podle odpracovaného času a výkonu motoru zase tolik neliší,
Takový zetor 25 spotřeboval za 12 hodin jen 25 litrů nafty ale zase jel jen 35 km za hodinu takže kilometrově spotřeba vychází vysoká cca 5,9 litrů na 100 kilometrů
Mistrkutil...možná by stálo zkusit,dát za1,9 TDI pluh a hodinu s ním jezdit jen tak po silnici....A pak to vynásobit ...Směrodatný je krouták, a ten je velice bídný....
protože 3011 takzvaný major už byl konstrukčně řešený na více práce kdežto 25A nebo 25K měli jinou převodovku a jen 6 rychlostí dopředu a 2 dozadu jinak se liší i motorově 3011 je 3 válec tudíž má lepší krouťák ale nemá točky kdežto 25ka má 2 válce a velkej setrvák takže točí jak o život
Tak chlapci mam result je to celkom zaujímavé...... Meranie tlakov dopadlo nasledovne všetky valce nad 32 jeden dokonca asi 35. Dosť ma to potešilo lebo na takého deduška je to dosť slušne....... No a k tomu výsledku : PRESKOCENE ROZVODY vačka o 2 zuby čerpadlo o jeden zub.
Môj mechanik tvrdí že rozvody preskočili preto že tieklo gufero na kluke a že sa remen šmikol po zuboch. Snažil som sa mu vysvetliť ,že nech skontroluje kolečko na kluke no on stale tvrdí že sa šmykli. Je to normálne aby sa rozvody len tak šmykli?
Mohlo sa niečo stať pri takomto skočení???
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
To vypadá že jsi jezdil s málo napnutou napínací kladkou nebo bez ní většinou když něco přeskočí tak samostatně a nejčastěji čerpadlo protože má nejmíň styčných zubů s řemenem a rozvody přeskočí buď při nějakém škubnutí motoru třeba z 5ky 2ka nebo i při chcípnutí když se motor dotáčí a na řemen působí rázy vačky protitlaky ve válci tak doufám že se ti to nepotkalo a to kolečko na klice 100% zkontroluj.
Je potrebné meniť kladky aj remen pri takomto preskočení, ked rozvody maju najazdené iba 45000 ??? Nestačí vymeniť iba remen? Pýtal som sa mechanika či by nebolo lepšie motor odkušať na starý rozvod on mi tvrdí ,že prv pomení veci a potom vyskuša.... Je to bežny postup ??? Kto poskytuje záruku na rozvody autoservis alebo výrobca rozvodov. Ide o to ,že rozvody montoval ten istý mechanik...
Naposledy upravil(a) milansilvia dne 25 srp 2010, 19:06, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
ty 2 zuby je hranice kam to dál nepustí ventily takže počítej jestli to pojede jako že asi jo když má dobrý tlaky že budež časem nebo možná i hned měnit hydroštyly pokud je nějakej nakoplej bude mít jamku od vačky nebo popraskaný slyšet to je po nastartování když je natvrdo a nevymezuje jestli bude nějaký ventil ohlý pozná se to taky až časem ale toto vypadá že to bude ok,
A především záleží, kterým směrem to na vačce přeskočí. Pokud se vačka po přeskočení posune ZA, snese to i dva zuby. Pokud se ale vačka posune PŘED (jakoby předběhne motor), kopne se to okamžitě - tam to nesnese ani zub.
Jinak - vzhledem k tomu, že kompresní tlaky motor má, kopnuté to určitě není. Přikláním se k názoru kluků - rozvody bych určitě vyměnil kompletně - zas taková investice to není, dají se sehnat komplet za dva a půl. Gufero na klice vyměnit určitě, pozor - musí se dát nový šroub řemenice kliky a použít momentový klíč!!! A jak se znám, vyměnil bych i gufera na vačce a vloženém hřídeli, když už bych to dělal (rozměry všech tří gufer jsou stejné a cena cca kilčo za kus).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Nie som mechanik, ale zatial kazdy s ktorym so sa bavil tvrdi => pokial gufero netecie, tak nemenit.... casto sa stava, ze po preventivnej vymene nastane problem ktory treba riesit, tzn. zbytocne starosti, praca a peniaze navyse. Tiez som typ co rad meni veci preventivne, ale specialne toto som si nechal vyhovorit - znelo to logicky
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tady je vidět výhoda nových vozů, řemen si skáče jak chce a on si toho skoro nikdo nevšimne...Nad tím pístem je ale místa....
Kdysi mě jako učedníka poslal předák koupit kompresi ....Ale za komunistů nic nebylo....A dnes je jí všude dost a dost..