Stránka 4 z 4

Napsal: 27 říj 2010, 07:30
od AlesShi
po 5ti minutach motor upeces?!
ja myslel urve se ojnice, rupne klika, praskne hlava, nebo vic dohromady
ze to nekdo ufrituje, to akorat spatne sleduje budiky a nepovoli kdyz by mel

prece autem se nejezdi 100km cihla :)

Napsal: 27 říj 2010, 08:04
od Jayson
*** píše:ja osobne pres 15000km za pul roku zatim
pak tohle jezdi rok a pul http://***.cz/OI319k.pdf najeto netusim

pak jeste vim o 3 motorech a taky zatim nic neodeslo
Na denní ježdění bez výfuku a filtru?

Napsal: 27 říj 2010, 08:06
od nogis
Tímhle stylem jezdíme akorát se služební FI HTP Praha-Brno. V Praze plyn na podlahu a čekáš až tam dojedeš. :D

Napsal: 27 říj 2010, 08:15
od subz3ro_tdi
AlesShi píše:prece autem se nejezdi 100km cihla :)
Aj ked 100km cihla je prehnane, tych 5 minut na brzde s plnou zatazou na valcoch by ma tiez zaujimalo.... :)
Kazdemu musi byt jasne ze "rozumna" uprava je tak na hranici 15-20% vykonu, pokial teda vyrobca nie je idiot ze zbytocne poddimenzuje software :) S dalsimi upravami motoru sa mozeme dostat aj na dvojnasobok, ale uz to nema ani zdaleka seriovu zivotnost :)

@mvole: tych 300 koni sa bavime na seriovej nafte? predpokladam ze nie.... ;)

Napsal: 27 říj 2010, 08:18
od Forest
Dovolim si dva skromne dotazy na M-voleska:

1) tech 300k jste dosahli na tom "300konovem" hybridu odAndreho bez aditiv? (aditiva jsou pro me vse mimo seriove nafty a vzduchu, takze napr. methanol, nitro, propan atd. vyjimku tvori jeste vsak cista voda na snizeni EGT)

2) jedna se o vozy s jednim turbodmychadlem?

3) ta auta jezdi stale na ten "300konovy" software nebo maji prepinac na jine verze softu?

4) jedna se o 1,9TDI o puvodnim objemu?

A jeden dotaz na Zizalu:
Ten Tvuj motor ma z AJM dilu co puvodniho? (pod pojmem puvodni myslim treba i upraveny ... je mi jasny, ze mas jine trysky, upravene pisty kvuli CR, ale jde mi o to vedet, zda se jedna o puvodni AJM vnitrnosti) ... teda pokud nemas co skryvat jak casto opakujes ;)

Predem dekuji za fakticke a uplne odpovedi.
subz3ro_tdi píše:...
Je to jen muj subjektivni dojem, ale vzhledem k tomu, s cim jsem se setkal v praxi u stavariny (kdy jsou veci peclive spocitany a "pro strycka Prihohu" z principu predimenzovany o podstatne vice, nezli uvadis) se domnivam, ze tam jsou vyssi tolerance z duvodu prevence a jistoty. Nebo je to tak, ze oni preventivne pocitaji s tim, ze to nekdo bude honit seriove studene a to asi muze mit vliv na zivotnost motoru vyssi, nezli navyseni vykonu o 50%+ ovsem provozovane pouze pri zahratem motoru. Jinak si to (alespon ja) neumim predstavit ... ale verim, ze mi to nekdo vysvetli ;)

Napsal: 27 říj 2010, 08:40
od mvolesko2
Jayson píše:
*** píše:ja osobne pres 15000km za pul roku zatim
pak tohle jezdi rok a pul http://***.cz/OI319k.pdf najeto netusim

pak jeste vim o 3 motorech a taky zatim nic neodeslo
Na denní ježdění bez výfuku a filtru?
je fajn ze si vydedukoval ze kdyz je to na grafu u pajina napsano, ze tak nutne musi jezdit vsechny, ale ja mam vejfuk s rezonatorem a seriovej papirovej filtr kterej menim cca po 7000km i s olejem

subz3ro_tdi: nevim jestli nam ze stojanu tece seriova nafta, ale je to normalne nafta ze stojanu, pajin pouziva vodu s lihem 50/50 na sprintech i pri mereni

Forest: nemam ve zvyku stebou jak koli diskutovat ale odpovim
1) u a3 je na denni jezdeni 280koni (coz si myslim ze je horni bezpecna hranice pro turbo) a jen na cistou naftu, do ktere nepravidelne pridavam VIF, na brzde odmereno i 304koni a 597Nm ale jednalo se o software vylucne na sprinty a mereno bez nitra, graf sem davat nebudu stejne by tu dlouho nevydrzel

2)ano

3) pajin v octe ma prepinani ostatni nikoli

4) ano

Napsal: 27 říj 2010, 08:41
od turbo kamna power
nogis píše:Tímhle stylem jezdíme akorát se služební FI HTP Praha-Brno. V Praze plyn na podlahu a čekáš až tam dojedeš. :D
to taky ale není uplně dobře, protože HTP nemá výměník voda-olej, olej se přehřívá a někdy se i upalujou ventily

Napsal: 27 říj 2010, 08:58
od Vici
na parkovišti před lidlem přehodíš motor a letíš dál (LOL) HTP !

Napsal: 27 říj 2010, 09:39
od Forest
M-volesko píše: subz3ro_tdi: nevim jestli nam ze stojanu tece seriova nafta, ale je to normalne nafta ze stojanu, pajin pouziva vodu s lihem 50/50 na sprintech i pri mereni

Forest:280koni (coz si myslim ze je horni bezpecna hranice pro turbo) a jen na cistou naftu, do ktere nepravidelne pridavam VIF
Dekuji za odpoved. Rekneme, ze si toho (vzhledem k nasem vztahu) velice vazim a ocenuji to. Protoze bez tebou uvedenych fakt by to bylo jako pocitat 1+1=3

Vzhledem k tomu, ze vim, o jake turbo se jedna (i je mi znamo, kdo ho opravdu vymyslel), tak jsem si byl schopen vypocitat jeho realne moznosti bez aditiv a nutnosti korigovat EGT dodatecnym vstrikovanim vody.

Moje prognoza se sice decentne lisila (a verim, ze kdyby se slo do dusledku, tak by se i potvrdila), nicmene fakt zustava a nyni je i potvrzen:

Diskutovane "300konove" turbo neni urceno pro dosazeni 300 koni bez aditiv a v pripade, ze neni na tento fakt upozornovano pred koupi, lze tento pocin uspesne povazovat za zamerne klamani zakaznika.

Jen zajimavy dodatek stojici za zvazeni: http://forums.tdiclub.com/showpost.php? ... ostcount=6

Napsal: 27 říj 2010, 18:26
od Smradlavá žížala
Moje ajm je zcela seriové co se týče ojnic, kliky, spojky....... to jsi myslel? Písty mají zvěšený spalovák u kámoše na soustruhu a kanály jsem si udělal frézou do vrtačky..... obyčejný nejtlustší těsnění pod hlavou, normálka. Koupil jsem kovaný ojnice na malej spodek a čekám až mi přijdou, preventivní akce. Na vačce se taky pracuje. 545 Nm je docela dost na serivé ajm věci, né?

Napsal: 27 říj 2010, 18:28
od Smradlavá žížala
Nemám co skrývat, nelžu a ani nemystifukuju.... jsem ohrožený druh ;)

Napsal: 28 říj 2010, 16:56
od Forest
Smradlavá žížala píše:...
Mno je to neuveritelne, nicmene od tebe to sedi.
Smradlavá žížala píše:Nemám co skrývat, nelžu a ani nemystifukuju.... jsem ohrožený druh ;)
Tak to bych povazoval jako vtip dne ... vskutku povedeny. Jsi vylozene bavic, asi ses minul povolanim, mel jsi byt klaunem v manezi ;)

Napsal: 04 lis 2010, 10:48
od Golf-GT
nogis píše:Tuším teda správně, že ty motory už s životností nemají moc společnýho? Chlubit se, že někdo najel po úpravě 40tkm... Bych se nevozil ani rok. O voleskovi ani nemluvě - "zatím 15tkm". Úprava motoru za x tisíc možná jen na jednu výměnu oleje... Úpravy naprosto o ničem.
znám chlapa kterej zkurvil motor v ovým passatu za půl roku a to jezdí každej den tak max. 100 km