Octavia Combi 1.9TDI (postupny vyvoj)

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

no Brano :D , to myslíš že Stano sa za mesiac bude posrávať z toho výkonu? :D

PS: viem voco go
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

To zrovna nie, este som sa neposral z horsich veci, ale inak ako napad to nie je zle.... BH by mal u silnejsich aut k upravam nad 80% vykonoveho narastu davat sadu pampersiek v cene (rofl) Taky narast u 300PS motora moze sposobit zazivacie nevolnosti, hlavne na seriovom podvozku a brzdach... pripadne u konstrukcne slabsich motorov ked vyletia nejake kusy prednou kapotou (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A o tom to je! Nadherna prace, ujko Brano smekam. Verim, ze toto auto by dokazalo nechat na byt jen decentne clenite ceste i 220k auto.

Jinak Stano gratuluju k obema udalostem, uzivej si je ve zdravi ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Forest: dik :)

Dnes som si cosi vsimol a davam vam na zamyslenie... teoreticky to ovladame vsetci, ale ze by to bolo az take jednoduche?
Asi len ciselna nahoda... alebo? (noteeth)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

větší krouták ve vyšších otáčkách = vyšší výkon :) nebo tedka nějak nerozumím :D
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Jayson: nazornejsie som to uz urobit nevedel, je mi luto :)
proste a jasne, znizenie hranice max. krutiaceho momentu o 20Nm viedlo k adekvatnemu zvyseniu jeho hodnoty v max. otackach
mozno je to dane kompresorovou mapou, az taky mudry zase z toho nie som, ale mna prekvapila ta presnost :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

nebude to zmenou vzduchoveho filtra?
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Nevím jestli to BH psal tady, ale říkal, že měl ještě rezervu na turbu, tak ve středních otáčkách trochu přidal, proto se ten krouťák drží.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@rege245: vylucene to nie je, ale nemyslim si....
@Jayson: pisal som to tu ja ze sa pridavalo 0,05baru v 3500 otackach... ale tu sa jedna o hodnotu v 4400 ot :)
chcelo by to urobit este upravu s 380 Nm a odmerat... a mali by sme jasno
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

je tam 168 g/s vzduchu pri tych otackach... zamyslajte sa
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

BH motor píše:je tam 168 g/s vzduchu pri tych otackach... zamyslajte sa
Neco pro uvolneni:

Pro ty, kteri se zamysleli a prisli na to, ze je to 10,8kg/min. nebo 604,8kg/hod.: zamysleli jste se dobre, ale jinak, nez bylo ocekavano (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Může mi to někdo vysvětlit? Protože nechápu co tím BH myslel :)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Jayson: BH dal hodnotu z kompresorovej mapy svojho hybridu, kolko gramov vzduchu je schopne dodat pri 4400 otackach.. asi caka ze si dopocitame teoreticky krutiaci moment ktory sa da dosiahnut... vtipny je, chalanisko :kol1:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

tak to pak ano :) díky
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

V oktobri prebehlo kontrolne meranie po roku a pol...
Zmeny oproti predoslemu meraniu:
- katalyzator nahradeny prechodovym tlmicom (nejaka prvovyroba z koncernu KIA)
- papierova vlozka filtra vzduchu (nejaky FRAM)
- vymena zotrvacniku + prtilacneho taniera za set zo SAG 96/110kw
a jemna "uprava" nastupu krutiaceho momentu ;)

V dobe merania nefungovali na brzde korekcie a meranie prebehlo na letnych 17" kolesach za vydatneho pouzitia WD40 (zial)... hodnoty pri standardnych 3,5% DIN 70020: Vykon motora 205,7ps, krutiaci moment 441,5Nm

Obrázek
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 09 lis 2012, 16:57, celkem upraveno 2 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“