Stránka 4 z 7

Napsal: 23 bře 2011, 00:04
od jipi
no Brano :D , to myslíš že Stano sa za mesiac bude posrávať z toho výkonu? :D

PS: viem voco go

Napsal: 23 bře 2011, 08:32
od subz3ro_tdi
To zrovna nie, este som sa neposral z horsich veci, ale inak ako napad to nie je zle.... BH by mal u silnejsich aut k upravam nad 80% vykonoveho narastu davat sadu pampersiek v cene (rofl) Taky narast u 300PS motora moze sposobit zazivacie nevolnosti, hlavne na seriovom podvozku a brzdach... pripadne u konstrukcne slabsich motorov ked vyletia nejake kusy prednou kapotou (noteeth)

Napsal: 23 bře 2011, 09:44
od Forest
A o tom to je! Nadherna prace, ujko Brano smekam. Verim, ze toto auto by dokazalo nechat na byt jen decentne clenite ceste i 220k auto.

Jinak Stano gratuluju k obema udalostem, uzivej si je ve zdravi ;)

Napsal: 23 bře 2011, 15:04
od subz3ro_tdi
@Forest: dik :)

Dnes som si cosi vsimol a davam vam na zamyslenie... teoreticky to ovladame vsetci, ale ze by to bolo az take jednoduche?
Asi len ciselna nahoda... alebo? (noteeth)

Obrázek

Napsal: 23 bře 2011, 15:21
od Jayson
větší krouták ve vyšších otáčkách = vyšší výkon :) nebo tedka nějak nerozumím :D

Napsal: 23 bře 2011, 15:26
od subz3ro_tdi
@Jayson: nazornejsie som to uz urobit nevedel, je mi luto :)
proste a jasne, znizenie hranice max. krutiaceho momentu o 20Nm viedlo k adekvatnemu zvyseniu jeho hodnoty v max. otackach
mozno je to dane kompresorovou mapou, az taky mudry zase z toho nie som, ale mna prekvapila ta presnost :)

Napsal: 23 bře 2011, 15:32
od rege245
nebude to zmenou vzduchoveho filtra?

Napsal: 23 bře 2011, 15:37
od Jayson
Nevím jestli to BH psal tady, ale říkal, že měl ještě rezervu na turbu, tak ve středních otáčkách trochu přidal, proto se ten krouťák drží.

Napsal: 23 bře 2011, 15:37
od subz3ro_tdi
@rege245: vylucene to nie je, ale nemyslim si....
@Jayson: pisal som to tu ja ze sa pridavalo 0,05baru v 3500 otackach... ale tu sa jedna o hodnotu v 4400 ot :)
chcelo by to urobit este upravu s 380 Nm a odmerat... a mali by sme jasno

Napsal: 23 bře 2011, 16:02
od BH motor
je tam 168 g/s vzduchu pri tych otackach... zamyslajte sa

Napsal: 23 bře 2011, 19:10
od Forest
BH motor píše:je tam 168 g/s vzduchu pri tych otackach... zamyslajte sa
Neco pro uvolneni:

Pro ty, kteri se zamysleli a prisli na to, ze je to 10,8kg/min. nebo 604,8kg/hod.: zamysleli jste se dobre, ale jinak, nez bylo ocekavano (LOL)

Napsal: 24 bře 2011, 07:43
od Jayson
Může mi to někdo vysvětlit? Protože nechápu co tím BH myslel :)

Napsal: 24 bře 2011, 08:22
od subz3ro_tdi
@Jayson: BH dal hodnotu z kompresorovej mapy svojho hybridu, kolko gramov vzduchu je schopne dodat pri 4400 otackach.. asi caka ze si dopocitame teoreticky krutiaci moment ktory sa da dosiahnut... vtipny je, chalanisko :kol1:

Napsal: 24 bře 2011, 10:00
od Jayson
tak to pak ano :) díky

Napsal: 09 lis 2012, 10:19
od subz3ro_tdi
V oktobri prebehlo kontrolne meranie po roku a pol...
Zmeny oproti predoslemu meraniu:
- katalyzator nahradeny prechodovym tlmicom (nejaka prvovyroba z koncernu KIA)
- papierova vlozka filtra vzduchu (nejaky FRAM)
- vymena zotrvacniku + prtilacneho taniera za set zo SAG 96/110kw
a jemna "uprava" nastupu krutiaceho momentu ;)

V dobe merania nefungovali na brzde korekcie a meranie prebehlo na letnych 17" kolesach za vydatneho pouzitia WD40 (zial)... hodnoty pri standardnych 3,5% DIN 70020: Vykon motora 205,7ps, krutiaci moment 441,5Nm

Obrázek