a co když budeš chtít uvařitt rajskou? budeš stejně zas v prdeli a poletíš za babičkou... a vo tom to je... dnes chce každý hned umět všecko, ale
kolikrát neví vůbec co dělá
náhodou na to přišla řeč předevčírem tuším.. když se rýpeš v navigačkách nějakou zmrvíš, dá se to opravit, když ne seženeš další čorku, když utáčíš budíky a nepovede se tak v nejhorším seženeš druhé... ale když se nepovede něco s motorem a stojí to pár desítek tisíc, majitel chce opravu z nových dílů atd tak to je horší.... nepočítaje věci jako třeba odtah, náhradní vozidlo.... protože jak se ti třebas rozletí turbo někde daleko odnikud ve dvě ráno v zimě v -25.... jasné, to se může stát i na sérii, ale jak už jednou začneš vařit svíčkovou...
@mr.freezer: ty si tiez typek, povies nieco pekne s cim sa da suhlasit a hned to dalsim prispevkom zaklincujes (toto bolo uz 2x)
Forest a Vici maju velky kus pravdy v tom, ze tie skusenosti su v tomto pripade smerodatne.... chipovat motor v idealnych podmienkach zvladne ozaj aj cvicena opica (prip. niekto s kucharkou "ako na to"), ale kazdy motor je iny, specialne u auta s vascsim najazdom km sa ti prejavia anomalie v regulacii tlaku turba, zmeraneho prietoku vzduchu, ventilu predvstreku, atd... to vsetko su veci ktore neupravis od stola, ale fyzicky po odskusani na aute, t.j. kontrolnym meranim, zistenim zavad a (so skusenostami) patricnymi korekciami v mapach.... inymi slovami babicka ti na papier nebude diktovat ako sa zapina sporak, ako a kolko treba posolit vodu ci ako dlho mas dusit hovadzinu aby bola dobra, lebo su to elementarne veci ktore by mal kazdy kto ide varit svieckovu vediet........ detto s autami - pokial si nevies zdiagnostikovat HW a pokial nemas prehlad aspon ako sa linearizuje mapa vahy vzduchu a ako sa ovlada cyklus N75 tak vedz ze ani s dobrou kucharkou z toho nikdy pekny chiptuning nebude... bude z toho rovnaka nalievacka ako ked prekopirujes mapy stylom akym to robi vacsina upravcov
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 17 čer 2011, 11:22, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
a jak víš že ty mapy jsou správné, že to bude správně fungovat jako celek, a že to nejde udělat jinak a lépe ?
(já se nehádám, je fajn že checš něco zkusit sám , mě jen zaráží jak si je hned každý vším jistý, že je to zrovna napoprvé ta nej cesta a že je to všecko táák jednoduché)
mr.freezer píše:ale kopa ludi, ktori boli ochotni mi poskytnut mapy aby som sa mal na com ucit ano...
o tom nie je pochyb.... ale predsa nebudes s niekym viest siahodlhe debaty, ked nema elementarne znalosti o preplnanych motoroch s EDC...
nepoznam ta, cize neviem ci je to tvoj pripad, ale niektore tvoje vyjadrenia vo mne zanechavaju velmi rozpacity dojem
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mam nastudovanych kopu tutorialov zo zahranicnych for... mam 3 mapy vytiahnute z nachipovanych aut... porovnavanim tohto vsetkeho sa snazim dat dokopy jednu co najlepsiu pre seba... a najdolezitejsie je to, ze ked menim hodnoty vo winolse viem si predtavit co vlastne robim... davam si dokopy vsetky tieto veci a mam pocit, ze to chapem.. aj ked aj mne je to dost podozrive preco tak lahko..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
@mr.freezer: tutorialy su fajn, ale ako povedal klasik "chipujes motor nie riadiacu jednotku"... chiptuning EDC je akasi ceresnicka na torte, kedysi ludia fungovali na mTDI a turbach s WG a ako to jazdilo... ale to len tak na okraj
ak to nie je tvoj pripad, tak som asi nadobudol zly dojem....
kazdopadne vela stastia
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mr.freezer píše:mam 3 mapy vytiahnute z nachipovanych aut
Gratuluji, za chvilku budes na urovni svickove ze skolni jidelny (snad to i nastartuje a pojede)
3 mapy jsou vskutku malo ... nicmene drzim palce, aby to nedopadlo jako v tom vtipu: ''operuju, operuju a najednou koukám, ... že pitvám''
(hlavne zapomen na "procentni chiptuning" = zvysim vsechno o XY% ... to je podle me nejbeznejsi chyba)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kusok som sa zamotal... preskocil som par prispevkov.. takze... mne nejde o to chipovat auta krizom krazom.. ja som pisal, ze si chcem sam spravit chip do mojho...a nic viac... a ked sa pozeram na graf, resp. do tabulky... chapem co prepisujem... viem co menim... to som uz pochopil... nie som jeden z tych co iba sedia za compom a nevedia kde maju v aute motor... komplet vsetky opravy si robim sam resp. s otcom... diagnostiku uz robim dlhsie... ten motor poznam zvonka zvnutra uplne presne.. kazdy jeden srobim... zhruba viem co mu mam nadiktovat... a teraz sa snazim naucit ako mu to nadiktovat... a este raz pripomeniem... nejde mi o to naucit sa nachipovat hociake aute... chcem mat len vo svojom aute svoj chip... nechcem dat niekomu 200 euro za to aby mi auto islo ako sialene a po tisic KM klaklo... naco budem platit za nieco, co by som aj tak nakoniec skontroloval pre pokoj svojej duse... keby som to chcel kontrolovat, musel by som vediet ako to ma vyzerat... a ked uz to budem vediet...tak si to rovno spravim sam... a este budem rad, ze zase som o nieco mudrejsi.. fuuu... nech sa paci..
PS: ziadny percentualny tuning... na takom som sa uz zasmial.. vsetko o 10% hore
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
subz3ro_tdi píše:
pana LibangVW sice nepoznam, ale ak si vsimnes uz sa mu ozval aj panko netopier... a mozem ti povedat ze od neho som uz par solidnych uprav EDC15 videl, cize asi si nas narod podcenil
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
mr.freezer píše:mam 3 mapy vytiahnute z nachipovanych aut
Gratuluji, za chvilku budes na urovni svickove ze skolni jidelny (snad to i nastartuje a pojede)
3 mapy jsou vskutku malo ... nicmene drzim palce, aby to nedopadlo jako v tom vtipu: ''operuju, operuju a najednou koukám, ... že pitvám''
(hlavne zapomen na "procentni chiptuning" = zvysim vsechno o XY% ... to je podle me nejbeznejsi chyba)
Neviem co tolko ripes. Kazdy nejak zacat musi a musi sa to postupne naucit. Kvalitativna regulacia nieje nic zlozite a urcite sa nemusis nutne prekusat 3 semestrami termo a hydroynamiky prip. konstrukciou spalovacich motorov aby si diesela upravil korektne. Nehovorim je pravda, ze s adekvatnym vzdelanim to ide okamzite z jednej. Ale aj ludia bez adekvatneho vzdelania dokazu spravit to iste samozrejme, ze za neporovnatelne dlhsi cas a empirickou metodou (system pokus omyl). A pokial ma nato vlastneho pokusneho kralika tak natom nevidim nic zle. Samozrejme ze sa nebavim o nalievacoch co si kupili galeto z ebay a nasypu do RJ hocico len nech to nastartuje. Asi tak to vidim
vidim ze vsetci ste tu upravili stovky motorou.... Mate pravdu. neporadim za darmo a ani za peniaze. je len par ludi s kym sa podelim o info... Treba skusit. kupit si profi veci byt v priestoroch mat brzdu atd.... a potom radit. A co sa tyka mojej povahy, Som taky aky som a iny nebudem, len nahlas hovorim co si iny myslia. Vsak sme strngali iklucami 17teho a je ta ona demokracia nie ?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
@Persan: Neber to nijak spatne, to by me mrzelo. Bavili jsme se spolu v Chomutove a myslim, ze jsme nebyli ve pri. Nicmene, kdyz souhlasis s TDI techecm, ze je to tak vsechno lehke, proc sis to nenaladil sam? Vzdyt u benzina je to "tezsi jen" o pomeru vzduchu a paliva (ono vlastne u diesela je to taky tak, nicmene u nej nedochazi k detonacim).
Opakuji, nemyslim to nijak spatne, jen zaujimam presne opacnym postoj jako vy ("antibagatelizacni" Velmi šťastný ).
O pár příspěvků výše jsem důvody vysvětlil
Jinak, při vší úctě k Tobě, nevzpomínám si, že bych Tě někdy osobně potkal