Stránka 33 z 119

Napsal: 15 bře 2008, 14:09
od tomáš karbus
kluci s těmi motory si dost zahráváte- tady jde o to, aby to co nejlépe šlo v co největšim rozsahu, ta velká turba jsou zbytečná, protože krmit předkomůrku je vždy rysk (ke vzduchu musí bejt i nafta), zkuste dát malá turba s naklápěnim lopatek, jako vnt 15, nebo gt 1749v a se správným přenastavením čerpadla bude úsměv ve tváři a to vaše turbo ještě dobře prodáte, já myslim, že balancovat na hranici snesitelnosti je zbytečné

Napsal: 15 bře 2008, 14:14
od Smoke
přesně tak!

Napsal: 15 bře 2008, 17:39
od machy1118
Já už tam budu rvát jen garrett GT3076R nebo GT3582R :D :D

Napsal: 15 bře 2008, 18:13
od peugeot 405
tak us mam v ponuke aj GT1749 VNT aj GT2052 tak ktoru teraz mi poradite??? GT1749 ma 150 000km r.v.2004 alebo GT20 ma 60 000km r.v.2002 a nie je tam plechovka

Napsal: 15 bře 2008, 20:57
od wr8
nevymejslej neco,nasad GT1749 a budes spokojenej,ovladani tlakem a je to super, to turbo do takovejch aplikaci muzu jen doporucit,dneska sem rozbehal svuj sazomet tak jsem zvedav jak se bude tvarit ta regulace co sem udelal,jdi do toho stoji to za to nez jen zvedat tlak starymu turbu,a tu GT20 uz je dost velky

Napsal: 15 bře 2008, 21:01
od peugeot 405
ok tak ja zoberiem tu GT1749 a je to vyriesene. kolko dokaze tlacit GT17? 1.5bar v poho dufam?

Napsal: 15 bře 2008, 21:19
od wr8
nejde o to z toho dostat nejvetsi tlak co snese,zacni na nizsim,pak uz sem mel problemy s hadicema a IC,tady to krasne nastupuje a strasne dlouho porad ten tlak drzi,za tu praci to stoji,a predelat to neni na odpoledne,ale za vikend to das

Napsal: 15 bře 2008, 21:31
od peugeot 405
no hej to viem chcem kupit novy IC aby som ho dal do predneho narazniku (poradte nejaky) a rozmyslam nad ocelovymi trubkami aby sa to dalo v poho zvarat a tvarovat......neviete nahodou aku cenu moze mat 1m trubky tenkostenej priemer cca 60mm???

Napsal: 15 bře 2008, 23:16
od mtapaj
ja mam IC vacsi ako vy chladice na vodu.... (noteeth)
zatial tlacim 1,1 baru ale ide to ovela lepsie ako seria..;o)))
este sa chcem spitat,,,ako ste merali posuv kuzela v zavislosti od tlaku ?????cez ten odvzdusnovak na boku???? (hm)

Napsal: 16 bře 2008, 12:03
od peugeot 405
co keby som tam supol skrtiacu klapku a dal tam blow-off hm? je to realne???

Napsal: 16 bře 2008, 14:26
od Ladas
jak chceš tu klapku ovládat proboha??? :roll:

Napsal: 16 bře 2008, 14:30
od peugeot 405
ovladanie by som nejak poriesil plynovym lankom proste neja by som ho rozdvojil aj na cerpadlo aj na skrt. klapku :D .....keby som to spravil dala by sa tam dat v poho a aj blow???

Napsal: 16 bře 2008, 14:33
od Ladas
až vyřešíš tu klapku tak to půjde ale nedokážu si to ani představit :o

Napsal: 16 bře 2008, 14:36
od peugeot 405
co som sa pytal uja tak hovoril ze su aj diesly ktore maju aj skrtiace klapky myslem ze spominal fordy

Napsal: 16 bře 2008, 14:50
od wr8
peugeot 405 píše:co som sa pytal uja tak hovoril ze su aj diesly ktore maju aj skrtiace klapky myslem ze spominal fordy
proc resis takovy kok.tiny?bud chces neco naladit a nebo vymejslet ptakoviny,oboji nejde,nevim co vsichni na tom blaf of ventilu vidite? :?