Stránka 39 z 119

Napsal: 12 dub 2008, 19:47
od peugeot 405
Napadla ma jedna otazka ci sa neda nejako spevnit hlava aby nepraskla je to mozne???

Napsal: 12 dub 2008, 20:45
od machy1118
bych řek že tohle asi nepůjde :(

Napsal: 12 dub 2008, 20:57
od peugeot 405
tak mi neostava nic ine len dufat ze to vydrzi

Napsal: 13 dub 2008, 09:29
od Smoke
když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).

Napsal: 13 dub 2008, 09:41
od peugeot 405
Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
no tak to som chcel pocut ja si ho budem dost setrit aj tak na nom chodi zatial oco a ten ho dost setri malokedy ide do red zone :)

Napsal: 17 dub 2008, 20:29
od panjan
Ahoj. Potřeboval bych radu. Nechci kuli tomu zakladat novy topic, tak se omlouvám, že to hážu sem... Možná ste to už sem někdo psali, ale nepodařilo se mi to najít... Prosim vás, mam audi 80 b2 1.6 Td (69ps - bez intercooleru) je to to samý co je v golfech (I,II). Ze sání a z víka ventilů mi vedou hadice a po vyústění těhlech dvou do jedny tu je nějakej pitomej ventil na plochej šroub. Bojim se to utáhnout, abych si neodpálil těsnění pod kebulí... K čemu přesně tam ten ventil je... Předem dík...

Napsal: 17 dub 2008, 23:46
od FR4NK!3
panjan píše:Ahoj. Potřeboval bych radu. Nechci kuli tomu zakladat novy topic, tak se omlouvám, že to hážu sem... Možná ste to už sem někdo psali, ale nepodařilo se mi to najít... Prosim vás, mam audi 80 b2 1.6 Td (69ps - bez intercooleru) je to to samý co je v golfech (I,II). Ze sání a z víka ventilů mi vedou hadice a po vyústění těhlech dvou do jedny tu je nějakej pitomej ventil na plochej šroub. Bojim se to utáhnout, abych si neodpálil těsnění pod kebulí... K čemu přesně tam ten ventil je... Předem dík...
uz se to tu taky resilo ... projdi si vsech 39 stran ... je to prepousteci ventil na sani ... pri prekroceni urcityho tlaku na kterej je nastavenej se otevre a prebytecnej vzduch upusti zpet pred turbo ... pokud zvedas tlak tak ho stejne musis dotahnout aby se neotviral pac by ti turbo tlacilo jak blby ale vsechno by ti uteklo pres ten ventyl pryc ... misto do motoru

Napsal: 18 dub 2008, 08:59
od Smoke
je to tak jak píšeš!
jo a ty už máš TDi?

Napsal: 18 dub 2008, 22:38
od peugeot 405
co poviete na tieto IC ?? http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm

Napsal: 19 dub 2008, 08:52
od machy1118
budu tam odtud kupovat. Rozhoduji se mezi prvníma dvěma

Napsal: 19 dub 2008, 14:39
od peugeot 405
chcel by so ho tiez ten najvacsi su tam naj ceny co som videl......ale nejak teraz nemam love kupoval som turbo ale cez prazdniny musim nejaku brigadu a potom by so ho tiez zobral

Napsal: 19 dub 2008, 17:38
od tonna85
Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabrat (noteeth)

Napsal: 19 dub 2008, 22:10
od Smoke
tonna85 píše:
Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabrat (noteeth)
jak říkám, držet dlouho pod plným ee!
ono to chlazení asi od výroby nestačí....
já měl GII 1.6TD, tlak 2bary (odbržděných 110k statických), najel sem 30tis. km a jezdí bez problému do teť- dával sem mu, ale nikdy sem ho dlouho nedržel.

Napsal: 20 dub 2008, 05:57
od tonna85
Smoke píše:
tonna85 píše:
Smoke píše:když budeš pomalu zahřívat, nebudeš to dlouho trápit pod plným a poctivě dochlazovat, měla by určo vydržet.
praská z tepelných změn (tak jak sklo).
ja uz dojezdil,cca 2roky,tlak jsem mival 1,7b pozdeji uz jen 1,4b,drzel jsem ho na rovine plny kotel 5q 4300ot a najednou jen dym....dokonce mi horel vyfuk.najel jsem 20tis.ale dostaval zabrat (noteeth)
jak říkám, držet dlouho pod plným ee!
ono to chlazení asi od výroby nestačí....
já měl GII 1.6TD, tlak 2bary (odbržděných 110k statických), najel sem 30tis. km a jezdí bez problému do teť- dával sem mu, ale nikdy sem ho dlouho nedržel.
asi jo,roztekla se me vyfukova turbinka

Napsal: 01 kvě 2008, 21:58
od peugeot 405
peugeot 405 píše:ako sa to bude dat vycistit od toho bordelu???.....aby to aj nejak vyzeralo.....aby sa lesklo :DObrázek
Obrázek
ta hracka mi us lezi doma na posteli vyzera byt v poriuadku......ake mozu byt vole???......zmenia sa vole po naplneni loziska olejom???......