Stránka 5 z 6

Napsal: 22 kvě 2007, 06:21
od váha
nielo píše:no ja jsem vymenoval jen vnejsi...pac ty vnitrni se mi zdaly dobre...ale nekoukal jsem do nich.. Tvarily se ty vase spatne klouby na venek jako v poradku? Na mojeho Leona jsou ty vnitrni temer k nesehnani...a original, to bude masny... uz ted me to stalo 20tis a hovno z toho!!!!!!!!!!
tak to je docela pech,ale ještě bych zkusil jak sem řikal já,apsoň na zkoušku si půjč od někoho ty vstřikovače 130 a 150PD jsou stejný a zkus je tam dát a ještě zkontroluj ty kabely v hlavě...a nevim jestli si to psal nebo sem se na to ptal,ale na 1ku,2ku to je dobrý a dělá to až na vyšší stupně?

Napsal: 22 kvě 2007, 10:38
od nielo
váha píše:
nielo píše:no ja jsem vymenoval jen vnejsi...pac ty vnitrni se mi zdaly dobre...ale nekoukal jsem do nich.. Tvarily se ty vase spatne klouby na venek jako v poradku? Na mojeho Leona jsou ty vnitrni temer k nesehnani...a original, to bude masny... uz ted me to stalo 20tis a hovno z toho!!!!!!!!!!
tak to je docela pech,ale ještě bych zkusil jak sem řikal já,apsoň na zkoušku si půjč od někoho ty vstřikovače 130 a 150PD jsou stejný a zkus je tam dát a ještě zkontroluj ty kabely v hlavě...a nevim jestli si to psal nebo sem se na to ptal,ale na 1ku,2ku to je dobrý a dělá to až na vyšší stupně?
Se vstrikama jsem byl na diagnostice, rekli, ze jsou tam normalni hodnoty, tak nevim. Na 1 a 2 to nejde citit, pac jsou ty rychlosti moc kratke a silne, takze v tech nizsich otackach to dlouhou nevydrzi. Mam slibeny jeste pujcit poloosy a tak otestovat ty vnitrni klouby. Jinak bych uz to asi fakt hledal ve vstrikach nebo elektr.

Napsal: 22 kvě 2007, 11:17
od go.vojta
no podle mě je jednodužší vyměnit poloosy než vstřiky. a jestli je máš už sehnaný tak není co řešit..

Napsal: 22 kvě 2007, 12:21
od váha
nielo píše:
váha píše:
nielo píše:no ja jsem vymenoval jen vnejsi...pac ty vnitrni se mi zdaly dobre...ale nekoukal jsem do nich.. Tvarily se ty vase spatne klouby na venek jako v poradku? Na mojeho Leona jsou ty vnitrni temer k nesehnani...a original, to bude masny... uz ted me to stalo 20tis a hovno z toho!!!!!!!!!!
tak to je docela pech,ale ještě bych zkusil jak sem řikal já,apsoň na zkoušku si půjč od někoho ty vstřikovače 130 a 150PD jsou stejný a zkus je tam dát a ještě zkontroluj ty kabely v hlavě...a nevim jestli si to psal nebo sem se na to ptal,ale na 1ku,2ku to je dobrý a dělá to až na vyšší stupně?
Se vstrikama jsem byl na diagnostice, rekli, ze jsou tam normalni hodnoty, tak nevim. Na 1 a 2 to nejde citit, pac jsou ty rychlosti moc kratke a silne, takze v tech nizsich otackach to dlouhou nevydrzi. Mam slibeny jeste pujcit poloosy a tak otestovat ty vnitrni klouby. Jinak bych uz to asi fakt hledal ve vstrikach nebo elektr.
OK,ale u řžsem ti to jednou řikal že jedině ja kpoznat špatný vstřik je ho vyndat a na měřící stolici zkontrolovat...Z diagnostiky vstřikovaču už sem vyléčenej...koukal jsi na kanál 13 rovnoměrnost chodu na volnoběh?když tak na to koukni a napiš hodnoty ;)

Napsal: 23 kvě 2007, 16:54
od bobo
mě jdou vibrace z volantu při vyšších rychlostech tak 150-170 km/h, co to je ? :roll:

Napsal: 23 kvě 2007, 17:32
od patrick
to nielo: tak to je fakt pech spousta peněz v pr...li a výsledek žádný.Tak sem si říkal, po těch nazorech tady, že to bude ten setrvák a ono nic.Nakonec to budou ty poloosy jak sem ti říkal na začátku, tak pevné nervy.

Napsal: 02 čer 2007, 19:57
od nielo
Chlapi zahada je stale nerozlustena. Byl jsem opet v Seatu na diagnostiku.. tentokrat pri jizde... Turbo, vstriky, vaha pri 3000 ok... Kdyz jsme merili vahu na volnobeh tak hodnoty skakaly nekdy o 3 jednotky pod normu.

Auto zacalo zrat, kouri vic nez s normalnim chipem a samozrejme vibruje. Myslite, ze by to vsechno mohla zpusobovat vaha? Jak by se to dalo otestovat? Protoze v Seatu maji hodnoty vahy jen na volnobeh a ve 3000, nic mezi...

Dalsi varianta jsou ty vnitrni klouby, jeste sem se k nim nedostal...

Napsal: 03 čer 2007, 13:45
od go.vojta
znovu ti říkám, že to jsou na stopro ty vnitřní klouby.. ted v týdnu jsem to zrovna řešil a byl to kloub.. oba je vyndej ven. rozdělej a vyčisti. a uvidíš jak budou v háji.

Napsal: 03 čer 2007, 13:56
od David-pv
go.vojta píše:znovu ti říkám, že to jsou na stopro ty vnitřní klouby.. ted v týdnu jsem to zrovna řešil a byl to kloub.. oba je vyndej ven. rozdělej a vyčisti. a uvidíš jak budou v háji.
Je to dost pravděpodobné...

Napsal: 21 čer 2007, 09:05
od lapaja
Ahoj, při zrychlení se rozklepe volant. Je to na Sharanu 1.9TDI PD 85KW Tiptronic, asi to budou ty vnitřní klouby (kloub u řidiče je na tom hůř), nedokáže ho tady někdo sehnat. Nikdo ho nesežene jenom ve VW mají nějaký X-vý za 5200.-. Třeba starší celou poloosu. Díky.

Napsal: 21 čer 2007, 13:22
od bobo
go.vojta píše:znovu ti říkám, že to jsou na stopro ty vnitřní klouby.. ted v týdnu jsem to zrovna řešil a byl to kloub.. oba je vyndej ven. rozdělej a vyčisti. a uvidíš jak budou v háji.
myslíš homokineťáky ? To jde taky vyčistit ? :?

Napsal: 21 čer 2007, 13:30
od Fantik
bobo píše:
go.vojta píše:znovu ti říkám, že to jsou na stopro ty vnitřní klouby.. ted v týdnu jsem to zrovna řešil a byl to kloub.. oba je vyndej ven. rozdělej a vyčisti. a uvidíš jak budou v háji.
myslíš homokineťáky ? To jde taky vyčistit ? :?
Jj, vnitřní se daj rozebrat v poho. ;)

Napsal: 21 čer 2007, 16:27
od chiptuning
lapaja píše:Ahoj, při zrychlení se rozklepe volant. Je to na Sharanu 1.9TDI PD 85KW Tiptronic, asi to budou ty vnitřní klouby (kloub u řidiče je na tom hůř), nedokáže ho tady někdo sehnat. Nikdo ho nesežene jenom ve VW mají nějaký X-vý za 5200.-. Třeba starší celou poloosu. Díky.
nechaval jsem si zrepasovat celou poloosu , stalo to asi 2700 a funguje to dodnes bez problemua to uz s tim jezdi jiny majitel skoro tri roky ;)

Napsal: 21 čer 2007, 18:17
od lapaja
Tak to by bylo super, nemáš náhodou ještě ten kontakt? Dělal jsi ten repas na Sharana,protože u něho sehnat ten vnitřní homok. je porod. Jinak díky za pomoc.

Napsal: 21 čer 2007, 20:39
od chiptuning
lapaja píše:Tak to by bylo super, nemáš náhodou ještě ten kontakt? Dělal jsi ten repas na Sharana,protože u něho sehnat ten vnitřní homok. je porod. Jinak díky za pomoc.
byl to galaxy 2001 85kw,takze stejny kloub
Petrovice ores pribram,po tel domluve to bylo na pockani asi dve hodiny,poloosu jsem mel vyndanou,ale jsou schopny ti to i vyndat a zase namontovat
adresu nebo tel jsem tenkrat nasel na netu,ale neni to tam velky urcite bys to nasel