Stránka 5 z 8
Napsal: 02 dub 2014, 10:00
od JasteR
LitleAnimal píše:měření v Praze ti zaplatím já osobně !!!

Pokud to byla reakce na majitele Fabie RS (Jim - viz. graf vyse), tak auto uz ma novy stastny majitel, takze bohuzel. Pokud to bylo na me, tak dekuji za nabidku, ale mam rad svuj motor, takze ji nevyuziju (snad pokud by majitel konecne zainvestoval do adekvatni vzduchotechniky)..
Jinak vzhledem ke konspiracnim teoriim od nekterych jedincu ohledne "podvadenim pri mereni", pridavam komentar primo od nejfundovanejsiho cloveka co brzdi/brzdil i Jimovu Fabii:
"Kromě toho, co už Ríša napsal, že v zátěži ty otáčky klesnou klidně i pod volnob. otáčky nastavené v ŘJ, mohlo dojít ještě k tomu, že jsem při deceleraci (těsně před začátkem měření) ještě brzdil, abych si zkrátil čas a mohlo tak dojít ještě k většímu "podtočení". Jinak ten nástup turba odspodu, jestli se měří od 800 nebo 900 ot., je úplně stejnej. Akcelerace v tomto pásmu otáček je tak malá, že to turbo podá (stihne se roztočit) třeba už v 1100 ot. v obou případech stejnej tlak.
Mimochodem, jak jsem to četl, mě přijdou někteří, jako kdyby se sotva naučili řídit auto."
Napsal: 02 dub 2014, 10:13
od LitleAnimal
to byla reakce jen na tebe , bude brzda 4*4

když chvíli vydržíš uděláme takový dyno day
Napsal: 02 dub 2014, 12:20
od frida
Furt se tu mele o vzduchotechnice a porovnání s SK profituning ,ale michal bude mit ted tu samou a strah o motor ? Vymluvy !
Napsal: 02 dub 2014, 12:21
od Oak
JasteR píše:LitleAnimal píše:měření v Praze ti zaplatím já osobně !!!

Pokud to byla reakce na majitele Fabie RS (Jim - viz. graf vyse), tak auto uz ma novy stastny majitel, takze bohuzel. Pokud to bylo na me, tak dekuji za nabidku, ale mam rad svuj motor, takze ji nevyuziju (snad pokud by majitel konecne zainvestoval do adekvatni vzduchotechniky)..
Jinak vzhledem ke konspiracnim teoriim od nekterych jedincu ohledne "podvadenim pri mereni", pridavam komentar primo od nejfundovanejsiho cloveka co brzdi/brzdil i Jimovu Fabii:
"Kromě toho, co už Ríša napsal, že v zátěži ty otáčky klesnou klidně i pod volnob. otáčky nastavené v ŘJ, mohlo dojít ještě k tomu, že jsem při deceleraci (těsně před začátkem měření) ještě brzdil, abych si zkrátil čas a mohlo tak dojít ještě k většímu "podtočení". Jinak ten nástup turba odspodu, jestli se měří od 800 nebo 900 ot., je úplně stejnej. Akcelerace v tomto pásmu otáček je tak malá, že to turbo podá (stihne se roztočit) třeba už v 1100 ot. v obou případech stejnej tlak.
Mimochodem, jak jsem to četl, mě přijdou někteří, jako kdyby se sotva naučili řídit auto."
Tech 15 sekund to vydrzi,to se neboj

ja mel pri mereni olej na 98..coz je cajk...A jak pise,ze auto jede na vytocenou 5 ..A simulace vzduchu je 50km/h je kec!!Ta vrtule co je pred autem s tebou cvici,jak s papirovim drakem..Bezne na ne netu najdes brzdy s autama co maj 1500koni a maj to same..
Napsal: 02 dub 2014, 12:56
od LitleAnimal
kdepak tam totiž fouká teplý golfský proud a negativně ovlivňuje teplotu nasávaného vzduchu

Napsal: 02 dub 2014, 14:32
od LitleAnimal
Napsal: 02 dub 2014, 17:23
od Andre
Nejde ani tak o obavy z poškození motoru, tak špatné to nebude, ale ten motor má prostě při 50km/h a 120km/h jiný výkon. A myslím si, že ten rozdíl bude nezanedbatelný nejen u silničních motorek a sportovních aut, ale i u rodinných TDIček, kor pokud mají za sebou nějaký ten performance. Ty hodnoty jsou vymyšlené, netvrdím, že to je někde přesně tolik, ale obávám se, že v tomto směru je to určitě ve prospěch DP.
A pokud se bude měřit za jiných podmínek, tak se v podstatě ani nemůžou naměřit stejné hodnoty. Pak je tedy otázka, jaký má to porovnávací měření smysl...
Napsal: 03 dub 2014, 08:41
od FandaTDiček
kdo nemá pořádný chlazení, tak ho kupte a budete měřit třeba o 10-15PS víc
ale za porovnání by to fakt stálo, mít stejné chlazení a měřit na jiných brzdách...
a taky by chtělo změřit, nějaké auto, jako dal graf JasteR (JIM) od těch 800 a pak od 1500 aby si někteří lidé ujasnili, jestli se tim pouze idealizuje průběh, nebo se opravdu okrádá o Ňoumometry

a taky rozdíl zátěží na retardérech... jaký to má vliv na spodek
Napsal: 11 dub 2014, 20:56
od nejsem-naivka
Tak jak to dopadlo nakonec s tim náběhem? Bylo to softem nebo snad tou slavnou ventilací?
Napsal: 12 dub 2014, 09:38
od frida
takže s náběhem jsem spokojený netrpí spojka a další !!! jinak s prací Michala jsem max spokojený takže mu děkuji za spolupráci a další určo bude a jinak celý problém byl v baňce na turbu ,která se rozpadla a utikal tam podtlak po výměně už vše maká supr !!! nevím jak ,ale stalo se, byla nová bych rád napsal takže v tom bude asi problém . takže si kecy nechte jinam a špekulace o tom jak 2260 nabíha pomalu jak VB !!! zde je video jak ta baňka lehla !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Im1GSTRqEt0 turbo jsem kupaval u Andreho Turbosport a nechcu zde nikomu dělat špatné jméno !!
Napsal: 12 dub 2014, 10:12
od Ladas
šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
Napsal: 12 dub 2014, 12:35
od frida
Ladas píše:šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
no ,ale naladil se pěkný graf a každopádně pojedu znovu na doladění páč to nejde takhle :-/
Napsal: 12 dub 2014, 12:57
od Ladas
no jasný tohle chodit nemůže...
Napsal: 13 dub 2014, 05:38
od JasteR
frida píše:Ladas píše:šajze baňka a co to ve finále dokáže co každopádně to turbo nemohlo chodit i kdyby to ladil kdokoliv jiný....
no ,ale naladil se pěkný graf a každopádně pojedu znovu na doladění páč to nejde takhle :-/
..gratuluji k vyřešení problému, aspoň uvidíš konečně jak může 2260 fungovat, až ti to mv naladi.. některým zdejsim to doufám otevře oči, hlavně těm méně chytrym, kteří ve všem vidí shazovani "konkurence"..
Napsal: 16 dub 2014, 09:37
od Andre
Nechci nikomu křivdit, ale můj názor je, že se ta plechovka sama od sebe nerozpadla (teď se mi to dostalo do ruky). Nejspíš to táhlo někdo ukroutil při pokusu jeho dalšího nastavení. Zas tak extrémní podtlak tam není, aby to mohlo ohnout téměř 1mm silný plech.