Stránka 5 z 5

Napsal: 12 lis 2017, 10:07
od Rayx
U těch PD je to asi trochu lotynka, teď jsem na AJM z 2001, který do cca 200tkm jistě jezdilo jen na LL a poté má fix interval 15tkm na oleji Q8 (kterej ani nemá ofiko schválení VW505.01 ale jen doporučení od výrobce) a nyní celkově přes 340tkm, dělal gumičky na vstřikách, obě krajní záslepky vahadel venku, jedna z prostředních povylezlá, na vstřicích ještě starej systém kolíků a na 1 a 2 už vymlácený tak, že to mělo vůle při nestlačeném vstřikovači ... No ale vačka netknutá, všechny maj po obvodu viditelné stejné zkosení hranek, palce naprosto OK, žádná nanesená kompozice, tak to jsem nevěřil ale byl moc rád ;) A hydra taky stříbrný ...
edit: Tak trochu korekce, auto šlo z linky QG2, takže jezdilo na výměnu snad častějc jak s LL QG1. Co do do něj celou dobu lili ale nevím, každopádně to fungovalo.

Nevím, jak to bylo skládaný v motorárně, a jestli to někdo někdy dělal, 1 a 2 měly PD jednotky o den starší a z Francie, 3 a 4 byly Německo a o den mladší ...

Napsal: 12 lis 2017, 14:36
od jericho-3
Taky jsem měl tohle , i rok byl stejný a vačka O.K. len lágry vačky ojeté, hydra jsem vlastně dal preventivně. Dělá to dojem, že první PD byly lepší kvalita než ty další...

Napsal: 12 lis 2017, 16:04
od Jarda-k
Taky leju do svých aut tuto Q8, s fábií mám na ní najeto skoro 100 tkm (celkově 247 tkm). Na jaře jsem přetěsňoval kabelový svazek ke vstřikům, tak jsem koukal na vačku a ta je netknutá - zkosení je vidět po celým obvodu.
Olej měním po 12 000 km.

Napsal: 14 lis 2017, 07:48
od favo
Já jsem věděl že předchozí majitel si s výměnama oleje asi hlavu nelámal a proto jsem si myslel že když vyměním vačku a budu olej poctivě měnit po 12000 km že budu mít už klid, ale smůla, po čtyřech letech to řeším znovu.
Ale vzhledem k tomu jak je motor uvnitř černý jsem u posledních třech výměn oleje do staré náplně přidal Engine flush i když to tu pár lidí odsuzovalo, tak mohu s klidem říci, že jednu pozitivní věc to přineslo a to že zmizelo klepání hydroštelů cca 5 vteřin po startu. Nyní nastartuji a hned je klid, takže mě napadá zda náhodou nebyly někde v okruhu nánosy karbonu který bránil v dostatečném průtoku oleje a proto mi vačka odešla tak brzo.
Bohužel to zjistím až dám novou vačku a čas ukáže zda byl problém i tady a ne jen ve špatných hydroštelech.

Napsal: 03 dub 2020, 21:11
od stanomx
tak ja som davnejsie menil v asz vacku sadu od et engineteam je tomu pomaly 3 roky najazdene cca 50tis km
dnes som nato pozrel a je to totalne napikaču
spravim nejake fotky zajtra snad
olej 505,01 meneny po 10tkm, stara vacka po 180tkm vyzera lepsie mam ju odlozenu

Napsal: 03 dub 2020, 21:22
od frantisek28
Dnes fotene, kedze to troska huli na bielo (noteeth)
Cca 300k km.
Vacka este origos.

Obrázek
Obrázek

Napsal: 04 dub 2020, 10:17
od hansdob
Těch 300000km si stim najel ty??

Napsal: 04 dub 2020, 10:20
od frantisek28
Jj, to garantujem.
Ale hydra boli robene pri druhej vymene rozvodov, lebo sa mi zdalo, ze jedno je po starte pocut.
Obrázek

Napsal: 04 dub 2020, 13:46
od martinsidlo
Jaký máš tlak oleje při 3000ot/min a teplotě oleje 90°C ? Obávám se,že ti ti bude scházet tlak,vyměnit olejové čerpadlo za nové.

Napsal: 04 dub 2020, 14:14
od uiqjirka
Nebo ma klasicky vylítané/vypadnuté záslepky ve vahadlech pro vstriky, pak je tlak na vrsku menší a opotrebovava to prave vacku.

Napsal: 04 dub 2020, 14:30
od martinsidlo
Změřit tlak.