Stránka 5 z 5
Napsal: 14 bře 2009, 23:47
od Tomas.cz
To chlazení pístů myslíš jak?
Napsal: 15 bře 2009, 10:04
od Smoke
ostřik olejem, prochází dnem pístu
Napsal: 15 bře 2009, 10:50
od TDI tech
Ked je piest mimo dolnej uvrate tak je iba zospodu trvale ostrekovany tlakom oleja cim sa oprska aj stena valca a ten je tym padom aj lepsie mazany. V momente ked je piest v DU tak na tu chvilku dosadne kuzelovito zakoncena dyza ostreku do privodneho otvoru ochladzovacieho kanalika v pieste a vstrekne tam kusok chladneho oleja cim vytlaci ten ohriaty spat do olejovej vane. Takto sice pulzovito sa da ucinne ochladzovat nielen povrch piesta ale aj okolity povrch samotnej komorky. vid. obr.

Napsal: 19 bře 2009, 18:47
od Havlos
Nakolik PS se dá bezpečně čipnout ALH 66kw+Dsla502 (již namontěné)
díkes
Napsal: 19 bře 2009, 21:00
od turboa3
řekni styl jizdy

re
Napsal: 20 bře 2009, 10:16
od Stingray
Hmmmm no ak dobre vidim tak k tejto teme mi bol vymazany prispevok, preco?
Napsal: 20 bře 2009, 15:00
od Havlos
turboa3 píše:řekni styl jizdy

z 95% normální jízda,ale občas když to namě přijde tak nakládačka

Re: re
Napsal: 20 bře 2009, 21:33
od puci
Stingray píše:Hmmmm no ak dobre vidim tak k tejto teme mi bol vymazany prispevok, preco?
to aj také veci sa dejú, aj mna by zaujímalo why???
Napsal: 21 bře 2009, 20:22
od CARTUNING
JasteR píše:Smoke píše:to je z TDi 1.9?
ale zrovna tento je utavenej. já to nemám na závody.
a když si vzpomenu na Humluj G3 na okruhu vytrvalostní 12h a přežil (sice jen s 1.5b).
Ano tenhle je z 1,9TDi a auto nejezdilo zavody..

POŠLI GRAF BRZDY !!!! POVIDALE

Napsal: 22 bře 2009, 01:21
od JasteR
CARTUNING píše:JasteR píše:Smoke píše:to je z TDi 1.9?
ale zrovna tento je utavenej. já to nemám na závody.
a když si vzpomenu na Humluj G3 na okruhu vytrvalostní 12h a přežil (sice jen s 1.5b).
Ano tenhle je z 1,9TDi a auto nejezdilo zavody..

POŠLI GRAF BRZDY !!!! POVIDALE

???

Napsal: 24 kvě 2009, 20:18
od bobo
nemají náhodou už všechny tyhle motory 1.9 chlazený písty : 66,74,81,85,96,110 kW ?
Napsal: 13 zář 2009, 08:59
od toby66kw
bobo píše:nemají náhodou už všechny tyhle motory 1.9 chlazený písty : 66,74,81,85,96,110 kW ?

jak je to

Napsal: 13 zář 2009, 11:16
od TDI tech
Olejom chladene piesty maju vsetky TDI, akurat podla evulucie sa robili konstrukcne zmeny pre lepsi odvod tepla z piestov a rozlozenie posobiacej tlakovej sily na piest pri expanzii.