Stránka 5 z 9

Napsal: 12 kvě 2007, 19:55
od nielo
to Reesha: Mohl bys mi poradit, pripadne i prodat spojkovou sadu (lamelu, pritlacak, setrvak) na Seat Leon 1.9 TDI PD, ARL, 110kw+chip, 400Nm?

A kdybys mi zaroven hodil cenovku, tak to bude nejlepsi... Mam auto rezdelany, takze to celkem specha...dik moc

Napsal: 18 kvě 2007, 10:13
od reesha
nielo píše:to Reesha: Mohl bys mi poradit, pripadne i prodat spojkovou sadu (lamelu, pritlacak, setrvak) na Seat Leon 1.9 TDI PD, ARL, 110kw+chip, 400Nm?

A kdybys mi zaroven hodil cenovku, tak to bude nejlepsi... Mam auto rezdelany, takze to celkem specha...dik moc
Ahoj.

K dispozici je sada přítlačák + lamela (na první stránce tématu je na fotce) - garantují do 510Nm.

Pasuje na originální setrvák SACHS.

Cena komplet 17.900,- včetně DPH.

Klidně napiš přes kontaktní formulář na našich stránkách http://race.dieselpower.cz/kontaktujte-nas.php nebo zavolej na uvedený telefon.

Napsal: 24 črc 2007, 15:51
od JasteR
No vypada luxusne , ale ta cena :(

Napsal: 26 črc 2007, 08:23
od warhead_cz
Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam (noteeth) mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset :D takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise) ;)

Napsal: 26 črc 2007, 11:39
od JasteR
warhead_cz píše:Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam (noteeth) mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset :D takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise) ;)

RE: Tahle pokud nebudes jezdit sprinty, tak by mela vydrzet uz naporad (noteeth)

Napsal: 26 črc 2007, 11:50
od warhead_cz
JasteR píše:
warhead_cz píše:Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam (noteeth) mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset :D takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise) ;)

RE: Tahle pokud nebudes jezdit sprinty, tak by mela vydrzet uz naporad (noteeth)
Sprinty jen tak 3x do roka ale spis sem se ptal co vsechno koupit ;) ja sam nevim kolik ma dilu a ktery se treba pripadne nemusej vymenit atd.

Napsal: 31 črc 2007, 12:32
od kave66
nedávno jsem taky řešil spojec, mám 228mm,5kvalt origo dvouhmota, výměna za:

setrvačník 1Z
lamela Valeo kulatá odpružená
přítlačák Vr6 origVW
ložisko origTDI

a naprostá spokojenost,všem můžu doporučit

celou sestavu jsem pořídil za 10800+DPH vše nový oigoVW

kdyby někdo měl zájem můžu mu to šéfnout

Napsal: 01 srp 2007, 06:56
od coltik
a něco na podélný motor s takovouhle cenou asi není,že? :(

Napsal: 01 srp 2007, 10:15
od reesha
Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.

Napsal: 01 srp 2007, 10:56
od váha
reesha píše:Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
a nebo dát 6kvalt a spojku 240mm co má pafka :)

Napsal: 01 srp 2007, 11:12
od bokaco
Kolik Vam drzi a jak dlouho spojka u 6ti kvaltu?
Je rozdil ve spojce u 6ti kvaltu 2,5 a 1,9 TDI?

Napsal: 01 srp 2007, 23:52
od JasteR
reesha píše:Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.

RE: No me a Octe drzela seriovka skoro rok s 364Nm a v poho, zacla lehce klouzat az na Race tryskach ale po uprave SW uz byla ok, ale radsi sem preventivne vymenil za jednohmotu a pritlacak VR6 ( lamela, pritlacak a lozisko je nove, jen setrvak je pouzity s praci cca 9t,- ), tak sem zvedavej co to vydrzi... zadny extremy nad 400Nm neplanuju, tak doufam ze bude ok... ale musim priznat, ze sice auto nesetrim, ale sprinty nejezdim a Sharan je preci jen o jine vaze...

Napsal: 02 srp 2007, 11:48
od tomáš karbus
fakt tam hraje velkou roli hmotnost měl jsem v passatu b4 jednohmotu a zhruba stejnej výkon jak v dvojce golfu v mtdi se stejnou spojkou a ten golfik držel v poho a u toho passatu klouzala

Napsal: 02 srp 2007, 18:14
od coltik
já zítra namontuju taky konečně jednohmotu+nová komplet sada sachs,tak jsem zvědavej kolik to vydrží,ale stejně časem asi pujdem do tý Race...

Napsal: 04 srp 2007, 21:37
od ota1980
váha píše:
reesha píše:Taky sem přihodím.

Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.

Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.

Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.

Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".

Bude potřetí měnit spojku - asi?

Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
a nebo dát 6kvalt a spojku 240mm co má pafka :)
co má pafka ?