Stránka 5 z 9
Napsal: 12 kvě 2007, 19:55
od nielo
to Reesha: Mohl bys mi poradit, pripadne i prodat spojkovou sadu (lamelu, pritlacak, setrvak) na Seat Leon 1.9 TDI PD, ARL, 110kw+chip, 400Nm?
A kdybys mi zaroven hodil cenovku, tak to bude nejlepsi... Mam auto rezdelany, takze to celkem specha...dik moc
Napsal: 18 kvě 2007, 10:13
od reesha
nielo píše:to Reesha: Mohl bys mi poradit, pripadne i prodat spojkovou sadu (lamelu, pritlacak, setrvak) na Seat Leon 1.9 TDI PD, ARL, 110kw+chip, 400Nm?
A kdybys mi zaroven hodil cenovku, tak to bude nejlepsi... Mam auto rezdelany, takze to celkem specha...dik moc
Ahoj.
K dispozici je sada přítlačák + lamela (na první stránce tématu je na fotce) - garantují do 510Nm.
Pasuje na originální setrvák SACHS.
Cena komplet 17.900,- včetně DPH.
Klidně napiš přes kontaktní formulář na našich stránkách
http://race.dieselpower.cz/kontaktujte-nas.php nebo zavolej na uvedený telefon.
Napsal: 24 črc 2007, 15:51
od JasteR
No vypada luxusne , ale ta cena

Napsal: 26 črc 2007, 08:23
od warhead_cz
Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam

mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset

takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise)

Napsal: 26 črc 2007, 11:39
od JasteR
warhead_cz píše:Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam

mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset

takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise)

RE: Tahle pokud nebudes jezdit sprinty, tak by mela vydrzet uz naporad

Napsal: 26 črc 2007, 11:50
od warhead_cz
JasteR píše:warhead_cz píše:Hojte vespolek , ja se v tech spojkach vubec nevyznam

mam cca 200kkm a nevim jestli a kdy se menila spojka ci co .... takze po reesha chipu a tryskach se mi pomaloucku zacina ozyvat setrvak prozatim jen pri jizde ,ale uz zacinam pokukovat na co setrit a jak jsem to tu procetl tak asi setrit budu muset

takze k veci , co vsechno musim vymenit aby to bylo v kupe ? Chtel bych uz neco co vydrzi trosku ,ale samozrejme cim min to bude stat tim lip (hnusny klise)

RE: Tahle pokud nebudes jezdit sprinty, tak by mela vydrzet uz naporad

Sprinty jen tak 3x do roka ale spis sem se ptal co vsechno koupit

ja sam nevim kolik ma dilu a ktery se treba pripadne nemusej vymenit atd.
Napsal: 31 črc 2007, 12:32
od kave66
nedávno jsem taky řešil spojec, mám 228mm,5kvalt origo dvouhmota, výměna za:
setrvačník 1Z
lamela Valeo kulatá odpružená
přítlačák Vr6 origVW
ložisko origTDI
a naprostá spokojenost,všem můžu doporučit
celou sestavu jsem pořídil za 10800+DPH vše nový oigoVW
kdyby někdo měl zájem můžu mu to šéfnout
Napsal: 01 srp 2007, 06:56
od coltik
a něco na podélný motor s takovouhle cenou asi není,že?

Napsal: 01 srp 2007, 10:15
od reesha
Taky sem přihodím.
Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.
Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.
Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.
Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".
Bude potřetí měnit spojku - asi?
Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
Napsal: 01 srp 2007, 10:56
od váha
reesha píše:Taky sem přihodím.
Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.
Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.
Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.
Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".
Bude potřetí měnit spojku - asi?
Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
a nebo dát 6kvalt a spojku 240mm co má pafka

Napsal: 01 srp 2007, 11:12
od bokaco
Kolik Vam drzi a jak dlouho spojka u 6ti kvaltu?
Je rozdil ve spojce u 6ti kvaltu 2,5 a 1,9 TDI?
Napsal: 01 srp 2007, 23:52
od JasteR
reesha píše:Taky sem přihodím.
Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.
Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.
Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.
Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".
Bude potřetí měnit spojku - asi?
Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
RE: No me a Octe drzela seriovka skoro rok s 364Nm a v poho, zacla lehce klouzat az na Race tryskach ale po uprave SW uz byla ok, ale radsi sem preventivne vymenil za jednohmotu a pritlacak VR6 ( lamela, pritlacak a lozisko je nove, jen setrvak je pouzity s praci cca 9t,- ), tak sem zvedavej co to vydrzi... zadny extremy nad 400Nm neplanuju, tak doufam ze bude ok... ale musim priznat, ze sice auto nesetrim, ale sprinty nejezdim a Sharan je preci jen o jine vaze...
Napsal: 02 srp 2007, 11:48
od tomáš karbus
fakt tam hraje velkou roli hmotnost měl jsem v passatu b4 jednohmotu a zhruba stejnej výkon jak v dvojce golfu v mtdi se stejnou spojkou a ten golfik držel v poho a u toho passatu klouzala
Napsal: 02 srp 2007, 18:14
od coltik
já zítra namontuju taky konečně jednohmotu+nová komplet sada sachs,tak jsem zvědavej kolik to vydrží,ale stejně časem asi pujdem do tý Race...
Napsal: 04 srp 2007, 21:37
od ota1980
váha píše:reesha píše:Taky sem přihodím.
Mám zákazníka/kamaráda, VW sharan, 1.9TDI s rotačním čerpadlem, 130hp turbo, upraveno na cca 150hp/350Nm.
Začala klouzat spojka. Koupil NOVOU sadu - jednohmotnostní setrvák, přítlačák, lamela - komplet sachs. Cena okolo 12tis Kč.
Za týden začala klouzat. Vymontoval, vyreklamoval, má novou spojku - je to už cca 14 dní. Dnes mi volal, opět klouže.
Snad je to tím, že sharan je těžší a dostává to větší "záhul".
Bude potřetí měnit spojku - asi?
Myslím, že se vyplatí těch pár tisíc rovnou připlatit, a mít klid. Lamela+přítlačák sachs race engineering stojí okolo 18.500,- včetně DPH.
a nebo dát 6kvalt a spojku 240mm co má pafka

co má pafka ?