Stránka 5 z 5

Napsal: 09 bře 2010, 20:49
od Golf-GT
alfik píše:
Marek77 píše:Na emisích se u naftových motorů nepozná nic, protože se neměří emise, ale kouřivost (a tam je KAT stejně zbytečný). Ve vyšších otáčkách se zlepší průběh točivého momentu, tudíž i výkon. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o řízený motor, moc to nepoznáš.

U nás to jeden dělal - odstraňoval KAT na dieselu - vymlátil jeho obsah a když to měl prázdné, strčil dovnitř rouru, kterou na přírubách přivařil k obalu. Říkal, že když se tam ta trubka nestrčí a jenom se vymlátí, výfuk potom rezonuje.
Blbost,mam ho vykuchany,bez rury a nic nerezonuje.A Alfa uz ma katik.Jeho dlzka je cca 50 cm a priemer cca 15-17 cm v ovale.

není to blbost, kuchali jsme 2 KATy a oba rezonovali, trubkou jsme ho vymlátili a potom s takovým spešl přípravkem vymlátili boky, v 2500 ot. to rezonovalo jako prase, zlatě si udělat mezikus a vyhodit ho celej, tady jsou na STK vcelku v poho, nebo paka, když na G2 1.6 td je trubka a vzádu laďák tak nic neřeknou, ani se nedivěj co to je (LOL)

Napsal: 30 dub 2010, 08:29
od Jammal
Mám takový dotaz. Řekl jsem mechanikovi, že chci vykuchat kat. On ho vytáhl a říkal, že do něj vevnitř provrtal tři větší díry navíc a tím zvětšil průchodnost, že to není třeba úplně kuchat. Je to tak nebo ne?

Napsal: 30 dub 2010, 13:16
od Golf-GT
Jammal píše:Mám takový dotaz. Řekl jsem mechanikovi, že chci vykuchat kat. On ho vytáhl a říkal, že do něj vevnitř provrtal tři větší díry navíc a tím zvětšil průchodnost, že to není třeba úplně kuchat. Je to tak nebo ne?
tak je to lepší, ale řekl bych, že neznatelně teda pokud ty díry nebudou třeba 20mm, měl ho vymlátit celej :) a dát do něj trubku nebo kat nechat a dát tam jen tu trubku

Napsal: 30 lis 2012, 09:03
od kebs
Jammal píše:Mám takový dotaz. Řekl jsem mechanikovi, že chci vykuchat kat. On ho vytáhl a říkal, že do něj vevnitř provrtal tři větší díry navíc a tím zvětšil průchodnost, že to není třeba úplně kuchat. Je to tak nebo ne?
:D :? No nevím asi dobrej borec, když umí vyvrtat keramiku. Nevím, zdá se mi že se snad ani do těch mřížek nedá vrtat. Mám PD TDI 74 Kw. Taky o tom přemýšlím. Nejraději bych ho jen vyřízl a navařil tam místo toho trubku. Žádný ničení.... co na to říkáte?

Každopádně bych rád slyšel nějaký zkušenosti s KAT off někdo. kdo má PD.
Mám auto z Berlína a je tam ještě namontovaný filtr pevných částí nevíte, kde bych ho měl hledat? Ten tan opravdu nechci.

Napsal: 06 led 2013, 01:07
od Enginess
A co dát místo katu rezonator ?http://www.rezonatory.cz/rezonatory/esh ... -tvar-kat1 a na technické nic nepoznají