Stránka 5 z 19
ach jeje
Napsal: 08 dub 2010, 19:12
od Už mně s Ro bolí hlava
aditiva používám do řepky kvuli zvednutí cetanového čisla a filtrovatelnosti a zanášení palivové soustavy,,,,motorové oleje s 2krát násobnou výměnou lhutou při provozu na BIO paliva.vyráběj dary chemije Angličani..jo dale berou to všechno odemně taxikáři co jezděj hlavně řepku ale čistou a to maJÍ VŠICHNI HDI,CRD,PD,už skoro 2roky a nikdo nemněl za celou dobu vstřikovač zadřeny nebo zakarbonovaný či zničeny olej od řepky zakarbonované kroužka nebo cokoli jiného...to co se píše v tisku a a ruzne elaboráty škodlivosti řepného oleje na vyskotlaky sistém přímého vstřikování naftových motoru je hloupej žvást!!!Realita je jiná,,omlouvám se za gramatické hrubky!!!
Re: ach jeje
Napsal: 08 dub 2010, 19:26
od mito85
Už mně s Ro bolí hlava píše:jo dale berou to všechno odemně taxikáři co jezděj hlavně řepku ale čistou a to maJÍ VŠICHNI HDI,CRD,PD,už skoro 2roky a nikdo nemněl za celou dobu vstřikovač zadřeny nebo zakarbonovaný či zničeny olej od řepky zakarbonované kroužka nebo cokoli jiného...to co se píše v tisku a a ruzne elaboráty škodlivosti řepného oleje na vyskotlaky sistém přímého vstřikování naftových motoru je hloupej žvást!!!Realita je jiná,,
takže tí taxikári čo majú CRDI alebo sommon rail jazdia normálne na olej? lebo som sa bál že o pár rokov na čom buideme jazdiť ked už staré dobré PD vymyznú:DDD
nepiš CRDI
Napsal: 08 dub 2010, 19:33
od Už mně s Ro bolí hlava
piš CRD a PD jsou tu profesionální znalci a teoretici jo!!!! jezděj normálně bez problemu ti co nemají upraven ohřev a 2nadrž v zimně ředěj ale jinač jak je víc jak+5stupnu nad nulou tak na čistou řeeepku
Re: nepiš CRDI
Napsal: 09 dub 2010, 15:23
od Dani34el
Už mně s Ro bolí hlava píše:piš CRD a PD jsou tu profesionální znalci a teoretici jo!!!! jezděj normálně bez problemu ti co nemají upraven ohřev a 2nadrž v zimně ředěj ale jinač jak je víc jak+5stupnu nad nulou tak na čistou řeeepku
No jestli jezděj i v teplym počasí s NEUPRAVENYM systémem tzn. hlavně bez předehřevu na řepku (neesterifikovanou) takže s viskositou stolního oleje tak se jim prostě kroužky časem připečou a vstřikovače když ne přidřou tak dřív opotřebí a budou mimo výrobní tolerance.
Navíc pokud fakt neředěj s naftou tak i v letě se mohou objevit potíže s filtrovatelností při vyšší ztátěži motoru a tim pádem nedostatkem paliva např. při předjíždění.
Výsledek rozsáhleho testu po 300 h na provoz s motorovou naftou, s 50% řepky a 100% řepka (vše bez předehřevu) - podíl usazenin na trysce je skoro 16 mg ( 100% řepka ) oproti 2 mg ( čistá nafta ). Totéž platí pro pístní kroužky apod.
Zdroj :Motorprüflauf mit Rapsöl-Diesel-Mischungen , Universität Hohenheim

Napsal: 09 dub 2010, 15:48
od mito85
ako na čistú repku by som teda nejazdil, vždy to miešam s naftou v určitom pomere podľa toho aké teplo je vonku:DD
Dani34el
Napsal: 09 dub 2010, 17:41
od Už mně s Ro bolí hlava
taháš tu tabulky ktere jsou velmi stare atd.samozřejmne je potstane lepší mít 2nadr. sistem u CRD,PD. ale realita je ta že se jezdí bez uprav ohřevu a pruplachu.....ale kdo ti natloukl pičoviny do hlavy o zadíraní vstřikovaču při pohonu na řepku !!za 5let co dělám s rostlinou jsem neřešil zadřeny vstřikovač u PD nebo CRD kvuli řepce ..za poslední rok 3krat Mercedes G 400CDI .Renault Master CRD ten 2krat a to na velice kvalitní NAFTU prej!!!!totálně zadřene vstřikovače..ALE NE NIKDY NA ŘEPKU..otluč si ty tabulky o hlavu ....REALITO
REALITO
Napsal: 09 dub 2010, 17:46
od Už mně s Ro bolí hlava
dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
opravdu žasnu
Napsal: 09 dub 2010, 17:48
od Už mně s Ro bolí hlava
DANi vysvětli mi tabulkovej čím to je..vyčti to s tabulek..

Re: REALITO
Napsal: 09 dub 2010, 18:11
od DOLPH
Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
to jako,že nenaměřili žádné emise?prostě čistý vzduch-jak vdechne,stejný i vydechne?
jak jsi to myslel těch 0 %?
emise
Napsal: 09 dub 2010, 18:20
od Už mně s Ro bolí hlava
vyfukové plyny prostě čiste..
Re: REALITO
Napsal: 09 dub 2010, 18:49
od slovacek.milos
Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
na emisích se měří kouřivost naftových motorů,
to ti fakt měřili CO2 můžeš poslat fotku toho měření, nepili jste vydatně vodku prokládanou pivem

nejsi přepracocovaný a jsi si jistý že byla na výfuku taková roura se sondou, nebo ten přístroj byl zaplý svítíil
se fak stane že když ho vypneš nic nanaměří miloš

Napsal: 09 dub 2010, 19:10
od DOLPH
já taky jezdím na rostlinu-tak to neber jako rýpání...
..to jako že naměři kouřivost 0,0???to si děláš prdel,ne??
Re: REALITO
Napsal: 09 dub 2010, 20:21
od Kuba
Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
Příspěvky přspěvatele "Už mě s Ro bolí hlava" vyznívají spíš jako SPAM než jako věcná argumentace. Důkazem je např. jeho poslední příspěvek ohledně údajného měření emisí u dieselu, což si očividně vymyslel, CO2 se zatím u dieselu neměří.
To, že větší molekuly rostlinného oleje oproti naftě v kombinaci s nepředehřátym rostlinným olejem vedou u vstřikovacích trysek typu "čerpadlo-tryska" někdy k zvýšenýmu opotřebení vzhledem ke kavitaci, je v odborných publikacích známá věc. Tenhle jev ale hrozí hlavně u studenýho motoru (bez předehřevu stud.eoleje), jelikož i u motoru bez úprav má u zahřátýho motoru typu čerpadlo-tryska palivo, který je ke vstřikovačům vedeno v hlavě válců, 70 i více stupňů Celsia.
Existuje dokonce jedna firma v Německu, která upravuje motory m.j. čerpadlo-tryska tak, že mohou startovat a jezdit na čistý rostlináč (jen v zimě se přidává asi 10% nafty) s JEDNONÁDRŽOVYM systémem !
Ať si zkusí pčispěvatel "Už mně s Ro bolí hlava" nalít do nádrže čistou rostlinku a za filtrem změří podtlak. Pokud nemá větší světlost přívodních hadiček, pak je podtlak někde kolem - 0,4-1 MPa. To určitě nepřispívá ke kvalitní dodávce paliva. Mimo jiné

Napsal: 09 dub 2010, 22:43
od radluk
Nevim nevim, ale vseobecne ma rostlinny olej velmi dobrou mazivost, treba MERO ma v porovnani s motorovou naftou lepsi mazivost.
Co se tyka emisi klasickeho komurkace na RO, zadna slava, musim dat za pravdu RASOLovi, ktery tady pisal kdysi, ze novejsi vstrikovaci systemy maji priznivejsi emise, u starsich typu je to nic moc.
komurkac, nepreplnovany, dvounadrz, predehrev:
CO - zvyseni cca. 15-30 %
CO2 - stejne, nebo zvyseni do 5 %
HC - totalne naprd, az o 50 % vyssi jak u NM
NOx - ty jedine jsou rekneme dobre, stejne jak u NM, nebo i nizsi
Re: REALITO
Napsal: 10 dub 2010, 06:47
od slovacek.milos
Už mně s Ro bolí hlava píše:dnes jsem byl na emisích s TRANSPORTEREM TDI totálně emise kompletně čiste na 0% jak v pevnych častech tak CO2 prostě čiste vše 0%
v podstatě jsi vymyslel super věc, často slyším jak jsou emisní limity ovzduší na karvinsku několikrát překročeny,
když si ten výfuk propojíš do té staré plynové masky s chobotem a budeš z hluboka dýchat tak nás všechny přežiješ
jen tak dál at ti to šlape chlape miloš
