Octavia 1 1,9TDI 66KW ALH Ladas

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

No nevím v porovnání je ten graf se 450Nm ve všem lepší jak v rozsahu otáček tak v hodnotách
Tel:776005385 Nový Bor
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to vím taky je to vespod bída i při jízdě na zlepšení se bude pracovat až bude čas teď mám práce že se pomalu potkávám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

Tak jsi zainvestoval do ARL spodku a IC a 11mm hlavy (jak už jste říkali v tématu o 250HP, co je to za dardu se tam dostat) Předtím bez zbytečného kouře s IC z ASZ jsi tam držel karton aby to chladilo, ted 11 a IC ARL a jseš na tom ještě hůř? A ten krouťák... pouze si myslím, že zmizela machrovina, úpně nevýznamná špička 450Nm na původním HW a drží to nižší krouták od začátku... ve finále, se podívej na otáčky a krouták... v obou případech stejný cca v 2500 kde to začíná padat... takže bych o tom, že nepadá ani moc nemuvil... spíš te s lepším HW tam je ubráno :roll:
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Buďme upřímní, do traktoru by ten průběh byl OK, ale do osobáku s lehkou závodní ambicí to ideální moc není.
Problém je asi nejspíš v turbu, které bohužel spojuje nevýhody velkého i malého dohromady.
Obyčejný VAčko by asi udělalo víc parády, VBčko určitě.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

FandaTDiček píše:Tak jsi zainvestoval do ARL spodku a IC a 11mm hlavy (jak už jste říkali v tématu o 250HP, co je to za dardu se tam dostat) Předtím bez zbytečného kouře s IC z ASZ jsi tam držel karton aby to chladilo, ted 11 a IC ARL a jseš na tom ještě hůř? A ten krouťák... pouze si myslím, že zmizela machrovina, úpně nevýznamná špička 450Nm na původním HW a drží to nižší krouták od začátku... ve finále, se podívej na otáčky a krouták... v obou případech stejný cca v 2500 kde to začíná padat... takže bych o tom, že nepadá ani moc nemuvil... spíš te s lepším HW tam je ubráno :roll:
Darda jak pro koho práce vlastní,nikoho jsem krom SW nemusel žádat o cokoliv a vzhledem k problému co nastal spíš jen volba co tam přijde protože finále je že auto zase jezdí a náklady na normální spodek by byly obdobné o tom že mám těch spodků víc se bavit nemusíme,diskuze o 250ps byla spíše o tom co je nutno zainvestovat takže nevím proč to pleteš dohromady,o tom že padá krouťák nemusíme diskutovat to je možná problém SW nebo fénu o machrování v mém případě nejde,připadá ti že bych se někdy účastnil sprintu nebo honil čísla co budu mít v podpise ne auto je na normální ježdění a tak bude i nadále...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Andre píše:Buďme upřímní, do traktoru by ten průběh byl OK, ale do osobáku s lehkou závodní ambicí to ideální moc není.
Problém je asi nejspíš v turbu, které bohužel spojuje nevýhody velkého i malého dohromady.
Obyčejný VAčko by asi udělalo víc parády, VBčko určitě.
Závodní ambice-to jsi hodně přestřelil krom RS6+ jsem v kombíku se závodníma ambicema nejel,škoda že jsem to nestihl odbrzdit po montáži ARL chladiče v podstatě to jelo stejně takže fénem to asi nebude i když mohlo se něco posrat ne že ne jak bude čas ještě něco zkusím a v nejhorším je v regále VB a nebo budou vánoce a uvidí se jak jsem byl hodnej...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Měřil jsi na tom EGT/ EMP?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

EMP bych změřil, bude jako kráva
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

no vidíš, najednou tě to nestálo nic vlastně :-D a když tam někdo říkal, že když si to dělá sám, sežene si věci, že to má za "pusu", tak to bylo řečí... to jediné mě štve víš... ono ty sice máš top věci, většinou... za odpovídající cenu, ale co si budem povídat, určitě na tom nemáš 2-3 stovky...

a neříkám, že někam jezdíš na srazy... ale když se něco povede, většina lidí se ráda pochlubí a na tom HW co jsi měl, mít 450 Nm... no teda, to se jen tak nevidí... a předtím jsi tam ty otazníky neměl... byla tam čísla. Přitom krouták padá a křivka výkonu a kroutáku se protínají hodně nízko, že jsi neřekl, aby to trochu šoupnuli... nebo jestli to takhle udělal Richard
:roll:
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

člověče ty jsi nějaký pomatený a musíš rýpat za každou cenu že ? (noteeth)
Nikde nevidím že by Láďas aspiroval na 250PS a nikdy to ani netvrdil
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

k diskuzi o 250ps jsem uvedl jen fakta na co to zhruba vyjde dál se o tom nemá smysl bavit a jestli jo tak můžeš pokračovat tam když neuvedete těsnění rozvody a další věci co vyjdou na cca 10 tak se vám rozpočet logicky snižuje a jestli to bude dělat někdo další zadarmo to většinou nejni

Otazníky jsou protože tohle neberu jako finále a jestli chceš rýpat dál tak klidně pokračuj asi by bylo lepší pro někoho nechat téma s původníma číslama a grafem a nebo si klidně graf půjčit jinde,aby pár lidí mělo ucpanou hubu a byl jsem za geroje ale tohle nejni můj styl...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Myslím, že není důvod k naštvání, někteří se snažíme o věcnou diskuzi. Pokud o ni nemáš zájem beru to na vědomí. Ale ten první (datumově) graf je jak z větrného mlýnu, s tím se podle mě moc dobře nejezdilo, to musíš vědět nejlíp sám, ale když není HW, tak s tím ladič moc nevymyslí. Kdyby k tomu nebyl žádný popis, tipoval bych to na mechaniku.
Pak je taky otázka proč byl ten píst KO, proto ten dotaz na EGT/EMP, o vadu materiálu se vzhledem k nájezdu podle mě rozhodně nejednalo.
Naposledy upravil(a) Andre dne 23 lis 2013, 20:21, celkem upraveno 1 x.
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

a ty jsi takovej ten měnílek nebo co? Proč musím měnit rozvody? nebo ty je měníš raději při každých 30 tis km? rozvody vůbec neřeším, mají nějaký nájezd a pak je vyměním... to s 250 koněma nemá co dělat podle mě... takže když mám najedo 25 tis a dávám ARL spodek, tak je musím vyměnt? :-D už na to seru... ať ti to jezdí :-)
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@FandaTDiček: Neber to zle, ale ty si tu za 2 tyzdne narobil tolko rozruchu ze neviem co si mam o tom mysliet. V diskusii k 250ps som bol aj ja... nech sa paci, pod si pokritizovat aj ku mne do vlakna a daj Ladasovi chvilu vydychnut (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

quote="Andre"]Myslím, že není důvod k naštvání, někteří se snažíme o věcnou diskuzi. Pokud o ni nemáš zájem beru to na vědomí. Ale ten první (datumově) graf je jak z větrného mlýnu, s tím se podle mě moc dobře nejezdilo, to musíš vědět nejlíp sám, ale když není HW, tak s tím ladič moc nevymyslí. Kdyby k tomu nebyl žádný popis, tipoval bych to na mechaniku.
Pak je taky otázka proč byl ten píst KO, proto ten dotaz na EMP, o vadu materiálu se vzhledem k nájezdu podle mě rozhodně nejednalo.[/quote]

Ne nejsem naštvanej první graf je aktuální verze a jak říkám s ARL chladičem a původním SW to jelo bohužel změřený to nejni takže nemusíte mi to věřit,teď po složení přibyla ještě 11hlava jelo to jak prase ale vadil mi kouř tak se to sundalo na SW aby nebyl kouř jenže na pořádný projetí jsem měl čas až po týdnu (prázdný auto prázdná silnice a hlavně čas svézt se) Prasklej píst EMP na vině nebude stalo se to na hradecký v pátek odpoledne na 25km omezení asi 3-5km na 80km/h páteční provoz takže kolem 90se jelo a jak omezení skončilo kolem 110 výkon jakoby bez turba a na to co motor zažil v teple je tohle fakt divný ale kdo ví dělal jsem Sharana ASZ 60 najeto bez čipu a praskej byl stejně....
Jak fungovala tryska je vidět z fotek a ani zkouška nic neprokázala.To s tím přirovnáním k závodním ambicím mě spíš rozesmálo cíl tady je spíš výkon a bez kouře zatím jen bohužel to druhý
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“