Stránka 5 z 5

Napsal: 01 čer 2015, 09:04
od milda100
Chci se tu zeptat nekoho,jestli je tu nekdo se zkusenostma s jednohmotou na 96/100kw PD? O vetsich torznich kmitech u PD proti rotacce vim,ze muze prdnout klika,ale z praxe jsem spis slychaval,ze to klika spis nevydrzela u 74kw PD,ale o ASZ/ARL jsem nenasel nic,maji silnejsi spodek,ktery by to mohl vydrzet,ale hledam spis nekoho,kdo to ma overene na vlastnim aute nebo od nekoho znameho? Diky

Napsal: 01 čer 2015, 10:04
od coltik
Mé poznatky z aut, co jsem měl a měnil na jednohmotu...

Audi A4 Avant Combi 1,9tdi 81kW quattro-5ti kvalt r.v.98- jednohmota 228mm(nedunělo)

Audi A4 sedan 1,9tdi 81kW předohrab 5-ti kvalt r.v.98- jednohmota 228mm(nedunělo)

Passat B5 combi 1,9tdi 81kW syncro - 6-ti kvalt r.v.99- jednohmota předělaná na 240mm(duní)

Passat B5 combi 1,9tdi 81kW syncro - 5-ti kvalt r.v.98- jednohmota 228mm(duní)

Napsal: 01 čer 2015, 10:26
od tantor-bn
kamarat ma arl leona mal to tam hovoril ze to sa nedalo vydrzat hned to daval prec a predaval

Napsal: 01 čer 2015, 10:46
od mottom
Má někdo zkušenost s repasem? Funguje to? http://dvouhmotovy-setrvacnik.cz

Napsal: 01 čer 2015, 10:46
od milda100
Jde mi o to jestli to nekdo jezdi dlouhodobe a jestli to vydrzi klika.

Napsal: 01 čer 2015, 11:09
od turbo kamna power
Milda100: Klika nevím, ale převodovka to určitě nevydrží ;) na 6q dávat pevný setrvák je nesmysl

Napsal: 01 čer 2015, 15:39
od rufus
milda100 : na motoru ASZ je jednohmota už třetí sezonu a motor dostává karate [využíván pro motorsport] a motor je pořád v pohodě ale přesně jak píše turbo kamna power, pro šestikvér je to jistá smrt... jen ERF odolává trochu dýl...

Napsal: 01 čer 2015, 20:09
od milda100
No, takze kdyz necham petikvalt a jednohmotu 228mm, tak by to mohlo chodit? Ono neco z tech torznich kmitu prece veme lamela, ktera je odpruzena.

Napsal: 06 čer 2015, 09:13
od milda100
Jeste otazka proc to 5q snese a 6q ne.

Napsal: 06 čer 2015, 09:54
od tiguan2
milda100 píše:Jeste otazka proc to 5q snese a 6q ne.
Tak to by mě taky zajímalo co v té převodovce prdne.

Napsal: 08 čer 2015, 07:13
od BugiJČ
Minulý týden jsem dával do OI 1.9 TDI nazpět dvojhmotu tak jak to bylo v originále a je to o proti jednohmotě o něčem jiném - jak v konfortu při rozjíždění řazení a i při samotné jízdě. Kdyby měl někdo zájem komplet jednohmota je k mání.

Napsal: 21 čer 2015, 20:09
od automirako
Zdarec Borci.Mám dotaz,který snad někdo omrkne a napíše fundovaně co a jak.Kamarád,který vyměňuje v servise často spojky má vyzkoušeno,že jednohmota nesedí na každém motoru a každém autě.Octavia 1-2 bere vše - myslím tedy TDI.Zatímco Touran TDI se s tím nepopasuje a skáče jak koza.Řeší nyní co namontovat do Sharan 85KW - AUY.Jakmile koupím jednohmotu a namontuji - není cesta zpět.Jak psal kolega Slováček bodnu to Ceočkem a frčím - také to zkoušeli v mém okolí a jelo to v pohodě,ale .... :roll: