Stránka 5 z 7

Napsal: 09 lis 2012, 10:52
od TDIfun
Graf peknej, ;) koukam ze ta MAHA je na prokluz pekna mrcha, jeste ze s tim nemam problem. Mozna jinou povrchovou upravu ale spis to je tim najizdenim kola na prvni valec.. zadni strana se odlehci a predek uz proklouzne.. Asi proto i maha dela taky i jednovalcovou brzdu.

Napsal: 09 lis 2012, 12:02
od subz3ro_tdi
Jj, studeny hladky kov..... bud to nema prilnavost skoro vobec, alebo to zohrejes a potom to lepi jak slak - proste ziadny optimalny medzistav :) Idealne je brzdit "za studena" na zimnych gumach, ale to samozrejme nie je vzdy mozne ;)

Napsal: 03 pro 2012, 22:33
od TDI tech
Teraz som si vsimol ze si zase daco pomajstroval. Mas to pekne. Hlavne tam nemas na vrchole ten kratky prepad ako ja. S tymi vecami co tam mas nahadzane by to podla mna vydalo aj viac? Ci si uz nechcel koly dymu a dvojhmote? Aj tak ti ticho zavidim :tajny: No nic na novy rok asi aj ja este daco pomajstrujem a zajdem do Turan po nejake vitaminy :D

Napsal: 04 pro 2012, 00:28
od jurino
subz3ro_tdi píše:Jj, studeny hladky kov..... bud to nema prilnavost skoro vobec, alebo to zohrejes a potom to lepi jak slak - proste ziadny optimalny medzistav :) Idealne je brzdit "za studena" na zimnych gumach, ale to samozrejme nie je vzdy mozne ;)
Pekné....už si chytil vilazx6.Spodok máš sériu? Hulí ti to? ;)

Napsal: 04 pro 2012, 08:19
od subz3ro_tdi
@jurino: V normalnych rezimoch jazdy je to uplne bez dymu. Spodok povodny.

@TDI tech: toto je uz strop na to turbo, predsa len je to ïba GTB1749VK vo zvodoch :) Ten krutak by sa dal urobit este vyssi, spojka to tentokrat berie uplne s prehladom, ale na FWD to fakt nema vyznam...

Napsal: 04 pro 2012, 12:57
od Vici
Hezké :-)
bylo by zajímavé to porovnat s mým PD :)

Napsal: 30 bře 2013, 01:29
od JohnnyBOSS
subz3ro_tdi píše:Jj, studeny hladky kov..... bud to nema prilnavost skoro vobec, alebo to zohrejes a potom to lepi jak slak - proste ziadny optimalny medzistav :) Idealne je brzdit "za studena" na zimnych gumach, ale to samozrejme nie je vzdy mozne ;)
Byl jsem na Maze teď ve středu, byla zima a měl jsem zimní gumy (noteeth) Takže snad jak říkáš ideál, ale i tak ty gumy pěkně smrděly :D

Napsal: 30 bře 2013, 09:17
od Toreto
hmm začinam si myslieť že a bapro je asi najlepšia tam neni žiaden problem ale cena oproti mahe je vyšia :roll:

Napsal: 14 lis 2013, 19:21
od subz3ro_tdi
Dnesne meranie (graf v prvom prispevku)
Ladene s ohladom na priebeh (nie maximalne hodnoty) a pouzitie v beznej prevadzke (dymivost, trakcia kolies, hluk, komfort atd.) Info o upravach od posledneho merania je na zaciatku vlakna. Predpokladam ze finalne stadium pre toto auto... ale mozno mi niekedy v buducnosti este prepne 8)

Napsal: 14 lis 2013, 20:20
od JasteR
:punk:

Napsal: 14 lis 2013, 21:07
od TDI tech
Stano uz ma zacinas srat! Teraz si ma tak navnadil, ze zase do tej svojej starej rarohy nasypem dalsich 2000eciek (wallbash)

Napsal: 15 lis 2013, 09:17
od Martin.D
GTB 1856? To je z akého auta ( povodne ) ?

Napsal: 15 lis 2013, 09:27
od subz3ro_tdi
@Martin.D: Je to hybridne turbo z viacerych komponentov... stred s elektrickou VNT regulaciou, vyfukovy rotor, kompresorovy rotor s obalom, vyfukove zvody - vsetko samostatne diely od Garrett z roznych aut. Vediet co presne a dat to vsetko dohromady tak aby to fungovalo je uz potom know-how fy. BH motorsport. Vyfukove zvody su pouzite GT1646, kompresorova cast turba GT2056 - tolko ti viem a mozem povedat.

Napsal: 15 lis 2013, 09:33
od bjukemen
a do kolko ps je ten hybrid.?

Napsal: 15 lis 2013, 09:36
od subz3ro_tdi
Podla toho kto to ladi :) Rozumnych a bezpecnych 220-230ps na rotacke, 230-240ps na PD motore...... za cenu dymu a namahania turbiny mozno viac v podani niekoho ineho....