VW Bora ATD 74kW + VA Turbo

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..no to sa dalo čakať že spotreba vzrastla,podla mna nie celkom OK uprava ale to necham radšej tak lebo bude hned zle...


..neviem ale až nemaš aspon trocha znalosti tak červíka sam nešteluj lebo to rozladíš uplne...

..možem vedieť prečo si sa rozhodol pre upravu vozidla v konkrétnej firme.?

..doladiť by to šlo ešte aj v softe,ved všetko sa da len treba chcieť ;)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ked pojdes cez ZV, zastav sa a za 5 piv ti to doladim :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

netopier píše:ked pojdes cez ZV, zastav sa a za 5 piv ti to doladim :D
Tak to se jentak nevidi :o Smekam!
(... a to, ze by se mohlo jednat o spinaz se v tomto pripade opravdu nebojim)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@netopier: 5 piv zn. Pandur (LOL)
a chces ladit turbo alebo profituning soft? :)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

cudzie softy ma nikdy nezaujimali ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

skoda ze sa tu nedaju like-ovat posty :D
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

subz3ro_tdi píše:@zajac: na tom spodoku to bude poznat ked to budes stelovat IBA mechanicky na turbe -> osobne by som cerva nechal ako je (za predpokladu ze je to nastavene ok), skor by som predlzil tiahlo regulacie (ale s citom)... ak to chces mat tip-top, treba to doladit aj v RJ
Oprav ma, ak sa mýlim:
1. Keď "červíka" vysuniem (vysuniem tiahlo viac z banky) turbo viac "otvorím" a v nízkych otáčkach motora budú výfuk. plyny rýchlejšie prechádzať cez turbo -> menšie otáčky turbíny -> menší tlak kompresora. Pri rýchlom zvyšovaní otáčok sa asi vďaka tomu turbo rýchlejšie zreguluje. :roll:
2. Keď tiahlo predĺžim, tak by malo mať dlhšiu dráhu a turbo by sa malo vedieť viac "otvoriť" pri potrebe zníženia tlaku (požad. tlak < skut. tlak) :roll:
Celkovo to bude asi trochu zložitejšie, ale principiálne by to mohlo byť takto? :?
Keď sa s tým budem hrať chcem vedieť čo robím ;)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

co si pisal je spravne, ale uvedom si ze tiahlo je primarne ovladane podtlakom, cize otvorenie regulacie (plniaci tlak dosiahnuty/prekroceny) ti urcuje dlzka tiahla a podtlak vs. pruzina (cyklus kedy je zavrety N75)... ten cervik je ako doraz pri zatvoreni (plniaci tlak nedosiahnuty), co je aj vychodzia poloha pre dosiahnutie plniaceho tlaku (N75 je zavreta okolo 20% cyklu, zvysok casu pusta podtlak do aktuatora)... je to velmi citlive, ak je to mechanicky dobre nastavene tak cyklus N75 sa celu dobu pohybuje v rozmedzi 50-60%... osobne by som tak 1mm predlzil tiahlo ak sa da a vyskusal ako sa to prejavi... ak uz je na doraze alebo to nepomoze, skus to viac otvorit cervom (zavitom na cerviku tocis v smere hodinovych ruciciek)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

netopier píše:ked pojdes cez ZV, zastav sa a za 5 piv ti to doladim :D
Chcem sa poďakovať Viktorovi za ochotu a seriózny prístup - doladil mi prefuk (mapu N75). ;)
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“