Stránka 5 z 5

Napsal: 27 čer 2012, 17:27
od knopis
čau, je na O1 dobrá kombinace HP sporting + pružiny KW -35/35 ?

http://speedpro.cz/sporting-podvozek-sk ... -9447.html

http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... -1828.html

Jde mi o to jestli to ty HP utlumí, nemám rád houpačku. Nerad bych na kvalitní tlumiče dal zbytečně tvrdý pružiny, který by neutlumily.

Napsal: 27 čer 2012, 19:03
od Jayson
Je zbytečný tam dávat KW, když si řekneš, že chceš snížení -35mm tak ti to udělají.

Napsal: 13 srp 2012, 15:21
od Markus01
Jelikož jsem nenašel téma, kam by se dalo přispět, tak svoje poznatky sdělím zde. Na svojí OI liftback jsem nedavno udělal výměnu všech silentbloků předních ramen (přední Strongflex, zadní origo Audi TT). Navíc jsem implantoval silnější stabilizátor z OI kombi 1.8T, který má průměr 23mm (originál měl 21mm). To, že se auto zklidní, ztiší a zrychlí v zatáčkách po výměně silentbloků mě nepřekvapilo, ale trochu jsem měl pochyby o vlivu silnějšího stabilizátoru, ale ty jsou ty tam. Jeho výměnu určitě doporučuji. Ty 2mm navíc určitě ocení každý, komu se zdá že se OI zbytečně naklání. Ještě dodám, že tlumiče jsou HP Sporting a pružiny Eibach -35mm. Po výměně se podvozek zdá i tvrdší. Jestli je to tím, že se nežvejkají silentbloky a pracuje hlavně tlumič s pružinou...

Napsal: 28 srp 2012, 10:06
od luigi5
A i tady se pripojim :D

Momentalne mam v aute cupra podvozek a puky TT, je to teda tvrdy, ale jizdni vlastnosti ne az tak bombastycky, jezdim tak nejak vse D1, Vysocina, zahranici.
No a ted ma otazka bude lepsi kdyz dam HP, je hodne tvrdy, hlavne ohledne D1? Chtel bych k nemu dat rovnou i 35 pera, jelikoz ted je auto jak koza, nebo radeji original komplet cupra R, na ten bych momentalne mohl sahnout ne moc najeto. Existuji jeste nejake vychytavky co se tice napriklad stabiku (RS), nebo jinych silentu ne jenom TT?
A dale mate nekdo skusenost s HP v zahranici co se tyce policie a kontrol?


predem diky :)

Napsal: 28 srp 2012, 12:21
od Vici
HPčka mám na O1 combi, k tomu vzadu jejich kratší pružiny, TT puky... 17" kola... 205/50
D1 je tak rozbitá, že v pravém místy stejně nejede nikdo, v levém je to ok i na HPčkách...
zrovna v sobotu jsem otočil Plzeň po D1 a D5 (450km jedna cesta) a podvozek mi fakt nevadil, ale ta rozmlácená dálnice jo
dle mně je to asi tak tvrdé jako O2 s novým podvozkem...
v zahraničí si myslím že s HPčkama problém nebude, však tlumiče si můžeš dát jakékoliv značky, pokud jsou určené pro daný vůz ne?

s nějakýma "-35 perama" bych neexprimentoval, většina stojí za prd.. bude to tvrdé jak šutr
hpčka v předu snížíš šroubováním, dozadu dělaj kratší jejich pružinu...
výsledek je fajn

Napsal: 28 srp 2012, 12:35
od sniper--
ze jsi se neozval,mohli jsme poreferovat :D

Napsal: 28 srp 2012, 12:47
od Vici
no jo vidíš... :( jel jsem jen na otočku na letecký den do Líní

Napsal: 28 srp 2012, 13:08
od luigi5
Dobre takze se to da, to mne tesi.
No ty ruziny jsem mel na mysli bud 30 od Eibachu nebo 35 HRka, ale kdyz to ne tak dam jenom pruziny z cupry r a je to 8)

A co s zbytkem podvozku vyplatej se ty Powerflexy jak to ma spousta lidi v aute? Dodatecny stabik vzadu, RSkovej vpredu?
Diky moc :)

Napsal: 28 srp 2012, 13:08
od sniper--
taky jsem o tom premejslel ale nakonec nejak nebyl cas

Napsal: 28 srp 2012, 13:15
od turbo kamna power
Powerflex nebrat - zbytečně drahej a kvalita stejná jako ostatní výrobci.

Radši bych šel do strongflexu - dokonce nabízejí 2 stupně tvrdosti, ale pro běžný provoz stačí ta "měkčí".

Do předních ramen bych dal asi do předu PU (třeba ten strogflex) a do zadu TT, na zadní náravě bych nechal origo gumový, nebo z cupry, FRS...

Napsal: 28 srp 2012, 13:35
od luigi5
turbo kamna power píše:Powerflex nebrat - zbytečně drahej a kvalita stejná jako ostatní výrobci.

Radši bych šel do strongflexu - dokonce nabízejí 2 stupně tvrdosti, ale pro běžný provoz stačí ta "měkčí".

Do předních ramen bych dal asi do předu PU (třeba ten strogflex) a do zadu TT, na zadní náravě bych nechal origo gumový, nebo z cupry, FRS...
Super diky moc za typ; TT, a cupra v zadni naprave uz mam, takze jeste STrongflexy do predu a novy cepy, ty uz asi moc nemuzou (noteeth)

Napsal: 28 srp 2012, 13:52
od Markus01
Já mám pružiny Eibach ale z benzínový verze 1.6-2.0 a tvrdý je to akorát. Jen předek bych asi trochu zvednul, bohužel závity na tlumičích už nejsou funkční...