Stránka 41 z 119

Napsal: 04 čer 2008, 17:35
od walda2980
někdo mi řikal, že by se tam mohli dát třeba vstřiky z Fiata Croma 2,5TD

Napsal: 04 čer 2008, 17:50
od Smoke
jiný turbo, 90k TDi, 110k ...
ale nepřehánět s tlakem

Napsal: 04 čer 2008, 17:56
od walda2980
a jakej tlak by si tak doporučil? ted tam tlačim + - 1,1 baru

Napsal: 05 čer 2008, 12:30
od Smoke
asi nad 1.3b bych nechodil, záleží jak jezdíš, a jak moc chceš aby to bylo spolehlivé (já osobně aspon 1.5b, ale tím tě nenavádím)

Napsal: 05 čer 2008, 19:24
od walda2980
tak to bych natlačil i s mim ´turbem, ale týrat ho nebudu, něco s tim provedu. a ještě jedna otázka: mělo by nákej efekt tam dát 6ti kvalt, třeba co se týče akcelerace?

Napsal: 13 čer 2008, 06:22
od walda2980
tak už sem zjistil že 6ti kvalt je blbost. dostal sem radu abych s TD udělal TDI dá se to udělat aniž bých musel měnit celej motor (de mi o to abych pak neměl problem na STK)?

Napsal: 14 čer 2008, 12:22
od Smoke
z td nejde udělat tdi. je to úplně jiná kostrukce motoru. jedině přehodit celej motor

Napsal: 14 čer 2008, 16:01
od walda2980
několik lidí mi právě řeklo že z AAz to jde....

Napsal: 15 čer 2008, 18:30
od Jari
Čus chlapi, tak jsem si tady přečetl pár návodů na zvýšení výkonu a provedl následující úpravy:
1) zaslepení obtoku turba (místo dutých šroubů obyč),
2) přidání nafty na čerpadle o půl otáčky šroubu dle návodu na str. 4,
3) posunutí čerpadla blíž k motoru cca 2 mm

Jede to teda o hodně líp, ačkoliv to trošku víc kouří, což mi je srdečně jedno, ale - známej co má autoservis mi řekl, že tyhle úpravy by se měly dělat na "stolici" aby se změřil průtok nafty a tlaky na turbu atd..... že by se prej mohly podpálit ventily když tam jde moc nafty a že to bude žrát...... (wallbash) :? :o

Tak se chci zeptat kdo jste něco podobnýho dělal, jestli máte nějaký postřehy co se týče spotřeby, protože taky šetřím každou korunu. Samozřejmě se rád svezu a mám rád když auto jede, ale zas bych nerad aby mě to sežralo. Půl litru - litr, to oželím, ale kdyby to mělo žrát 8 místo pěti co to žralo doteď, to bych zase nechtěl. Že by šlo do kytek turbo kvůli tomu zaslepení, to strach nemám, já to zas tak nehoním do extrémů a když, tak ne dlouhodobě, spíš mi jde vyloženě o tu spotřebu. Tak jestli můžete, zkuste napsat. Času je dost, protože se vrátím z Rumunska až v pátek.

Díky

Napsal: 16 čer 2008, 08:41
od Smoke
pokud nezměníš styl jízdy, měla by spotřeba zůstat stejná- viz: můj bejvalej G2 1.6TD 110k, spotřeba 3.8-8.5L. chorvatsko při 120-130km/h 4.4L.
záleží na pravé noze ;)

Napsal: 20 čer 2008, 15:59
od Jari
jak jsi dokázal těch 110 koníků? :o :?

Napsal: 20 čer 2008, 17:39
od Smoke
čéče ani nevim, ladím, ladím, a ejhle tlak 1.9b, čoud za zády a 110k 200Nm.
teť vážně: tlak 1.9b, upravené čerpadlo na míru (taky to trvalo), nerez 70mm sání k turbu, 60mm nerez vedení s IC, nerez výfuk. lehce to čudilo i při těch 2b, tudíš nějakej výkon tam byl.

Napsal: 18 črc 2008, 16:21
od ANUBIS
Zdrawiiim paani.newedel by prosiim vaas niekdo poradit.maam JETTU 1,6 TD bez IC.je to 51kw.a staale sa to prehrieva.uz som vytiahol aj termostat a jedinee,co som tym docielil,ze sa neskoor ohreje.Newiem ci to nemooze byt tyym,ze pred normalnym chladicom je chladic na klimu,ktoraa samozrejme nefunguje.Pomohlo by,keby ten chladic vytiahnem,nech ide priamo vzduch na normaalny chladic???diik za odpowed...akuukolwek... :? (wallbash)

Napsal: 18 črc 2008, 17:30
od Smoke
mimo téma,ale budiš. klimachladič by neměl vadit (pokud je žebrování průchozí). na kolik stupňů to leze? větrák se zapíná? pokud vše fachčí tak bych asi vyčistil chladič, nebo pak ještě koukl jestli není vodní pumpa špatná.

Napsal: 19 črc 2008, 07:57
od ctvrtec
A voda nemizi?