Stránka 42 z 119

Napsal: 19 črc 2008, 13:41
od ANUBIS
zdraviim.nie,voda je ok a aj olej.ten chladic mal swoje za sebou a aj buuracku.v noci som ho vytiahol a hreje sa dalej.ventilaator mi nepustalo,tak daval nove cidlo.nepomohlo.teraz som ho dal napriamo na vypiinac,ale nemyslim si,ze je to to pravee riesenie....kazdyy kecaa,ze je hlava off,ale ked nemiznuu naaplne?????jaa uz fakt newiem....

Napsal: 19 črc 2008, 13:45
od ANUBIS
teplota ide az pokial moze.kym nezacne blikat cervenaa kontrolka.pride mi divne,ze aj ked je plnaa teplota,nepocujem ako varii vodu....nemoze byt zle iba nejakee cidlo???je to tam celee prekablovane.neviem kdo to robil,ale nech sa na to nabuduuce radsej vykasle.....blb

Napsal: 19 črc 2008, 15:00
od Smoke
mě taky občas blikala kontrolka teploty a nevim proč. kapaliny bylo dost, tak sem to neřešil.

Napsal: 22 črc 2008, 17:45
od evoluzione
ake by bolo najvhodnejsie turbo VNT do G2 1.6 TD ??
ako potom treba vyriesit mazanie a tie dalsie veci ?
niesu nejake fotky alebo popisy ze ako na to ?
skusal z vas niekto takuto upravu ???

Napsal: 23 črc 2008, 16:24
od JohnyFlat
Zdravim všechny ladiče a příznivce kouře, co se týče toho zvyšování, tak to by bylo v malíku, ale mám takovej dotaz, je to trochu od tématu, ale zminovali jste se tu a o G2 a spotřebě při 120-130 Km/h. Já jsem si loni pořídil G2 1,6GTD má to vodou chlazený turbo a intera, tak jsem to nechtěl ničit a tuning zase proběhne jen vrámci origo věcí a s rozumem. Ale až si motor sedne, páč to bralo olej, tak jsem to překrouškoval a chodí to parádně. Ale oč mi jde. Taky maji ty vaši golfíci tak krátký převodovky, já dávám 5 už v pohodě v nějakejch 60 možná 65 ať něžeru ale když jedu cca 90 tak je to tak optimum,je to super tak na nějaký okrsky, ale na delší cesty a rychlejší silnice nic moc, a když mám ject 120-130 tak už je motor hodně v otáčkách mi přijde zbytečně a pakuž to začíná taky leztdo spotřeby, jak to máte vy? Přemejšlim jestli tam nedát třeba z G3, jestli je by byla lapší, tahle stejně už je odlítaná, díky za názory

Napsal: 23 črc 2008, 18:38
od Smoke
já moh dát 5ku nejdřív v 80kmh a to byla origo (1800ot), při 130kmh se měl kolem 3000ot a že by to lezlo do spotřeby? ani ne, sou sice vyšší otáčky, ale zase v točivém momentu a nízké zatížení.

Napsal: 23 črc 2008, 18:39
od Smoke
evoluzione píše:ake by bolo najvhodnejsie turbo VNT do G2 1.6 TD ??
ako potom treba vyriesit mazanie a tie dalsie veci ?
niesu nejake fotky alebo popisy ze ako na to ?
skusal z vas niekto takuto upravu ???

nejvhodnšjší asi z 96kw PD,
popř 81kw,
i z 66kw by chodilo pěkně.
někdo to tu má (tuším Homeles)

Napsal: 23 črc 2008, 19:00
od JohnyFlat
Smoke píše:já moh dát 5ku nejdřív v 80kmh a to byla origo (1800ot), při 130kmh se měl kolem 3000ot a že by to lezlo do spotřeby? ani ne, sou sice vyšší otáčky, ale zase v točivém momentu a nízké zatížení.

já tam bohužel nemám otáčkoměr, tak těžko říct kolik to má u mě otáček, jsou tam místo toho hodiny :( a altík na něj asi nejni ještě připravenej

Napsal: 23 črc 2008, 19:12
od Smoke
si to přepočítej kolik ot v kolika km. převodovku musíš mít +- stejnou! Obrázek

Napsal: 23 črc 2008, 19:42
od JohnyFlat
prosim tě, odkud mají hnanej otáčkoměr ty golfíci co ho maji?

Napsal: 23 črc 2008, 19:57
od Smoke
z altíku, myslím, že z vývodu ,,D´´. ale ten mají jen některé

Napsal: 23 črc 2008, 20:09
od Tomasvw
vývod "W" ;)

Napsal: 13 srp 2008, 20:21
od Nms
Možná tam máš benzínovou převodovku, mel sem ji na 1.6TD a jelo to jen 140-150 na regulátor. Ted už tam mám dlouhou z toleda a 1,9TD částčně po repasi (čerpadlo,trysky atd) a mám zatím jen zacpanej bypas chodí to hezky :D Nevíte ktery turbo je lepší na 1,9 jestli 1,9 garett (to tam mám) nebo 1,9 KKK nebo garett 1,6TD to má větší průměr! Mám všechy. Dík :?

Napsal: 14 srp 2008, 09:30
od Tomasvw
otcov 1,6D má prevodovku z 1,6 benzina a ide to super, predtym tab bola z TD a bolo to neskutočne lenivé. Táto je k tomu motoru podla mna ideálna. Auto ožilo a maximálka 170+ čo predtým pri dobrých podmienkach 150-155. Ale tych 170 už je minimalne 5000ot. A tych 120 uplne v pohodičke bez neakého hluku alebo čo...
JohnyFlat: na kolko ťa vyšlo asi to prekrúžkovanie dokopy?

Napsal: 17 zář 2008, 10:53
od 11mAjA11
zdar lidi ja mam taky dotaz ale ohledne 1.6 TD 44kW kod 1V
vim že 44kW neni nic moc muzika-ma ale najeto jen 138tis a je to šepot květin,chtěl bych na to nacpat inercooler a případně jestli někdo ma zkušenost čím se ty motory (51,59 a 44 kW) liší..
jednoduše řečeno dá se z toho čajíčku vyždímat neco málo víc poníků,a jakým způsobem bez výměny motoru..
děkuji za náměty a rady.. :gun: