Stránka 43 z 119

Napsal: 18 zář 2008, 06:37
od Milan
JohnyFlat píše:prosim tě, odkud mají hnanej otáčkoměr ty golfíci co ho maji?
mas tam asi jinou prevodovku i kdyz se tam taky davaly tyto krate. Sezen si jinou (ja mam typ 4T a petku davam cca 110-120)
Tady jsou typy prevodovek co se davaly do G2
GKB Typ Art Bauzeit 1. Gang 2. Gang 3. Gang 4. Gang 5. Gang Achse verbaut mit
2Y 020 5-Gang 02/86 - 10/91 3,455 2,118 1,444 1,129 0,912 3,667
3R 020 4-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 ---- 3,941
4A 020 4-Gang 08/83 - 07/84 3,455 1,750 1,065 0,703 ----
4F 084 4-Gang 08/84 - 07/85 3,455 1,952 1,250 0,895 ---- 3,875
4R 020 4-Gang 08/83 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 ---- 3,667
4S 020 5-Gang 08/83 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,941
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
4Z 020 5-Gang 08/86 - 07/88 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 4,467
5F 084 4-Gang 08/83 - 01/87 3,455 1,952 1,250 0,895 ---- 4,063
6F 084 4-Gang 08/83 - 07/85 3,455 1,952 1,250 0,895 ---- 4,267
7A 020 5-Gang 08/83 - 07/84 3,455 1,944 1,286 0,909 0,712 3,941
8A 020 5-Gang 08/83 - 07/86 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
8N 085 5-Gang 08/85 - 07/92 3,455 1,958 1,250 0,891 0,740 4,267
9A 020 5-Gang 08/84 - 09/87 3,455 2,118 1,444 1,129 0,894 3,667
ACD 020 5-Gang 08/85 - 07/89 3,455 2,118 1,444 1,129 0,894 3,667
ACH 020 5-Gang 08/84 - 07/86 3,455 1,944 1,370 1,032 0,745 3,941
ACL 020 5-Gang 08/87 - 09/87 3,455 1,944 1,370 1,032 0,745 3,941
ACN 020 5-Gang 08/84 - 07/87 3,455 1,944 1,370 1,032 0,745 3,667
ADX 084 4-Gang 05/85 - 01/87 3,455 1,952 1,250 0,894 ---- 4,571
AEN 020 5-Gang 08/86 - 07/89 3,455 2,118 1,444 1,129 0,894 3,667
AGB 020 5-Gang 08/86 - 09/87 3,455 2,118 1,444 1,129 0,912 3,667
AGS 020 5-Gang 08/86 - 09/87 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,941
AKW 084 4-Gang 01/87 - 07/92 3,455 1,958 1,250 0,891 ---- 4,063
AKX 084 4-Gang 01/87 - 10/91 3,455 1,958 1,250 0,891 ---- 4,571
AON 020 5-Gang 10/87 - 07/89 3,455 1,944 1,370 1,032 0,745 3,667
AOP 020 5-Gang 05/88 - 07/89 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,941
ATH 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667
AUG 020 5-Gang 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,239 0,894 3,667
AWY 02A 5-Gang 08/89 - 10/91 3,455 1,944 1,444 1,129 0,894 3,941
AXR 5-Gang 08/89 - 07/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 4,857
AYC 02A 5-Gang 04/90 - 07/90 3,778 2,105 1,345 0,971 0,756 3,647
AYN 02A 5-Gang 08/90 - 12/90 3,778 2,105 1,345 0,971 0,756 3,647
CBA 02A 5-Gang 01/91 - 07/91 3,778 2,105 1,360 0,967 0,769 3,647

Napsal: 18 zář 2008, 07:10
od koule
je to motor s katalizatorem nejslabši 1.6 td vw .ale v podstatě ti samotnej ic moc nepomuže.

Napsal: 29 zář 2008, 15:24
od MikiJojo
11mAjA11 píše:zdar lidi ja mam taky dotaz ale ohledne 1.6 TD 44kW kod 1V
vim že 44kW neni nic moc muzika-ma ale najeto jen 138tis a je to šepot květin,chtěl bych na to nacpat inercooler a případně jestli někdo ma zkušenost čím se ty motory (51,59 a 44 kW) liší..
jednoduše řečeno dá se z toho čajíčku vyždímat neco málo víc poníků,a jakým způsobem bez výměny motoru..
děkuji za náměty a rady.. :gun:
zdar,ja som mal tiez golfistu s tymto motorom.Ono je to preto taky caj lebo je tam katalyzator a plniaci tlak turba je nejakych 0,6baru a este dost podstatna vec je ta, ze to ma cerpadlo ako hladky d, takze ti nestupa davka nafty so stupajucim tlakom.
Tiez som mal v plane urobit nejake upravy vykonu ale stihol som iba jednu a to tu ze som vyhodil katalyzator.Po tejto uprave bolo citit razantnejsie nastup turba.
Takze nejake rady,urcite katalyzaor von,bud vymenit cerpadlo za td alebo ak sa to da upravit cerpadlo na styl td, no a potom ic plus nejake tie upravy na zvysenie davky nafty a tlaku ktore su tu rozoberane par stran do predu.
Myslim ze s tymito upravymi by si sa mohol dostat na tych 59 a mozno aj viach kW.
konolovu zdar

Napsal: 16 říj 2008, 19:22
od alesek22
A jak se da predelat ta plechovka z podtlaku na pretlak??

Napsal: 17 říj 2008, 06:00
od MikiJojo
alesek22 píše:A jak se da predelat ta plechovka z podtlaku na pretlak??
nakres je myslim par stran do predu a aj popis.A ja som to pochopil nasledovne: najprv musis zaslepit ten stuplik hore na tej plechovke ktory sluzil na ten podtlak.ked to mas tak by si mal vyvrtat dierku zo spodnej strany plechovky(ale jemne aby si neporusil mebranu ktora je vo vnutri).V tomto bode nastupuje moja predstavivost,takze to co teraz napisem nemusi byt smerodatne.Takze budes mat dierku zo spodnej stany tej blbej plechovky.Uvazoval som ze by bolo dobre tan nejakym činom dostat nejaku malu tycku aby sa tam dala uchytit hadicka na tlak ale zatial ma nic rozumne nenapadlo.Tak a ked vyriesis tento problem tak uz iba pripojis hadicku co ide na cerpadlo a malo by to fungovat aj ked sam som to neskusal.Myslim ze je tam nieco spominane aj o otacani tej plechovky s celym tym drziakom naopak.Najlepsie bude ak si niekde zozenies schemu ako pracuje VGT turbo a budes mudrejsi,tam si pekne pozries ako sa ti naklanaju lopatky a kam ta tycka na turbe smeruje.
Takze tolko moje postrehy ,dufam ze aspon s casti pomohli.

Napsal: 30 lis 2008, 16:56
od polack
Mohl bych vás poprosit o odbornou radu?
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=85880

Napsal: 30 lis 2008, 17:33
od wr8
co takhle kdyby to bylo cerpadlo boscho z nejakyho fiatackyho motoru?podle lanka,dej cislo

Napsal: 30 lis 2008, 17:53
od polack
tohle cislo nejspis na mysli nemas, jedine dalsi cislo je na vicku toho pretlakoveho korektoru, a jelikoz jsem od cerpadla daleko, tak ho nezjistim...
Obrázek

Napsal: 01 pro 2008, 17:09
od Houba
wr8 píše:co takhle kdyby to bylo cerpadlo boscho z nejakyho fiatackyho motoru?podle lanka,dej cislo
čoveče...myslíš že by passovalo čerpadlo z Tipa 1.9Td na GIII 1.9 Td ?
Diky Ti moc 8)

Napsal: 01 pro 2008, 17:46
od bombastiq
Houba píše:
wr8 píše:co takhle kdyby to bylo cerpadlo boscho z nejakyho fiatackyho motoru?podle lanka,dej cislo
čoveče...myslíš že by passovalo čerpadlo z Tipa 1.9Td na GIII 1.9 Td ?
Diky Ti moc 8)
no řekl bych že na 100% jelikož sem viděl
čerpadlo z 1,6 td VW grup
a vedle něj čerpadlo z tipa a sou si velmi podobné i uchycením

v tipu je bosch : 303-1 (ještě že ho mám v pokojíku)
ale dal bych si bacha na řemenici jestli nemá víc zubů
průměr pístku u tipa je 9mm

pokud by si něco z toho čerpadla chtěl nafotit tak napiš SZ a já sem prdu fotky jaký chceš (ůhel ůpony klínek rozměry ) ;)

Napsal: 01 pro 2008, 18:34
od wr8
bombastiq píše:
Houba píše:
wr8 píše:co takhle kdyby to bylo cerpadlo boscho z nejakyho fiatackyho motoru?podle lanka,dej cislo
čoveče...myslíš že by passovalo čerpadlo z Tipa 1.9Td na GIII 1.9 Td ?
Diky Ti moc 8)
no řekl bych že na 100% jelikož sem viděl
čerpadlo z 1,6 td VW grup
a vedle něj čerpadlo z tipa a sou si velmi podobné i uchycením

v tipu je bosch : 303-1 (ještě že ho mám v pokojíku)
ale dal bych si bacha na řemenici jestli nemá víc zubů
průměr pístku u tipa je 9mm

pokud by si něco z toho čerpadla chtěl nafotit tak napiš SZ a já sem prdu fotky jaký chceš (ůhel ůpony klínek rozměry ) ;)
souhlasim,ty cerpadla mezi sebou jdou menit,vetsinou,jen bych asi si nedaval bacha na rozvodovy kolo,ale pouzil to co na tom motoru ma byt,nejde jen o pocet zubu,ale taky i o tvar,vyrobce je bosch a uchyceny na 3 diry taky sedi,spis premyslim jestli by na motor sla nasadit radovka,ale mela by,k te mam v praci pristup,delam s tim i se serizovaci stolici,uz jen motor na kterym se bude zkouset

Napsal: 01 pro 2008, 19:06
od polack
Protože VW-club zase nefunguje, hodím ty fotky tady: Kluci, kteří se vyznáte v těch Fiatech: je to todle?
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 01 pro 2008, 20:01
od Smoke
pohledově stejné jak vw 1.6td

Napsal: 01 pro 2008, 21:17
od polack
Smoke píše:pohledově stejné jak vw 1.6td
Ale podle fotek by mělo mít držák plynového lanka na druhé straně...

Napsal: 01 pro 2008, 23:21
od bombastiq
polack píše:
Smoke píše:pohledově stejné jak vw 1.6td
Ale podle fotek by mělo mít držák plynového lanka na druhé straně...
je to z tipa na 90% tedka sem se na něj mrknul v pokujíku

všechno vypadá stejně

kdyžtak mám doma jedno na svoje a 2 můžu sehnat
jinak mám eště udělanmý čerpadlo z vw 1,6 td (najeto 10 000km )
za 600,-

z tipa by bylo tak za 700,-

+ doprava