Stránka 44 z 119

Napsal: 01 pro 2008, 23:29
od TDI tech
Cerpadlo z Cromi TDI pasuje do VW rotacky TDI takze urcite sa daju zamenit aj cerpadla Tipo/Glolf lll.

Napsal: 03 pro 2008, 16:00
od bombastiq
TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m
(wallbash)

Obrázek

Napsal: 03 pro 2008, 19:27
od Houba
wr8 píše:
bombastiq píše:
Houba píše: čoveče...myslíš že by passovalo čerpadlo z Tipa 1.9Td na GIII 1.9 Td ?
Diky Ti moc 8)
no řekl bych že na 100% jelikož sem viděl
čerpadlo z 1,6 td VW grup
a vedle něj čerpadlo z tipa a sou si velmi podobné i uchycením

v tipu je bosch : 303-1 (ještě že ho mám v pokojíku)
ale dal bych si bacha na řemenici jestli nemá víc zubů
průměr pístku u tipa je 9mm

pokud by si něco z toho čerpadla chtěl nafotit tak napiš SZ a já sem prdu fotky jaký chceš (ůhel ůpony klínek rozměry ) ;)
souhlasim,ty cerpadla mezi sebou jdou menit,vetsinou,jen bych asi si nedaval bacha na rozvodovy kolo,ale pouzil to co na tom motoru ma byt,nejde jen o pocet zubu,ale taky i o tvar,vyrobce je bosch a uchyceny na 3 diry taky sedi,spis premyslim jestli by na motor sla nasadit radovka,ale mela by,k te mam v praci pristup,delam s tim i se serizovaci stolici,uz jen motor na kterym se bude zkouset
Takže zkrátka řemenici z VW a čerpadlo z Tipa..takle by to mělo chodit ?
ukáže se to někde ? :-)

Napsal: 03 pro 2008, 20:37
od bombastiq
když už sme u toho ????
k čemu je tohle ????? když stop ventil to není :? :? :? :?

Obrázek

Napsal: 03 pro 2008, 21:05
od wr8
predsuvnik vstriku,jde tam + od cidla teploty motoru co je na hlave

Napsal: 03 pro 2008, 21:06
od wr8
Houba píše:
wr8 píše:
bombastiq píše: no řekl bych že na 100% jelikož sem viděl
čerpadlo z 1,6 td VW grup
a vedle něj čerpadlo z tipa a sou si velmi podobné i uchycením

v tipu je bosch : 303-1 (ještě že ho mám v pokojíku)
ale dal bych si bacha na řemenici jestli nemá víc zubů
průměr pístku u tipa je 9mm

pokud by si něco z toho čerpadla chtěl nafotit tak napiš SZ a já sem prdu fotky jaký chceš (ůhel ůpony klínek rozměry ) ;)
souhlasim,ty cerpadla mezi sebou jdou menit,vetsinou,jen bych asi si nedaval bacha na rozvodovy kolo,ale pouzil to co na tom motoru ma byt,nejde jen o pocet zubu,ale taky i o tvar,vyrobce je bosch a uchyceny na 3 diry taky sedi,spis premyslim jestli by na motor sla nasadit radovka,ale mela by,k te mam v praci pristup,delam s tim i se serizovaci stolici,uz jen motor na kterym se bude zkouset
Takže zkrátka řemenici z VW a čerpadlo z Tipa..takle by to mělo chodit ?
ukáže se to někde ? :-)

presne tak,remenice origo co patri k motoru a cerpadlo z toho tipa,mozna to o chlup lip pojede

Napsal: 03 pro 2008, 21:14
od polack
wr8 píše:predsuvnik vstriku,jde tam + od cidla teploty motoru co je na hlave
Myslíš čidlo v hlavě co je na VW nebo na tom Fiatu? (nebo je všude?)

Napsal: 03 pro 2008, 21:56
od bjukemen
wr8 píše:predsuvnik vstriku,jde tam + od cidla teploty motoru co je na hlave

...aha takže tak,Ja som tam zapojil + napriamo da sa povedať z baterky to asi nebude dobre...???...z ktoreho kontaku na čidle ma ist drot do toho predsuvníka...???

Napsal: 03 pro 2008, 21:57
od bombastiq
wr8 píše:predsuvnik vstriku,jde tam + od cidla teploty motoru co je na hlave
co????? ten já mám na fiatu mechanickej !!!!


od žádnýho čidle tam nic nejde ????
ale něco k tomu vede !!!!

nebo co to má za funkci ??? tahle chujovina

polack : jak ne fiatu tak na vw ty čerpadlo je stejný ale
ale předsuvník to nebude , je to něco jinýho

Napsal: 03 pro 2008, 22:00
od Tomas.cz
Co vím tak na Fordu 1.8D čerpadlo Bosch je to taky a nízkotlakou naftou to upraví předvstřik když je motor studený.

Napsal: 03 pro 2008, 22:18
od polack
Ohledně kompatibility s VW někdo na VW-forum napsal:
...bys musel přehodit pořadí vstřiků a místo předvstřiku bys měl zástřik

Napsal: 03 pro 2008, 22:44
od bombastiq
polack píše:Ohledně kompatibility s VW někdo na VW-forum napsal:
...bys musel přehodit pořadí vstřiků a místo předvstřiku bys měl zástřik

co to je za blbost ??????

jinak fakt nikdo nemá páru co to jé?????
na předvstřik to není jelikož na tomhle čerpadle je mechanickej co je mi známo

Napsal: 04 pro 2008, 08:42
od Houba
u Tipa sem to měl mechanicky lankem přez telotu vody, teď u VW vede z čerpadla taky lanko..nemam to sice zapojený...ale zatim to chytá dobré..
Odkial vedeu informace o teplotě chladící kapaliny u VW ? leží mi to totiž pořád někde okolo 70ti stupňů...

Napsal: 04 pro 2008, 18:40
od wr8
bombastiq píše:
polack píše:Ohledně kompatibility s VW někdo na VW-forum napsal:
...bys musel přehodit pořadí vstřiků a místo předvstřiku bys měl zástřik

co to je za blbost ??????

jinak fakt nikdo nemá páru co to jé?????
na předvstřik to není jelikož na tomhle čerpadle je mechanickej co je mi známo

kdo tady co rikal o predvstriku? rikam predsuvnik vstriku pri studenym motoru,precti si neco o cerpadlech.

bju:no primo+ od baterky to taky neni dobre,dej to pres vypinac a samozrejme pojistku

Napsal: 04 pro 2008, 21:07
od bombastiq
pokavaď to dobře chápu tak
předsuvník vstřiku -šteluje předvstřik (přidává ho)

čili toto zařízení po připojení +12v
zvětší předvstřik

a tak at mi někdo vysvětlí proč mám na čerpadle
ještě manuální předsuvník vstřiku :? :?

kterej je u tipa řízenej teplotou vody !!!
potaqžmo můj překop na táhlo sytiče z žigulíka

a taď raďte !!!!!!! znamená to že mám jak mechanickej
tak elektrickej předsuvník :? :? :? :? :? (hm)