Stránka 46 z 119
Napsal: 03 úno 2009, 01:18
od LibangVW
bombastiq píše:TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m

tohle mam delat pri nastartovanym motoru ??
Napsal: 03 úno 2009, 22:43
od bombastiq
ano jinak si neseřidíš otáčky volnoběhu
Napsal: 04 úno 2009, 13:37
od koule
LibangVW píše:bombastiq píše:TAKŽE přidání nafty se dělá tymhle šroubkem !!!!!!!!!!!
povolí se kontra matka dotahuje se až volnoběh
vyleze na 1800ot/m
a ubere se na doraze plynu zpátky na 850 ot/m

tohle mam delat pri nastartovanym motoru ??
timhle žroubem přidavat naftu u td ja tak trochu málo bude ti to akorát hulit. vobrus tu kuželku z vrchu. ale to se tady psalo už tisickrát
Napsal: 04 úno 2009, 17:10
od Smoke
tím bych přidal tak 1/2 ot (max 1ot), víc už je zbytečný a bude hulit.
Napsal: 04 úno 2009, 17:21
od LibangVW
prave jsem myslel ze bych prodal trochu nafty a ten sroubek na ty bance u turba bych zasrouboval uplne .... myslel jsem ze kdyz tohle udelam tak to nebude hulit kdyz se zvedne tlak a prida se trocha nafty

Napsal: 05 úno 2009, 09:55
od bjukemen
...len ma tak zaujima ked zavriem WG na tvrdo musim brusiť ten kužel...???...ved predsa čerpadlo je ovladane podtlakom zo sania podla toho dava naftu...???...alebo sa mylim a je tam predsa len nejaky strop a koli tomu treba brusiť kužel...???
Napsal: 05 úno 2009, 11:22
od TDI tech
Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
Napsal: 05 úno 2009, 12:47
od bjukemen
TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
Napsal: 05 úno 2009, 16:19
od bombastiq
bjukemen píše:TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
pokud máš origo čerpadlo z 1,9td tempry tak mám polotovar
na klínek ,otec mě je dělal na brusce na kulato
jinak já sem stáhnul tan dorazovej kroužek co je na klínku a trošec povolil předepnutí na pružině asi tak o 2 otáčky
a navrchu sem ubrousil 1mm
jinak ti ten polotovar prodám za 100,- + pošta
je to z nerezu a sou na něm zářezi + závit šupneš ho místo origo a
musíš si ho přeměřit a podle toho zbrousit
Napsal: 05 úno 2009, 16:22
od bjukemen
bombastiq píše:bjukemen píše:TDI tech píše:Cerpadlo obohacuje davku nafty na zaklade pretlaku v sacom potruby (cez obtokovu hadicku alebo trubku zo sania do membranky obohacovaca na cerpadle), nie podtlaku ako pises.
...no pochopil si ma ako som to myslel...tak ma zaujima len to brusenie kužela...aky je limit serioveho čerpadla,teda toho kužela...nechce sa mi to brusiť...
pokud máš origo čerpadlo z 1,9td tempry tak mám polotovar
na klínek ,otec mě je dělal na brusce na kulato
jinak já sem stáhnul tan dorazovej kroužek co je na klínku a trošec povolil předepnutí na pružině asi tak o 2 otáčky
a navrchu sem ubrousil 1mm
jinak ti ten polotovar prodám za 100,- + pošta
je to z nerezu a sou na něm zářezi + závit šupneš ho místo origo a
musíš si ho přeměřit a podle toho zbrousit
...čerpadlo mam Croma tak ako motor a malo by byť 11mm myslim že ma ešte dosť rezerv...
Napsal: 05 úno 2009, 17:53
od Smoke
bjukemen píše:...len ma tak zaujima ked zavriem WG na tvrdo musim brusiť ten kužel...???...ved predsa čerpadlo je ovladane podtlakom zo sania podla toho dava naftu...???...alebo sa mylim a je tam predsa len nejaky strop a koli tomu treba brusiť kužel...???
samozřejmě že musíš upravit vše okolo. přidáš vzduch a palivo ne? origo čerpadlo je nastaveno na 0.8b, jak předpětí pružiny, úhel přidavače i zdvih. pokud zavřeš WG můžeš popravit turbo, to jsi nečet?
Napsal: 05 úno 2009, 18:51
od Octava
ja jsem dneska kamosovi pridavam na cerpadle,a nak tim sroubkem neslo otocit,slo jen ubrat,nee pridat,nevím proc,netusi nekdo?a jak se k tomu dostavate na G2?prekazi tam trubky ke vstrikum,jen tak tam jsem tamtudy prostrcil sroubovak....
Napsal: 05 úno 2009, 19:03
od Smoke
přístup je horší, ale jde to. trhák 13, a šroubovák. nejde přidat?- máš sundanou tu pečeť- co je na šroubku přes závit? třeba na fotce od bombastiqa je vidět.
Napsal: 05 úno 2009, 19:35
od Octava
to je ta plastova objimka?nebo ta zelezna?tedko nevím co presne myslis..
Napsal: 05 úno 2009, 20:05
od bjukemen
...no pridal som kus na nafte šrobikom ale tam bolo ubrane zamerne takže teraz to bude asi tak ako to ma byť v serii...
...tiež tam mam tu pečať taku plechovu na šrobiku...!!!...treba ju sundať dole...???
...mam taky problem že motor ide celkom slušne ale dalej ako 3900-4000ot. to nejde jednoducho tomu dojde dych...
...zatial nemam budik(nemam ho kam pripojiť,neviem ako to mala origo croma) ale aj tak mam dojem že turbo prepušta,odpojil som len tu trubku a zaslepil ju...ale stale to nieje ono...
...zajtra skusim vybrať tu plastovu zaslepku čo ste tu pisali,hadam sa to bude dať točiť dalej,problem je v tom že tempra ma kratku prevodovku 3ka-90km/h 4ka-125km/h max. a to je malo...

a 5ka je zase dlha