Stránka 6 z 10

Napsal: 07 dub 2015, 20:52
od standa123
jenze ty jsi neuvědomuješ jednu věc...stejne hodne věci budes muset pouzit z arl/asz .......sání do turba, saci parohy, podavacku do nadrže, třeba i vetsi IC z arl, brzdy z arl, trysky budes muset koupit stejne vetsi protože serie z rotacky ti stacit nebudou na vetsi vykony, spojku budes muset zesilovat, ...pri vetsim vykonu budes muset davat spodek motoru z arl, turbo z arl, c - čidlo, a další a další blbosti .....takze z te rotacky stejne udelas z pulky arl :-D :-D.......takze nejaky vstřiky vůbec neres...... (noteeth) (noteeth)

Napsal: 07 dub 2015, 21:10
od vilozx6
28ondra53 píše:
vilozx6 píše:
TDI tech píše:Chalpec by sa mal rozmysliet, ze co vlastne. Pokial chce vynikajucu spotrebu a spolahlivost tak jednoznacne 1.9TDI rotacku. Pokial tuzi po vykone tak za mna jednoznacne 2.0TDI PD 16V najidealnejsie BKD, alebo AZV. Pretoze nema vyznam kupit rotacku a potom do nej nasypat 3000eur aby mal 200k (LOL)
Ja mám vynikajúcu spotrebu na rotačke. Pod 6,5l sa neviem dostať hoci chodím do 120km/hod. Kámoš ma PD a jazdi na 4,5litra, takže o tých spotrebách je to diskutabilne. Ako tu hore písali, ak spotreba tak AGR.
Diskutabilní je pouze Tvoje spotřeba,o ní by jsi měl popřemýšlet.
Moje psaná kompletní spotřeba s ALH po 145000km je 4,2l.
Jasné, chceš spochybniť BH schopnosti? Jeho SW a turbo? Opýtaj sa na spotrebu TDI-techa.

Napsal: 07 dub 2015, 21:23
od TDI tech
Ludia spamatajte sa zo zivota. Musite si uvedomit, ze vykon bohuzial zo vzduchu nieje, ale do to toho vzduchu treba naliat aj patricne mnozstvo paliva. Ludovo povedane kone chcu nazrat sena. Ale pokial niekto zije v krajine zazrakov :roll: X ludi chlapcovy povie ze to co chce spravit je maximalna kokotina, no on nie a nie si dat povedat. Sak nech sa nauci na svojich vlastnych chybach, ked sa mu nepozdavaju tie nase chyby. Otovrene priznavam, ze nasypat peniaze do rotacky bola najvacsia hlupost v mojom zivote. Tak isto som bol mlady a sprosty aj ked vtedajsia doba, do istej miery moj pocin ospravdlnuje, ale dnes to uz spravy naozaj iba korunovany chuj (hm)

PS: Ak uz silou mocou chces rotacku, tak ta moja co som ju predal, je zase na predaj. Chlapca prestala bavit spotreba :D

Napsal: 07 dub 2015, 21:37
od Ferret
Ach :D cloveka aby porazilo........ Ja uz netusim co mam robit... Inak hod sem alebo so spravy inzerat tej rotacky :-)

Napsal: 07 dub 2015, 21:49
od TDI tech
SZ

Napsal: 08 dub 2015, 08:22
od vilozx6
TDI tech píše:Ludia spamatajte sa zo zivota. Musite si uvedomit, ze vykon bohuzial zo vzduchu nieje, ale do to toho vzduchu treba naliat aj patricne mnozstvo paliva. Ludovo povedane kone chcu nazrat sena. Ale pokial niekto zije v krajine zazrakov :roll: X ludi chlapcovy povie ze to co chce spravit je maximalna kokotina, no on nie a nie si dat povedat. Sak nech sa nauci na svojich vlastnych chybach, ked sa mu nepozdavaju tie nase chyby. Otovrene priznavam, ze nasypat peniaze do rotacky bola najvacsia hlupost v mojom zivote. Tak isto som bol mlady a sprosty aj ked vtedajsia doba, do istej miery moj pocin ospravdlnuje, ale dnes to uz spravy naozaj iba korunovany chuj (hm)

PS: Ak uz silou mocou chces rotacku, tak ta moja co som ju predal, je zase na predaj. Chlapca prestala bavit spotreba :D
Moja reč Jožko, no mladíkom to ťažko vysvetliť. Im papajú 200koňové rotačky 4,00 l v garáži na voľnobeh. Zláta oktavka s SW bez investicií. To je jediná rozumná úprava. :D

Napsal: 08 dub 2015, 08:34
od sky59
Ferret píše:Ach :D cloveka aby porazilo........ Ja uz netusim co mam robit... Inak hod sem alebo so spravy inzerat tej rotacky :-)
ja mam ASZ O1 rv2003, niekto tu pisal ze je hodna 4-5000E, ja by som moju nepredal ani za 10000e...

jedine co som menil bol snimac teploty motora (fixlovala cast pre RJ, vsimol som si ze niekedy zbytocne zhavilo), napinak a remen drazkovy (moc sa to trepalo na moj vkus, a 1x rozvody

a uz vonkoncom to nepotrebujem cipovat....spotreba ako v podpise

Napsal: 08 dub 2015, 08:38
od Ferret
to máš krásnu spotrebu :)

Napsal: 08 dub 2015, 08:55
od jordee_23
Ferret píše:to máš krásnu spotrebu :)
vsak sme Ti uz pisali ze ASZ v octe..z ostatnych ASZ je spotrebou najnizsie...
vies ...je ine to zazit a prejst si tym ako len citat a citat...
a vobec si neuvedomovat suvislosti!

kupis rotacku a na 200koni ides:

turbo
podla tvojho pristupu k nahradnym dielom si kupis nove vstreky a do nich
ale potrebujes vacsie trysky
hlavu vacsiu do cerpadla
FMIC s vedenim
sanie z 96
jednohmotu +spojka co to zvladne
fajn by bolo brzdy..aspon z 96kw
a co chladenie oleja..
podavacka v nadrzi z PD
a sw samozrejme..
potom zistis ze chces dlhsiu patku...a mas upraveneho veterana..ktory mal pri kupe 300t
tak aj spolahlivost bude inde ...uz to nema 110 koni

Napsal: 08 dub 2015, 09:33
od Vici
moje ASZ na 204 koní v roce 2010

- nové origo turbo VB - doplatek proti původnímu VA byl 9000Kč
- chladičovka se vším z ARL - myslím cca 13 000, dneska se sežene podstatně levněji
- přeobložení lamely - 800
- úprava u TDI Funa

a hotovo :-)

Napsal: 08 dub 2015, 10:23
od Ferret
a ARL je na tom tiež dobre v spotrebe ? :)

Napsal: 08 dub 2015, 10:27
od TDI tech
ty si vazne vadny (wallbash)

Napsal: 08 dub 2015, 10:54
od standa123
Ja ti poradim....kup rotacku AGR 90ps.......a udelej z ni aspon 180ps......a pak napis jaky to bylo a kolik to stalo. Aspon budes vedetjak to vsechno funguje a chodi a hlavne stoji penez a casu. (noteeth)

Napsal: 08 dub 2015, 11:02
od Ferret
ale niesom vadný :D ja len všetko musím mať tip-top.... jednoducho chcem mať istotu, že kúpim správne auto.....

Napsal: 08 dub 2015, 11:28
od xshreck
kup si: http://auto.bazos.cz/inzerat/46431045/T ... bi-12V.php

Zajímavá diskuze, i ty spotřeby občas trošku mimo na můj vkus (LOL)


Ferret: nejsi ty student co měl právě 18?