VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74 Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov
Příspěvek
od tomasx » 23 pro 2007, 10:58
DSLA150P357 germany.
Naposledy upravil(a)
tomasx dne 23 pro 2007, 11:02, celkem upraveno 1 x.
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74 Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov
Příspěvek
od tomasx » 23 pro 2007, 11:01
reesha píše: tomasx píše: tych cca 20 koni sa musi nejak dostavit co to moze byt ze ich niet???
Máš označení původních trysek?
Nejak blbo som no napisal nove trysky boli od vas posielal to Vaclav Strunc oznacenie BSLA150P520 Sprint. A stare povodne boli-DSLA150P357 germany.
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272 Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od reesha » 23 pro 2007, 11:09
tomasx píše: DSLA150P357 germany.
Vpořádku. Pokud tam není rozdíl, tak máš někde nějaký problém. Po této výměně má motor víc koní, než sériový 110hp motor.
Začal bych diagnostikou váhy vzduchu, popř. regulace turbodmychadla.
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74 Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov
Příspěvek
od tomasx » 23 pro 2007, 12:10
reesha píše: tomasx píše: DSLA150P357 germany.
Vpořádku. Pokud tam není rozdíl, tak máš někde nějaký problém. Po této výměně má motor víc koní, než sériový 110hp motor.
Začal bych diagnostikou váhy vzduchu, popř. regulace turbodmychadla.
Dik Reesha
Inac auto taha. od 2tisic je citit zatah turba bolo to aj predtym citit.
aky Vag mi nacita RJ na tomto motore audi 1Z 1993.? mal som ho uz 2x u kamosa ma kkl kabel a nenacitalo RJ len ABS aj to len tak ze nic viac nemozem robit s abs.
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194 Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim
Příspěvek
od skacpi » 26 pro 2007, 16:25
Tak jsem namontoval 502 vstřiky,auto jede jak z praku,kouř je v normálu.Zítra potáhnu káru po známé trase tak budu porovnávat.
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054 Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)
Příspěvek
od syncon » 26 pro 2007, 20:12
skacpi píše: Tak jsem namontoval 502 vstřiky,auto jede jak z praku,kouř je v normálu.Zítra potáhnu káru po známé trase tak budu porovnávat.
jeste takovej dotaz co vsechno je v prd.. kdyz se propalej pisty ? je mrtvej i blok ?
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 26 pro 2007, 20:46
Obvykle se vydřou válce od tavícího se pístu, zbytečně bych to nepopichoval
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257 Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od oldaf » 26 pro 2007, 21:04
U mě se teda při propaleným pístu vydřel válec a ohnul jeden ventil
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194 Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim
Příspěvek
od skacpi » 26 pro 2007, 21:30
Až se propálej tak v nich bude díra.
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054 Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)
Příspěvek
od syncon » 26 pro 2007, 21:36
skacpi píše: Až se propálej tak v nich bude díra.
no prave ze ne propalej se pokraji
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 26 pro 2007, 21:52
Známému se teda na AHU začal tavit 3tí píst, jak se zvyšovala teplota tak se píst ve válci zadřel, utrhla se ojnica, vyrazila z bloku ven a ještě stihla přerazit spojovací hřídel do vakuovýo čerpadla a olejové pumpy.
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054 Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)
Příspěvek
od syncon » 26 pro 2007, 21:58
Tomas.cz píše: Známému se teda na AHU začal tavit 3tí píst, jak se zvyšovala teplota tak se píst ve válci zadřel, utrhla se ojnica, vyrazila z bloku ven a ještě stihla přerazit spojovací hřídel do vakuovýo čerpadla a olejové pumpy.
taky hezky
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519 Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chiptuning » 27 pro 2007, 10:20
syncon píše: skacpi píše: Až se propálej tak v nich bude díra.
no prave ze ne propalej se pokraji
vypada to asi tak
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054 Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)
Příspěvek
od syncon » 28 pro 2007, 12:00
chiptuning píše: syncon píše: skacpi píše: Až se propálej tak v nich bude díra.
no prave ze ne propalej se pokraji
vypada to asi tak
hezky a tohle je po aplikaci trisek ?
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194 Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim
Příspěvek
od skacpi » 29 pro 2007, 09:28
Výkon se s 502 zvednul na 82 kw,krouták 261nm.Změřil jsem to KPowerem 10 krát a vyšel tenhle průměr. Auto zváženo na váze,tak přesnost je asi dobrá.Ten výkon tam je, protože auto jede opravdu pěkně.