Stránka 6 z 10

Napsal: 23 čer 2006, 05:41
od Bóďa
Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku. ;)

Napsal: 23 čer 2006, 10:07
od TDIPOWER
Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné

Napsal: 23 čer 2006, 15:39
od RadekP
Bóďa píše:Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku. ;)
A nevíš jaká je ta rozteč na tom 1Z a v lastně a na mojí klice a kolik má děr? Aspoň orientačně abych nekoupil nějakou blbost?

Napsal: 23 čer 2006, 15:41
od RadekP
TDIPOWER píše:Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné
A jízdní vlastnosti? Neklepe se to při zrychlování a tak? Nějaký důvod páni konstruktéři ve VW museli mít, když tam dali dvouhmotnostní setrvák místo jednohmotnostního...

Napsal: 23 čer 2006, 15:53
od Jim
RadekP: nene, při zrychlování úplně v pohodě, to spíš s dvouhmotovým setrvákem to klepalo....
při volnoběhu vibruje víc, to ano...ale to mě nepálí... 8)

Napsal: 23 čer 2006, 20:36
od Bóďa
RadekP: Musí mít šest děr, pak tam padne. ;)

Napsal: 23 čer 2006, 22:55
od RadekP
Ještě dotaz, bylo by k něčemu u TDi, kdybych si ten setrvák nechal rovnou trochu stočit (odlehčit)..Má to smysl nebo ne?

Napsal: 24 čer 2006, 08:44
od Kornout
RadekP píše:
TDIPOWER píše:Ložisko je stejné
hlučnost - lehce to víc klepe. Uvnitř téměř nepoznatelné
A jízdní vlastnosti? Neklepe se to při zrychlování a tak? Nějaký důvod páni konstruktéři ve VW museli mít, když tam dali dvouhmotnostní setrvák místo jednohmotnostního...
To měly, komfort a vibrace, ale to nepočítaly s tím, že někdo bude zvyšovat takto výkon, na to ten setrvák opravdu není dimenzován. Vše bylo děláno pro původní (sériové) výkony.

Napsal: 26 čer 2006, 06:52
od TDIPOWER
RadekP píše:
Bóďa píše:Setrvák z VR6 má jiný počet děr k uchycení na kliku. ;)
A nevíš jaká je ta rozteč na tom 1Z a v lastně a na mojí klice a kolik má děr? Aspoň orientačně abych nekoupil nějakou blbost?
Projeď si ještě jednou to téma. Na setrváku je vyražené číslo. To musí sedět. Jinak 6 děr

Napsal: 28 čer 2006, 21:03
od RadekP
Tak setrvák 1Z je doma..Přítlačák+ lamela VR6 taky..tak už jem to tam namontovat..

Ještě dotaz : Tisícihran v lamele z VR6 padne na hřídel z převodovky TDi?

Napsal: 28 čer 2006, 21:32
od mvolesko
RadekP píše:Tak setrvák 1Z je doma..Přítlačák+ lamela VR6 taky..tak už jem to tam namontovat..

Ještě dotaz : Tisícihran v lamele z VR6 padne na hřídel z převodovky TDi?
padne, jestli mas motor pricne

Napsal: 29 čer 2006, 23:31
od Batistuta
Taky to mám už komplet doma,takže taky jen montáž. (wallbash)

Napsal: 08 črc 2006, 20:05
od RadekP
Tak už ho tam mam..
A první dojmy : Hlučnější se mi nezda, je to pořád stejný..
Jinak pedál se mi zdá celkem měkej, řekl bych, že i měkčí než před tim. čekal sem, že to bude spíš tvrdší..

K montáži: Nevim jestli je ten setrvák z 1Z širší ( neměřil sem to), ale asi 2 hodiny sem se s tym nervoval a nemohl sem tam zaboha nandat převodovku. Pomohlo až to když sem sundal unašeč k pravé poloose, pak to tam šlo..
A taky po prvním nastartování ten setrvák zjevně o něco dřel, po sundání toho plíšku nad pravou poloosou se to trochu zlepšilo..problém je v tom, že při dotažení toho plíšku se doháhně i ten plech mezi motorem a převodovkou a ten dře o setrvák...Ale nic hroznýho to neni, a čekám, že se to rychle ošoupe.. :-D

To jsou moje dojmy, ty věci co popisuju, nemusejí být pravidlem, možný je, že je to jen u mě..

Napsal: 09 črc 2006, 09:40
od go.vojta
měkčí pedál máš proto, protože máš novou lamelu..

Napsal: 09 črc 2006, 10:56
od Andre
Pro někoho možná trochu pozdě, ale...

VR6 lamela není do TDI vhodná, nemá uzpůsobený tlumič kmitů na rázové spalování TDI motoru ve volnoběhu, na nové lamele se to možná nepozná, ale ve volnoběhu je slyšet takové "zvonění", po sešlápnutí spojky zmizí. Já s tím mám osobní zkušenost a včera v Mimoni se to potvrdilo i na jiném autě. Prý hrozí až úplné zniční lamely, ale ještě jsem to neviděl.
VR6 lamelu nahradí ohledně přenesení kroutícího momentu 100% lamela z motoru 1Z, ale při použití setrváku 1Z na novějších TDi se musí použít též lamela 1Z!!! Na motorech s 2hm. setrvákem mají lamely tlumič kmitů v jiné poloze a na setrváku 1Z by se dřel o upevňovací šrouby.

Přítlačák LUK na VR6 a TDI 1Z není stejný!!! I když na pohled tam není vidět žádný rozdíl, ten VR6 má vyšší přítlačnou sílu (a o tom to hlavně je)