Stránka 6 z 20
					
				
				Napsal: 17 bře 2013, 20:21
				od prka
				Greatone píše:Zdravím Golf IV 81 kw dnes nafta z kanistru do filtra a bublinky alebo teda skor pena stale išli, do prepadu sa to nejako nevracalo mal som vonku saci koš. asi bola malo zohriata nafta. po vypnuti motora sa začali všetky bublinky vracat spät do filtra a nakoniec mi tam zostala malinka bublinka 2 mm. za cca 1 hod štart dlší cca 5-7 sekund chytilo auto chytalo na brnk aj v zime. vymenil som hadicu prívodu paliva do filtru  uvidíme zajtra pojdem ešte kúpit priesvitnu hadicu a skusim napojit či nieje zla ta priehladná dám vediet 

 
Napřed je zapotřebí si rozmyslet, co vlastně chci druhým sdělit, aby mi mohli co nejpřesněji odpovědět. Potom je dobré dodržovat pravopis, aby bylo zřejmé, kde začíná a kde končí věta. Tvůj příspěvek si musí každý několikrát přečíst, aby pochopil co tím chtěl "básník" říci. A nyní konkrétně:
-   " dnes nafta z kanistru do filtra a bublinky alebo teda skor pena stale     išli, do prepadu sa to nejako nevracalo mal som vonku saci koš. asi bola malo zohriata nafta."
       Jak víš, že do "přepadu" se to nějak nevracelo, když si průhlednou            hadici chceš koupit až zítra ? 
        Proč v této větě píšeš, že jsi měl venku sací koš, když nenapíšeš       výsledek /např. jednosměrný ventil na sací straně je v pořádku/. 
        Nafta nemusí být vůbec zahřátá /může mít třeba -10°C/ a "bubliny"         by se tvořit neměly, pokud tam máš zimní naftu.
 
			
					
				
				Napsal: 19 bře 2013, 09:13
				od Greatone
				Prepáčte ale mal som naponáhlo. Takže : jednosmerný ventil na sacom koši je odvŕtaný v smere sania. Včera som teda kúpil priehladnú hadičku a pripojil som ju na sanie medzi filter a čerpadlo. cca 5 min išli ešte bublinky potom som sa bol previesť zohriať to a bublinky prestali po vypnutí motora mi zostane cca 1 bublinka ako špendlíková hlavička . V podstate to je odstránené.  len neviem presne v čom bol problém pretože som hned vymenil aj filter, ked som pozrel dnu bol celý čierny a boli tam vidieť ako keby zrnká piesku proste bordel.   A podotýkám tie bublinky mi až tak nevadili, ale vadilo mi že mi padá nafta vždy ked som bal pod štvrť nádrže uvidíme teraz  
 
 
Dakujem za všetky postrehy a rady. 
A neviete náhodou Kolko stoja originál hadičky ktoré sú medzi filtrom a čerpadlom ?
 
			
					
				
				Napsal: 19 bře 2013, 09:29
				od misope
				stoja cca 50 - 60eur,  katalogove cislo je 1J0130307B
			 
			
					
				Zaslal: út březen 19, 2013 9:29 am	 misope Přispěvovatel
				Napsal: 19 bře 2013, 11:00
				od Greatone
				Dakujem za info. 

 asi si kúpim obyčajné naftové hadičky a nejako to tam zakomponujem 

 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 10:18
				od prka
				Greatone píše:Prepáčte ale mal som naponáhlo. Takže : jednosmerný ventil na sacom koši je odvŕtaný v smere sania. Včera som teda kúpil priehladnú hadičku a pripojil som ju na sanie medzi filter a čerpadlo. cca 5 min išli ešte bublinky potom som sa bol previesť zohriať to a bublinky prestali po vypnutí motora mi zostane cca 1 bublinka ako špendlíková hlavička . V podstate to je odstránené.  len neviem presne v čom bol problém pretože som hned vymenil aj filter, ked som pozrel dnu bol celý čierny a boli tam vidieť ako keby zrnká piesku proste bordel.   A podotýkám tie bublinky mi až tak nevadili, ale vadilo mi že mi padá nafta vždy ked som bal pod štvrť nádrže uvidíme teraz  
 
 
Dakujem za všetky postrehy a rady. 
A neviete náhodou Kolko stoja originál hadičky ktoré sú medzi filtrom a čerpadlom ?
 
Žádné hadičky nekupuj, dokud se nepřesvědčíš, že problém je v hadičkách. Na zjišťování, kde se Ti tvoří bubliny /dutiny/ stačí dát průhledné od filtru k čerpadlu a zpět. A také pomocí malých průhledných kousků propojit přívodní a zpětnou hadici z nádrže k filtru a zpět od filtru /termoventilu/ do nádrže.  Chce to jen důsledně a postupně zkoušet. U Tebe to zřejmě bylo zaneseným filtrem, který kladl velký odpor a proto ty bubliny /dutiny/, jak jsem již uváděl výše. 
Co se týká padání nafty, když máš méně než čtvrtinu nádrže, tak to může být netěsností umělohmotných sacích trubiček uvnitř sacího koše, které jsou mezi sebou spojeny gumovým "O kroužkem". Tento spoj je při větším množství paliva v nádrži pod hladinou, tak nemůže být přisáván vzduch. Při malém množství paliva je spoj již nad hladinou a k přisávání by mohlo docházet.
 
			
					
				Prka
				Napsal: 20 bře 2013, 12:49
				od Greatone
				Dakujem za rady zatial.  už 2 dny tam mám priehladnú hadičku od filtra do čerpadla a když  teraz naštartujem tam nejde ani bublinka. po vypnutí motora tam zostane malinka bublinka cca 2 mm . vymenil som filter hadice filter - čerpado a filter plastova hadica , myslím tú čo ide poza nádržku na vodu a zatial všetko OK.  v nádrži troška pod štvrť. prepadovú hadicu čerpadlo filter mám čiernu, dám priehladnú a napíšem po víkende. 
Predpokaldám že ani v tej prepadovej čerpadlo filter. nesmú byť žiadne bubliny však ????? 
VIDEO tesne po odvzdušnení cca 5 min 
http://www.youtube.com/watch?v=TM2aX1m1tKo 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 13:54
				od prka
				Pokud Ti již nejdou bubliny /dutiny/ ani při vyšších otáčkách, tak to neřeš a nech tam klidně tu černou zpětnou hadici od čerpadla k filtru. 
Jestliže by Ti padala nafta, tak tam pak můžeš dát zpětný ventil /dostatečně dimenzovaný/, nejlépe co nejblíže k nádrži.
Na Tvém videu je vidět, že do čerpadla  jdou bubliny, protože zpět z čerpadla se také vrací vzduch. Pokud by Ti do čerpadla šly dutiny nebo čisté palivo, tak by z čerpadla proudilo pouze čisté zpětné palivo.
			 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 14:55
				od Greatone
				Dakujem .... ako vravím to video bolo natočene par min. po štarte a po odvzdušneni. terza zatial nepadla nafta.. uvidíme.
A ako som sa dočítal v predošlom príspevku, dajú sa nejako nahradiť tie gumové tesnenia  čo sú v sacom koši ?
			 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 15:03
				od prka
				Pokud ten "O kroužek" v sacím koši netěsní, tak se sací koš rozdělí na horní a spodní část a vymění se.
			 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 18:06
				od Greatone
				Oukej... DAkujem to som chcel vedieť či sa to dá vymeniť 

  zatial rezerva a stále nepadá nafta 

 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 18:37
				od M4rt4s
				jak to tu čtu tak sem nevyčet - třeba to jen nevidím . . . jestli ve zpátečce z čerpadla maj jít bublinky ?
			 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 20:37
				od Greatone
				Mne užívatel Prka povedal že ak nemám bublinky v privode do čerpadla tak nebudu ani v prepade od čerpadla    

 
			
					
				
				Napsal: 20 bře 2013, 21:22
				od M4rt4s
				že by to bylo až tak předimenzovaný a čerpadlo dávalo o tolik víc paliva ? 

 je to možný učitel nám říkal, že když chceme mít čístou palivovku tak v ní musí furt běhat palivo ve všech trubkách, jak v jedný nebude tak se v ní zůstane nafta nasákne vodu a bude reznout a nebo se tam bude usazovat bordel až se zanese 
 
a trubka z přepadu jdu taky zpátky přes filt a ohřekvá naftu ve filtru nebo si to špatně pamatuju ? 

 - pak by bylo logický že ve zpátečce nesmí bejt bubliny 

 
			
					
				
				Napsal: 21 bře 2013, 15:26
				od prka
				Chlapi, zkuste pořádně číst, psát a správně se vyjadřovat ! Vždyť nejsme v první pomocné třídě ! Vy snad potřebujete poradit ! Nebo ne ? Od této chvíle nebudu radit těm, co se nebudou umět vyjádřit nebo pořádně nenapíší o svém problému. 
Pro M4rt4s:
 Jsem rád, že Ti alespoň ta logika nechybí a že je Ti jasné, že bubliny a dutiny v palivové soustavě nemají být / i když to v tomto tématu již bylo přímo nebo nepřímo řečeno/. Například já jsem o tom již dvakrát psal :
"Na Tvém videu je vidět, že do čerpadla jdou bubliny, protože zpět z čerpadla se také vrací vzduch. Pokud by Ti do čerpadla šly dutiny nebo čisté palivo, tak by z čerpadla proudilo pouze čisté zpětné palivo."
"Samozřejmě vůbec neuvažuji o netěsnosti palivové soustavy, kdy je přisáván vzduch a proto se ve zpětném vedení od čerpadla objevují bubliny, což se při kavitaci neděje."
Pro Greatone:
Tvoje vyjadřování je stále špatné ! Dvakrát píšeš, že video, ve kterém se objevuje ve zpětném vedení vzduch /pěna/,  je po odvzdušnění. Tvoje video však ukazuje stav před odvzdušněním palivové soustavy. Odvzdušněná palivová soustava bude tehdy, když se tam již nebude objevovat žádný vzduch /bubliny, pěna/.
			 
			
					
				Pro Greatone: Tvoje vyjadřování je stále špatné ! Dvakrát pí
				Napsal: 23 bře 2013, 09:43
				od Greatone
				Prka prepáč od teraz si budem už dávat pozor nato čo píšem, máš pravdu, chceme rady, a zodpovedne môžem povedať že od teba sú rady kvalitné. 
 
Ospravedlňujem sa pod pojmom odvzdušnenie som bral to že auto chytilo a ide 

Samozrejme potom sa aj odvzdušnilo cca po 10 km jazdy.
Ale teraz mám ten problém že začala svietiť rezerva a auto naštartovalo na brnk. ale potom chytilo vzduch  skapalo počas jazdy.
Akurát som vybral sací koš a vidím tam len 2 gumičky jedna taká guľatá a druhá obdĺžniková, tie si mal na mysli ked si mi písal že tie budú vadné pokiaľ chytá vzduch pri malom množstve nafta v nádrži ?????
Ešte raz Ďakujem.