Stránka 6 z 9
Napsal: 01 pro 2009, 10:44
od hanz1
zdravim jestli chceš ještě radu tak vyměn vodní čerpadlo a repasum se vyhybej kup kvaitní turbinu třeba od leizeho
Napsal: 01 pro 2009, 13:02
od alfik
hanz1 píše:zdravim jestli chceš ještě radu tak vyměn vodní čerpadlo a repasum se vyhybej kup kvaitní turbinu třeba od leizeho
Co to nedas reklamovat to turbo?
Napsal: 01 pro 2009, 19:20
od eriva12
podle toho co jsem si přečetl tak si myslím že je to taky nedostatečným tlakem oleje v okruhu a ty pouzdra to prostě nevydrží..., nemůže ten tlak jít jinam a tady se mu nedostává?já bych šel po olej. okruhu-přívod, odvod, kontrola pouzder v turbu, vůle atd. -tím se hodně ukáže
turbo T5
Napsal: 04 zář 2010, 07:31
od dmh65
ako si to poriešil?
Miloš BJ
Napsal: 06 zář 2010, 11:12
od BoB12
Resim uplne stejny problem na stejnem aute a je to v tom ze turbo nemaze.
Napsal: 06 zář 2010, 18:00
od miklopan
Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky.

Napsal: 06 zář 2010, 18:16
od BoB12
Jenze problem je v tom ze u tohoto motoru zadna mazaci trubka neni, je to mazane primo z bloku motoru.
Napsal: 06 zář 2010, 19:26
od dmh65
presne tak,som zvedavý kto na to príde prečo tie turba odchádzajú

Napsal: 06 zář 2010, 19:35
od Ladas
cooler byl čištěný?
Napsal: 06 zář 2010, 19:51
od Tomas.cz
miklopan píše:Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky.

To byla 1.6 nebo 2.0?
Napsal: 06 zář 2010, 20:38
od miklopan
Tomas.cz píše:miklopan píše:Řešil jsem tento problém na Berlingu HDi...........3 turba během 5000Km. Měřily tlak oleje........a ten byl v pořádku. Závada byla ve šroubu ( holendru ) pro přívod oleje do turba. Tlak tam sice byl, ale nebyl tam dostatečný průtok oleje, a proto se pokaždé turbo po určitých kilometrech zadřelo. V tom šroubu je od výroby sítko, které bylo prostě přicpané, tak, tam byl menší průtok, a proto jsem sítko ze šroubu vyhodil, a od té doby je klid. Auto nalítalo již 30 000 Km a přede, jako hodinky.

To byla 1.6 nebo 2.0?
1.6 HDI, ale tento problém se může stát i u 2.0 hdi....prý je to častá závada. Prý všichni to posrané sítko oddělávají. Mě to posrané sítko stálo 3 turba

Napsal: 06 zář 2010, 20:57
od dmh65
cooler bol čistený pri každej výmene turba
Napsal: 07 zář 2010, 19:09
od chosepm
když jsi měl dole vanu, sítko na sacím koši bylo ok? čistil jsi ho?
Nevim jak 96 kw ale na T4 65 a 75kw se ucpával. Ted jsem dělal jeden potkanej kvůli tomu...
Napsal: 07 zář 2010, 21:18
od BoB12
U tohoto motoru maze vse jak ma krome turba, sitkem ani olejovym cerpadlem to neni
Napsal: 07 zář 2010, 22:41
od jericho-3
Nezbyde než udělat redukci na převlečné matici u turba a během jízdy zjistit skutečný tlak oleje při vstupu do turba...Je to asi komplikace, ale těžko by 3 turba byla K.O.
Jinak mimochodem se při výměně turba má dát nová tlaková přívodní pancéřová trubka nová...