Stránka 6 z 7
Napsal: 27 led 2010, 22:05
od cosby
SuperVag na kódování Gateway co má 10 bitů rozhodně nepoužívejte!!!!Rozhodí to celé auto.
jinak ESP,ABS a SERVO s kódováním nemá nic společné.Po odpojení Gateway se musí udělat z.nastavení,
Jinak gateway mám,-Kopřivnice
Napsal: 27 led 2010, 22:15
od Huml
Po odpojení Gateway se musí udělat z.nastavení
jestli se můžu zeptat jak? naučený hodnoty jsem zkoušel vymazat a nic
Napsal: 27 led 2010, 22:17
od swenak
no, gateway asi s ESP neco ma, pac tim, ze byla spatne nakodovane mi tu vse bud svitilo na budicich, nebo sice nesvitilo, ale ESP pak bylo OFF a neslo zapnout...nic jine se nekodovalo...
Napsal: 27 led 2010, 22:24
od cosby
Má,ale né s kódováním.
Jak jsem psal,stačí ji odpojit a zapojit,třebas tu samou a musí se dělat ZN.
Napsal: 27 led 2010, 22:28
od Huml
a to zákl nastavení je jak? třeba se mi tu hlášku tím podaří odstranit, dík
Napsal: 27 led 2010, 22:29
od swenak
mne by hlavne zajimalo, proc je tam ta hlaska a jak to, ze ji ani ve VW neumeli odstranit...
Napsal: 27 led 2010, 22:43
od cosby
Kuva hoši,tady je to někdy jak u blbých.
Bolero patří do OII face.U OII předface je nutná výměna Gateway za Q S AA AD a ty se musí dobře nakódovat.Umí to pouze VAG 805 a výš a VAS.
Pokud máte jednu anténu v autě,bude to psát chybu druhé antény.
Bolero neumí spolupracovat s PDC v adrese 76,ale pouze 10,což samo zese má pouze OII Face,nebo si ji můžete dát i do OII předface+ přepinovat zadní senzory+ natáhnout do jednotky PDC motor.CAN,pak vám bude ukazovat i na Boleru event.RNS 510.
taktéž to bude psát chybu komunikace s displejem,Bolero jde po protokolu BAP což OII nemá,ale nic se neděje,na maxíku to půjde.
Pokud vytáhnete,odpojíte gatewa,musí se udlat základní nastavení serva a ESP.
HUML-poslal jsem mail.
Napsal: 28 led 2010, 08:48
od marhan
To samý řešim u pašíka, výměna RCD 510 místo RCD 300 - skoro to samý... Gateway má trošku jiný označení, takže místo C budu dávat H, snad bude stačit a přestane se vyb. bat.(sem četl něco i o verzi L...) Takže kódování tý nový gateway můžu provádět pomocí LCode nebo přímo ve vagu 805? Ten Vag bych chápal, odškrtání políček výbavy nebo zkopčení kodu starý gateway a znovuzadání u nový (pokud nemelu kraviny

. LCode bych taky chápal, ale předpokládám, že když měním rádio za rádio, tak se kód nezmění a LCode netřeba použít
(pokud tam teda nedam rns510-navigaci) Jo a po výměne musim nastavovat ESP a servo? Ajajaj, je to složitý?
Napsal: 28 led 2010, 12:00
od cosby
Jak můžeš skopčit kódování 8 bit.jednotky na 10??Ti to rozhodí celé auto.
Pěkně LCODE a popisek k dané Gateway
Napsal: 28 led 2010, 12:10
od marhan
Jojo, už jsem našel nový xml soubory, já měl totiž starej LCode a ten měl jen starý a pro gateway měl myslim jen na 8 bytový kód (nebo 7 teď nevim), takže tak. Taky se právě neveděl, že různý gatewaye mohou mít různě dlouhý kódování. Na pašíka jsou už asi 3 ruzný délky... Najdu někde návod na nastavení toho ESP a serva?
Napsal: 28 led 2010, 13:43
od swenak
mozna jsem nechapavej, resp. chapu delku kodovani a tak dale, ale spise mne zajima, proc tedy ani original VW servis todle neumi udelat...jestli treba vazne neni problem v nejake nekompatibilite ruznych RJ...omlouvam se, pokud se ptam blbe, jem mne to docela trapi, kdyz mi VW vrati vuz s tim, ze vse funguje, ale system jim hlasi, ze je spatne nakodovanej a jim to nejak "nevadi", prej to nicemu nebrani...uprimne, nemam pak v takovej vuz duveru, nerad bych, aby mi pri 200km/h najednou neco selhalo...
Napsal: 28 led 2010, 14:42
od cosby
Kdyby chtěli,tak umí.Jenže bohužel nechcou a nehce se jim s tím hrát.Tak to je,nic víc nic míň.
Napsal: 28 led 2010, 14:56
od swenak
no, tak kdyz za to platim, tak je to snad jedno...takhle se s tim hrali pres 2h, ja jim zaplatil a vysledek je nic moc...takze jako, kdyz najdu nejakeho sikovneho manika, ten mi to dokaze spravne nakodovat? kdo se hlasi? Z Prahy prosim

Napsal: 28 led 2010, 16:49
od cosby
Pokud neodvedli práci,nemají dostat zaplaceno
Napsal: 28 led 2010, 16:52
od swenak
no, oni praci odvedli, jen vysledek neni 100%, ale je to lepsi, nez to bylo predtim, pac jak jsem psal, po vymene radia a RJ a snaze nakodovat u znameho jsem skoncil s nefunkcnim ESP, klimou, budik se tvaril jako v automatu a VAG hlasil chybne kodovani a buh vi co vse jeste...po zasahu VW je vse funkcni, ale VAG porad ukazuje nejake chyby, nebo mozna jen jednu o chybnem kodovani, to nevim, to mi jen u VW rekli, uz jsem to nemel jak proverit...