Stránka 6 z 8

Napsal: 20 led 2011, 11:43
od P_J
nogis píše:Vypadaj stejně, to ti nestačí? :D Fakt napiš Sebovi, za 3500Kč mi nechal 312. Na druhou stranu já bych už Zimmermann v životě nekoupil. Ale to je tvoje věc. ;)
Ja bych taky Zimmermanny nekoupil(kdyz k tomu nemas spravny desky tak je to na nic .. a moc jich na to ani nefunguje) :D Ty co jsme poslal o prispevek vise ma par lidi co znam na "zavodnich" autech a jsou dobry .. nekrouti se a brzdi! Vyrabej to sice italove, ale funguji dobre!!!

Napsal: 30 dub 2011, 14:28
od STIB
Tak co nového?

Napsal: 13 kvě 2011, 16:51
od borelli
Rád se podělím o můj poznatek z výměny brzd na O1 z 280 na 288 (kompletní přehození těhlic). Ten rozdíl je fantastický, má to jiný brzdící účinek - plynulejší záběr ale hlavně neporovnatelně lepší účinek, raději jsem nezkoušel na to dupnot na plné kule. Nic nevadne, pořád to skvěle brzdí. Ty jsem koupil od JENDA T4 - orig. brzdy z 1.8T ATE. Tam si říkám, jak by se asi chovali nějaké Bremba s Texary deskami... Jaké asi musí být brzdy 312... ale za mě - 288 brzdy naprostá spokojenost.

Obrázek
edit :-)

Napsal: 13 kvě 2011, 17:01
od tommi 81
Nebývaj tyhle problémy jen na ALH , tj. vzadu bubny ?

Napsal: 13 kvě 2011, 17:06
od STIB
Zadek je při brždění stejně odlehčený,takže jestli je tam kotouč nebo buben je jedno.

Napsal: 13 kvě 2011, 17:31
od jericho-3
To není úplně pravda, suvnou sílu vozu a "většinu" brzdného účinku berou sice předky, ale bez účinku zadních brzd auto nezastavíš..Jen to přibrzdí a jede to dál...Stačí jet s bubny , kde jsou zarezlá prasata nebo poblité obložení...Můžeš tam dát "400mm" kotouče a jsou prd platný...Kotouče vzadu tam nejsou pro srandu... :)

Napsal: 13 kvě 2011, 19:10
od fabiátor
borelli píše:Rád se podělím o můj poznatek z výměny brzd na O1 z 280 na 288 ....
jestli ono to neni taky tim, ze ty 288 kotouce jsou tlustejsi, jinak prechod na 312 nemusi byt to same jako z 280 na 288, protoze desky jsou pro 288 a 312 stejne

Napsal: 13 kvě 2011, 19:13
od besoun
nevím jestli pomůžou kotouče většího průměru ale ja dal nové náboje a nové kotouče a desky a je klid. Staré náboje jsem nechal změřit na házivost a byly zkroucené.Takže náboje stojí nejspíš za prd,než budete řešit házení kotouču tak si nechte na soustruhu srovnat nábojky a máte klid. Už není ve volantu cítit žádné vibrace a vše co tam bylo před :) a zadní bubnové brzdy by chtělo sem tam seřídit na samostavu čus

Napsal: 14 kvě 2011, 21:22
od martinsidlo
Kotouče vzadu se dávaly na ABS, když má brzdit naplno jen jedno zadní,aby to vůbec něco dělalo.Kotouče mají všeobecně samozdřejmě větší účinost.

Napsal: 20 kvě 2011, 11:51
od Pitrs2
kriveni kotoucu na ALH sem resil skoro pul roku... Nejdriv se vymenily kotouce a desky (TRW), po 2tis km, opet krivy, tak se udelaly naboje s loziskama a tak na 2 mesice klid a pak to zacalo zas. Vysledek? vymena za kompletni predni napravu z Toleda 1M taky s 280mm brzdama a je svatej klid.

Napsal: 11 zář 2012, 11:13
od Havlos
Tak jak to vypadá stěma stočenýma 288mm osvědčilo se to teda?
Za tu dobu už snad bude mít někdo poznatky z provozu :)
Chystám se měnit kotouče tak mě to zajmá

Napsal: 11 zář 2012, 11:17
od hansdob
fabiátor píše:
borelli píše:Rád se podělím o můj poznatek z výměny brzd na O1 z 280 na 288 ....
jestli ono to neni taky tim, ze ty 288 kotouce jsou tlustejsi, jinak prechod na 312 nemusi byt to same jako z 280 na 288, protoze desky jsou pro 288 a 312 stejne
desky stejné jsou ale plocha k brždění ne ;)

Napsal: 11 zář 2012, 11:21
od martinsidlo
A musíš tam mít o cca 2mm slabší desky.Ty kotouče mají jiné vyložení. Dej na 280 desky TEXTAR a budeš spokojený. Já k nim mám kotouče "Čína".

Napsal: 11 zář 2012, 13:25
od Olinek
Mam to udelane kotouce z 288 na 280 desticky zbrouseny cca milimetr kazda. Brzdi to stejne protoze plocha je stejna.... najeto asi 3000km vse drzi nic se nekrouti. Material vse original.

Napsal: 11 zář 2012, 15:40
od Neeo87
NO chalani ja mam na g4 280mm kotuze (chip na 140k) 4motion maju za sebou 75tis km a maxx spokojnost.... a to som uz zbrzdoval z 160km/h na 50km/h a vkuse !!!! a prezily to a nebolo to raz nejazdim pomaly.... podla mna zalezi na tom co tam das....