Stránka 6 z 7

Napsal: 15 lis 2013, 09:49
od Forest
Uctyhodna prace! 400Nm od 2000 to 4000 tis. ve spojeni s okolnostmi tykajicimi se HW? Tomu rikam luxus na kazdodenni jezdeni. Jsem rad, ze ten hybrid funguje a o vyhodach elektronicke regulace netreba diskutovat.

Necht slouzi k plne spokojenosti dalsi radku let.

Napsal: 18 lis 2013, 11:02
od netopier
az na ten priebeh celkom dobre (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 18 lis 2013, 12:54
od subz3ro_tdi
njn, slaby fen - chcelo by to tych 400+ Nm este do 4500 ot. (wallbash) :D

Napsal: 18 lis 2013, 15:01
od TDI tech
Neviem co by si este chcel? Mas to pekne Obrázek

Napsal: 18 lis 2013, 15:12
od subz3ro_tdi
Jozef, ja som spokojny, to bola ironicka odpoved na Viktor ironicky komentar :P
Kazdopadne toto by bolo asi idealne - aj ked sa obavam ze na rotacke so zachovanim tohto "spodku" nedosiahnutelne ;) Navyse kvoli tym 30ps navrch experimentovat s inym turbom, vackou a portovat hlavu valcov ci podobne sialenosti co by to obnasalo mi ozaj nestoji 8)

Obrázek

Napsal: 21 lis 2013, 11:19
od BH motor
Forest píše:Uctyhodna prace! 400Nm od 2000 to 4000 tis. ve spojeni s okolnostmi tykajicimi se HW? Tomu rikam luxus na kazdodenni jezdeni. Jsem rad, ze ten hybrid funguje a o vyhodach elektronicke regulace netreba diskutovat.

Necht slouzi k plne spokojenosti dalsi radku let.
A cakal si volaco ine s tymto hybridom ? ci ?

Napsal: 21 lis 2013, 13:28
od Forest
BH motor píše:
Forest píše:Uctyhodna prace! 400Nm od 2000 to 4000 tis. ve spojeni s okolnostmi tykajicimi se HW? Tomu rikam luxus na kazdodenni jezdeni. Jsem rad, ze ten hybrid funguje a o vyhodach elektronicke regulace netreba diskutovat.

Necht slouzi k plne spokojenosti dalsi radku let.
A cakal si volaco ine s tymto hybridom ? ci ?
Nejsem si zcela jist ale kdyztak me oprav - neni toto pomyslna "prvni vlastovka"? Z toho duvodu jsem vzal v uvahu pomyslny "prostor pro neuspech" ... ktery se nekonal a me to ostatne tesi a proto jsem si dovolil to pochvalit. Je to snad spatne? Ci?

Napsal: 21 lis 2013, 15:24
od BH motor
Forest píše:
BH motor píše:
Forest píše:Uctyhodna prace! 400Nm od 2000 to 4000 tis. ve spojeni s okolnostmi tykajicimi se HW? Tomu rikam luxus na kazdodenni jezdeni. Jsem rad, ze ten hybrid funguje a o vyhodach elektronicke regulace netreba diskutovat.

Necht slouzi k plne spokojenosti dalsi radku let.
A cakal si volaco ine s tymto hybridom ? ci ?
Nejsem si zcela jist ale kdyztak me oprav - neni toto pomyslna "prvni vlastovka"? Z toho duvodu jsem vzal v uvahu pomyslny "prostor pro neuspech" ... ktery se nekonal a me to ostatne tesi a proto jsem si dovolil to pochvalit. Je to snad spatne? Ci?
nemyslim si ze prva , ale asi tak 7ma alebo 8ma , proste vsetko nad 1749 robim so servopohonmi a funguje to na jednotku

Napsal: 21 lis 2013, 15:25
od BH motor
Forest píše:
BH motor píše:
Forest píše:Uctyhodna prace! 400Nm od 2000 to 4000 tis. ve spojeni s okolnostmi tykajicimi se HW? Tomu rikam luxus na kazdodenni jezdeni. Jsem rad, ze ten hybrid funguje a o vyhodach elektronicke regulace netreba diskutovat.

Necht slouzi k plne spokojenosti dalsi radku let.
A cakal si volaco ine s tymto hybridom ? ci ?
Nejsem si zcela jist ale kdyztak me oprav - neni toto pomyslna "prvni vlastovka"? Z toho duvodu jsem vzal v uvahu pomyslny "prostor pro neuspech" ... ktery se nekonal a me to ostatne tesi a proto jsem si dovolil to pochvalit. Je to snad spatne? Ci?
nemyslim si ze prva , ale asi tak 7ma alebo 8ma , proste vsetko nad 1749 robim so servopohonmi a funguje to na jednotku

Napsal: 21 lis 2013, 15:35
od subz3ro_tdi
Mozno sa mylim, ale Forest zrejme nemal na mysli REA ovladanie toho VNT, ale turbo ako take. A take ako je (pouzite komponenty, zvody, system regulacie) JE prve svojho druhu, ci? :)

Napsal: 21 lis 2013, 19:54
od Forest
subz3ro_tdi píše:Mozno sa mylim, ale Forest zrejme nemal na mysli REA ovladanie toho VNT, ale turbo ako take. A take ako je (pouzite komponenty, zvody, system regulacie) JE prve svojho druhu, ci? :)
O tom mluvim, nad tim, ze ma Brano zvladnutou elektronickou regulaci netreba diskutovat.

OT:... a uz diskuze zase zabreda a ja na toto nemam cas ani silu, pochvalil jsem uprimne a jeste to musim obhajovat :roll:

Napsal: 21 lis 2013, 20:10
od subz3ro_tdi
@Forest: Hlavne klud... nic nemusis obhajovat. Branislav asi dnes nemal svoj "happy day" ;) Ber to tak ze je tu konecne aspon nejaka diskusia (noteeth)

Napsal: 21 lis 2013, 21:10
od vilozx6
subz3ro_tdi píše:@Forest: Hlavne klud... nic nemusis obhajovat. Branislav asi dnes nemal svoj "happy day" ;) Ber to tak ze je tu konecne aspon nejaka diskusia (noteeth)


:o paráda Stano. Nevymeníš za GIV? Ešte mi povedz , že jazdíš na 5,00litrov čeče. Takže to ty si príčina, že BH nemá na moje turbo čas. (noteeth)

Napsal: 22 lis 2013, 00:02
od BH motor
ale ja som to napisal v klude. mne sa len nechce vypisovat litanie. heh (noteeth)

Napsal: 22 lis 2013, 08:54
od subz3ro_tdi
@vilozx6: Spotreba je uz 5 rokov (odkedy su tam Race a 12mm hlava) stale rovnaka pokial jazdim ekonomicky. Da sa s tym jazdit aj za tych 5-5,5l/100km - dlhsie trasy samozrejme, so studenym motorom po meste si to 6-6,5l/100km vypyta.

P.S. Kvoli mne urcite necakas, to turbo je v aute uz od leta... len sa muselo doriesit par ostatnych veci kym sa to takto odladilo ;)