Stránka 7 z 9
Napsal: 15 lis 2013, 22:25
od knopis

hezký
jojo soused je vděčnej strávník

Napsal: 16 lis 2013, 09:12
od Andre
subz3ro_tdi píše:@knopis: Solidarita je pekna vec, ale tu sa riesil vykon 250ps na AGR motore s rozpoctom 50-60 tis.Kc... takze ak sa ti nieco taketo podarilo, dufam ze sa s nami podelis o graf z merania

Za ten graf se taky přimlouvám, mě hlavně zajímá ten Smokův.
(pro ty, co by si to chtěli brát zase osobně, je to čistě jen zvědavost a taky trochu dluh z minulosti)
Napsal: 16 lis 2013, 09:27
od marena tdi
a Smoke mel 250 ps ? co vim tak se pral s VB a hybridama atd ...a nikdy s toho nic poradneho nebylo .
to je asi ten tuning za malo penez nebo super dily z bazaru za super nizke ceny.
Napsal: 17 lis 2013, 10:19
od FandaTDiček
(pro ty, co by si to chtěli brát zase osobně, je to čistě jen zvědavost a taky trochu dluh z minulosti)[/quote]
pokud zase narážíš na mě, tak tě můžu ujistit, že už více reagovat nebudu... už jsi se ukázal

Napsal: 17 lis 2013, 11:45
od Smoke
marena tdi píše:a Smoke mel 250 ps ? co vim tak se pral s VB a hybridama atd ...a nikdy s toho nic poradneho nebylo .
to je asi ten tuning za malo penez nebo super dily z bazaru za super nizke ceny.
Nemel jsem pres 250k a ani nechcu, v VB jsem se pral tak 3roky zpet...
Hlavni problem byl vzdy cerpadlo, ale stacilo upravit drobnost a ok, jen nejak nespecham a nemam potrebu merit vykon pri kazde zmene.
A jak vis ze nic poradneho nebylo?? Jen ze jsem to nebrzdil? Nebo nejezdim si zvysovat ego na tuningy? Jezdim jen za zabavou 2x za rok a to jen par km od brna
Auto je hlavne na denni jezdeni
PD motor
Napsal: 01 pro 2013, 21:33
od Micky18
No,koukám že se tady diskuze rozjela v plném proudu. Přihodím ještě něco k diskuzi. Co všechno by se muselo dělat za změny na PD motoru abych se mohl dostat 300 HP aby 350 HP bylo max.
Napsal: 01 pro 2013, 22:04
od Kornout
s race 520 a 5,5l, to jel zpátky na podvalu, ale.
s PP764 bych to ještě zkousnul, ale s neekonomickýma vstřikama ne. Já s nima najezdil cca 60 000km.
Napsal: 02 pro 2013, 08:02
od zip2010

[/quote]
s race 520 a 5,5l, to jel zpátky na podvalu, ale.
s PP764 bych to ještě zkousnul, ale s neekonomickýma vstřikama ne. Já s nima najezdil cca 60 000km.[/quote]
Proc ne me to na pocitaci taky ukazuje 4.5l Ale realita je drobet jinde6, 7-10 dle nohy

Napsal: 02 pro 2013, 08:31
od subz3ro_tdi
@kornout: Mne PP ukazuje 4,5-5,0 a realita je 5,0-5,5... ekonomicka jazda na dlhsiu vzdialenost... trysky Race520, cerpadlo s 12mm rozdelovacou hlavou. Asi to bude aj vecou naladenia, nemyslis? Tie trysky si tu naftu z nadrze samy netahaju. Kazda tryska pusti len tolko nafty, aku dlzku vstrekovania jej podla mapy na cerpadle pustis...

Sportove trysky maju vacsie otvory, tym padom vacsi max. prietok (nie minimalny!) a horsie podmienky pre spravne rozprasenie nafty vo valci - co ovplyvnuje primarne dymivost a kulturu chodu motora a az sekundarne spotrebu. Ked je z auta dymovnica, je jasne ze aj spotreba bude podstatne vyssia. Je rozdiel ci sa ta nafta tlaci pod tlakom XY bar alebo XY+20% bar (prinos vacsieho rozdelovacieho elementu cerpadla). Veci ako obsah kyslika v spalovanej zmesi - ktore su (mimo inym) zavisle na type turba, na velkosti plniaceho tlaku, ucinnosti chladica stlaceneho vzduchu - je uz asi potom z hladiska spotreby aj skoda rozoberat, to je tema tak na dizertacnu pracu z procesu spalovania vznetovych motorov.
Pojem neekonomicka tryska pocujem prvy krat... ale ked je Race520 "neekonomicka", co su potom trysky
H-FLOX 0,275 a 0,341

Napsal: 02 pro 2013, 10:08
od nejsem-naivka
Příspěvky s dýmovnicema a podobně vypadaji směšně když se podíváš nahoru na stránku.....jsem jedinej kdo tam má autíčko a za nim ten moc fujky mrak?

Napsal: 02 pro 2013, 10:09
od TDI tech
Neviem kde vy na tie spotreby chodite. To idete vkuse dole kopcom a hore vas taha lanovka alebo co? Pod 6.5L/100km sa nedostanem ani keby moja octa levitovala. Preboha ludia nezijte v rozpravke.
Napsal: 02 pro 2013, 10:20
od subz3ro_tdi
@TDI tech: Leto 2009 - plne nalozene auto (300kg v kufri, 4 dospele osoby)... cesta Zilina (SK) - Podstrana (CRO) 1030km (podla Google maps) realne som mal aj so zachadzkami o 50km viac... do nadrze natisnem max. 60 litrov. To je spotreba nejakych 5,35l/100km. V nadrzi este nieco bolo (tankoval som az druhy den po prichode v Splite). O com chceme diskutovat? Proste to rozpatie moznej spotreby s Race520 je dost siroke....
@nejsem-naivka: Tu neslo o dym ako taky a zabomysie vojny ze to ide aj bez neho (niekto ho ma dokonca rad a stve ho ze mu to nedymi - staci prejst o par tem nizsie), ale o to ze dym = nespalena nafta = nespotrebovana tepelna energia a teda vyssia spotreba.

Napsal: 02 pro 2013, 10:24
od Ladas
jj dá se dnes 40 dojezd a jestli chceš vidět účet s necelýma 60 litrama ze stojanu a bude ti stačit že 1130 nájezd v reálu tak to celkem sedí a z toho ber tak 1/3 město...
Napsal: 02 pro 2013, 10:28
od vilozx6
TDI tech píše:Neviem kde vy na tie spotreby chodite. To idete vkuse dole kopcom a hore vas taha lanovka alebo co? Pod 6.5L/100km sa nedostanem ani keby moja octa levitovala. Preboha ludia nezijte v rozpravke.
levitovala

Napsal: 02 pro 2013, 12:52
od nogis
když už se tady vytahujete

nemám nic extra, ale poslední nádrž za 5,06L
