Stránka 7 z 10

Napsal: 23 pro 2014, 17:53
od kubos4

Napsal: 29 pro 2014, 13:37
od Shef
Tak jak to jezdi?

Napsal: 29 pro 2014, 22:19
od kubos4
jazdi to super, ale vies co, akurat zajtra ideme (dufam ze uz finalne doladit) tak potom sem dam aj niaky dlhsi report a samozrejme aj graf ;)

Napsal: 30 pro 2014, 22:35
od MiroMNE
mozna trosku off ale byhc trosku pustil do narazniku ten vyfuk.... trosku je to dole...

jinak moc pekna prace ale fakt..

Napsal: 31 pro 2014, 09:38
od kubos4
cosi, to uz nebude moct ist viac dnu, skus pozriet foto, tam je to lepsie vidiet, ale aj zamer bol prave taky

Napsal: 01 led 2015, 12:22
od kubos4
Tak po dlhej dobe sa hlasim uz s niecim normalnym. Auto sa predvcerom doladilo, Acryll resp. RB-digital sa postaral o: soft, urobil redukciu na ecu (nemusela sa stikat povodna kablovacka), za zmienku stoji urcite aj prepinac na pamete, co umoznuje mat v ecu 2 uplne odlisne nastavenia (tiez made by RB-digital), v aute je aktivny a dobre fungujuci launch kontrol a rev limiter a mnoho ineho..., vdaka patri aj BH-motorsport kde sa auto cely den meralo.
Pridavam aj graf z merania, tam je vidiet najlepsie ;)
To co sa na graf nedostalo: nastup a velkost krutiaceho momentu je dost znacne limitovana jednak zotrvacnikom a spojkou, ktora je nova SACHS (aj na grafe je vidiet mierny preklz, no vsak ten bol pri vyzsom krutaku daleko horsi). Vykon je maximalny mozny na dany HW, nemalo by uz ziadny vyznam tam cokolvek vymyslat...
Pocit z jadzy je uzasny, auto reaguje, akceleruje okamzite a nezavaha, noo a zvukovy prejav je perfektny :D :o vyfuk vobec nepisti, nehuci, ale ked je treba da o sebe vediet :D Jedine co sa neda prehliadnut je zvuk nasavania, filter K&N a otvorene skoro priame 76 mm sanie je trosku pocut, no tiez sa to podtlakovou regulaciou a spravnym nastavenim dost zredukovalo.
Video z merania a jazdy pridam neskor, ked opadne sviatocny osial a bude viacej casu (LOL)ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: 01 led 2015, 13:28
od Shef
Pekna prace ;-)

Napsal: 05 led 2015, 22:32
od kubos4

Napsal: 06 led 2015, 12:03
od Misík
Super takto niako byto malo vyzerat.Vela uspesnych km a kopec jazdeckych zazitkov s usmevom ;)

Napsal: 06 led 2015, 15:50
od kubos4
dakujejm :D

Napsal: 08 led 2015, 12:12
od TDI tech
Pekna praca aj ked aspon premna sklamanie z toho krutaku na taky oblem a pocet hrncov boli moje ocakavania vacsie. No nic pories spojku a potom acryl este skusi pritlacit na pilu. To EGT sa vam uz nevidi moc velke? To je uz take bars nebizovne. Sak ja furt verim ze do nej este ten 20V motor natlacis :D

Napsal: 08 led 2015, 13:39
od kubos4
Dik :) ja by som len predsa este raz poznamenal, ze ten krutak je taky len koli spojke, vyskusam spravit niake tryky so spojkou a osolime to este ;) to Egt 750st. maximalne a kratkodobe len! Pri beznej jazde vidis na budiku max okolo 600st. Lebo inak by si tam mal uz 200 km/h

Napsal: 08 led 2015, 15:20
od acryll
krutak je velmi limitovany, co sa tyka motora + turba tak 480-500Nm by nebolo priblem uz pri nizkych otackach, lenze tam je problem inde
1. spojka, ktora nedokazala preniest nic viac ako je na grafe
2. zotrvacnik neni ziadne terno aj ked je novy, na to sa musel tiez brat ohlad, celkovo to pohonne ustrojenstvo vo mne nevzbudzuje doveru

co sa tyka egt, dovolim si tvrdit, ze aj 850°C je este uplne v poriadku, dokonca by som sa vedel zmierit s 950° ale to len v lete,kedy su vyssie teploty nasavaneho vzduchu, aj to kratkodobo a v dlhodobejsej zatazi

tak isto tlak turba je tam nastaveny na rozumnu uroven,takze sa da na tom aute naozaj vozit, nie sa triast nad tym aby sa to nerosypalo

tak ako to je nastavene ma svoje dovody, ci uz z hora,alebo z dola

Napsal: 08 led 2015, 15:42
od kubos4
20V mam v hlave, ale na niaky iny projekt do buducna :D
acryll: zotrvak nie je novy, spojka je nova ;-)

Napsal: 08 led 2015, 15:55
od acryll
ja viem, som len konstatoval, ze aj ked je taky zotrvak novy, tak to az take terno neni