Stránka 7 z 10

Napsal: 08 dub 2015, 11:35
od standa123
Bude 18 a ceka na ridicak (LOL) (noteeth)

Napsal: 08 dub 2015, 12:15
od TDI tech
Ferret píše:ale niesom vadný :D ja len všetko musím mať tip-top.... jednoducho chcem mať istotu, že kúpim správne auto.....
tak kup tu moju a mas po problemoch. Je to rotacka co tak po nej tuzis a ma aj dost papagajov, len zo spotreby sa musis vyliecit sam. Ale ked to uz chces tak silou mocou pocut tak ano, ma 200k a priemernu spotrebu 4L/100km. Uz si spokojny? (LOL)

Napsal: 08 dub 2015, 12:16
od Vici
Jezdit za 4 litry s ASZ je asi taky extrém..

Když jedu dál a jsou to spíš okresky a neletím jak prase tak klidně za 5, po dálnici kolem 150km/h tacho kolem 6. Kdybych letěl jako prase s tím že jistě přijdu o papíry a nebo se zabiju tak to bude zcela jistě do 7. Vše delší trasy... (léto 205/50/17 zima 205/55/16)

Pokud TDi na spotřebu tak opravdu AGR, nechat v sérii a "plazit se"..

P.S. šestikvalt to je věc k nezaplacení

Napsal: 08 dub 2015, 12:37
od Ferret
Do prcic neni mi 18 :D vodicak mam dekadu a jazdim denne.,.... Co sa tyka vlastnych aut tak mal som o1 1.8 a fabku 1.4 mpi.....ale denne jazdim uz 5 rokov na ASX 1.6 mivec a da sa spravit spotrwba na 4.5-5l...... ......

Napsal: 08 dub 2015, 13:38
od jordee_23
Ferret píše:Do prcic neni mi 18 :D vodicak mam dekadu a jazdim denne.,.... Co sa tyka vlastnych aut tak mal som o1 1.8 a fabku 1.4 mpi.....ale denne jazdim uz 5 rokov na ASX 1.6 mivec a da sa spravit spotrwba na 4.5-5l...... ......
tak tam drbni plyn a jazdi...
200k a spotrebu 4 litre...tak hybrid a na prvych 100km ..ked su baterky na zaciatku full
alebo
prepinaci soft ..ale to je kontraproduktivne..
moc neprospieva tymto motorom jazdit podtocene furt..a obcas mu slahnut po pedali potom
real je pri beznom jazdeni 5,5-6..pri eko jazde moze byt 5..a ostrejsie aj 7.
ako to tu mas spomenute uz par krat.

si ako neveriaci tomas ..takze je jedno co Ti napiseme..prides k vlastnemu poznaniu ..a este budes na nas nadavat..ze to ci ine tak nebolo.

toto vlakno nema chybu (LOL)

Napsal: 08 dub 2015, 14:02
od Ferret
Hej no... Ako fakt ja si necham poradit.....len nechapem preco na celom nete kazdy len nadava na PD ze su kazive, drahe nahradne diely a velka spotreba.......... Fakt ste prvy ludia co chvalia PD...... Neberte ma v zlom ale nechcem urobit hlupost. Preto som sa prisiel sem poradit a ano kazdy mi odporuca PD.....takze si to necham v hlave prelezat ...... Aj ked tak nevyzeram ale som vam naozaj za rady vdacny :-)

Napsal: 08 dub 2015, 14:21
od vilozx6
Ferret píše:Hej no... Ako fakt ja si necham poradit.....len nechapem preco na celom nete kazdy len nadava na PD ze su kazive, drahe nahradne diely a velka spotreba.......... Fakt ste prvy ludia co chvalia PD...... Neberte ma v zlom ale nechcem urobit hlupost. Preto som sa prisiel sem poradit a ano kazdy mi odporuca PD.....takze si to necham v hlave prelezat ...... Aj ked tak nevyzeram ale som vam naozaj za rady vdacny :-)
PD potrebuje kvalitnú naftu a záleží od koho to auto kupuješ. Kámoš má PD a cca 430tisíc km bez problémov, no on mení naftový filter s každou výmenou oleja, čo už je asi trošku prehnané, ale budiš. :D

Napsal: 08 dub 2015, 14:25
od TDI tech
Aj tak nic nekupi, je to diskusia pre jeho pobavenie.

Napsal: 08 dub 2015, 14:41
od Ferret
TDI tech píše:Aj tak nic nekupi, je to diskusia pre jeho pobavenie.
to sa pletieš .. žiadne pobavenie, len fakt informácie,
kúpim samozrejme, inak by som tento topic nezakladal.....

bude problém zohnať dobré 110kw.... auto s takým výkonom si človek nekúpi aby na ňom jazdil 40km/h...... takže bude dosť vylagrované.....
bude to ťažké, ale neponáhľam až tak strašne, mesiac to počká, len nech nekúpim zase rozkvitnutú šunku........

Napsal: 08 dub 2015, 17:14
od jordee_23
Ferret píše:
TDI tech píše:Aj tak nic nekupi, je to diskusia pre jeho pobavenie.
to sa pletieš .. žiadne pobavenie, len fakt informácie,
kúpim samozrejme, inak by som tento topic nezakladal.....

bude problém zohnať dobré 110kw.... auto s takým výkonom si človek nekúpi aby na ňom jazdil 40km/h...... takže bude dosť vylagrované.....
bude to ťažké, ale neponáhľam až tak strašne, mesiac to počká, len nech nekúpim zase rozkvitnutú šunku........
bude problem si piiis...dobre vozy sa nepredavaju len tak.
ale toto plati vseobecne!
a mal by si zobrat niekoho kto tomu rozumie..a bez diagnostiky...ani neist!
nikto Ti nic nezaruci ale velmi vela napovie..potom popozerat stk ek ..ak je na SK dlhsie ako km pribudali...tiez napovie..aj ked vsetko sa da odrbat..ale da sa overit podla vin historia...vo vw..ci skode.
ja mam este merac laku a moze mi tlst klince do hlavy..hned vidim ..co nevidim.
lebo pri TDI ..ale nie len je to narodny sport stocit cim viac..optimum je 145 (LOL)
lidi su blby fakt ..bo 10-11 rocne auto s rocnym najazdom 20-30t km ma na tacho 179t km..a uz stupaju usmevy..
keby si nasiel octu ASZ 2005 a mala 270t km..urco to je realnejsie ako tie pod 200t.
ber to tak ze ARL a ASZ sa uz skoro 10 rokov nerobia..
ja osobne ozeliem kapotu od skaliek a zamky v prdeli (mikrospinace)..co je caste
a po dlhsom behani som ale nasiel..pravidelny servis..km sedeli aj s historiou preverenou cez vw..turbo regulovalo ako malo ..vstreky ok...rozvody celkom fakt nastavene..auto slo za plynom ako ma...a na tie km..zotrvak a spojka ok...na moje prekvapenie..aj ked mam uz nachystanu sachs s hds lamelou..este drzi aj po uprave sw..
takze..hladat a hladat.

Napsal: 08 dub 2015, 17:58
od Ferret
človeka s diagnostikou mám čo by somnou šiel, merač hrúbky laku ale nemám, môžem si ho požičiať.... cca 10e stoji požičanie.....
popozeral som poriadne dnes slovensky, cesky a nemecky trh co sa týka ASZ/ARL pretoze som doteraz hladal len ASV.... no a v podstate sú tie ceny závratné..... fakt za 15rocne auto hrôza...... ale tak dal som sa nato, takže budem sondovať a striehnem na dobré ponuky :)

Napsal: 09 dub 2015, 15:54
od Ferret
ešte by som sa opýtal, čítal som fórum a ak to dobre chápem tak či kúpim ARL alebo ASZ je jedno ak to chcem navyšovať, ARL má veľký IC a lepšie turbo VB a iný soft..... ale inak identické ?

Napsal: 09 dub 2015, 18:01
od Jarda S.
ano, já bych bral ARL, dáš čip a máš 200koní za pár korun ;)

Napsal: 09 dub 2015, 18:19
od Ferret
ja som to myslel tak či mi nestačí ASZ nakoľko chcem vymeniť turbo a dať FMIC a chip :) lebo len v tom sa rozlišujú...

Napsal: 09 dub 2015, 18:21
od Jarda S.
u ARL to řešit nemusíš ;) takže ve výsledku vyjde levnějc