Stránka 7 z 10

Napsal: 09 črc 2006, 11:25
od go.vojta
Andre když máš dvouhmotový setrvák tak lamela nemá žádné tlumení. je pevná! Ale jinak souhlas. to tlumení na vr6 musí bejt uplně jinak naladění. na tdi musí za chvilu ty pružiny popraskat.

Napsal: 09 črc 2006, 12:22
od RadekP
Já sem tam uplně novou lamelu nedal a žádný zvonění zatim neslyšim..Ale do budoucna, mam tam tedá dát lamelu z 1Z?? A jde tam vůbec?

Napsal: 09 črc 2006, 13:08
od go.vojta
jasně, že tam jde. má akorát a 3 mm menší průměr. jinak je stejná. až na to tlumení.

Napsal: 11 črc 2006, 10:00
od m303
Tak precital som si to este raz cele a po Andreho prispevok mi vychadza jednoznacne 1Z zotrvak + VR6 lamela + 1Z pritlacak a po Andreho prispevku mi uz nevychadza nic. :-D Takze co tam treba dat aby to bolo OK ?

Napsal: 11 črc 2006, 15:11
od RadekP
já tam mam setrvák 1Z + lamela VR6 + přítlačák VR6....zatim to je bez problému..ale nedával sem novou lamelu a příště tam tedá půjde lamela z 1Z

Napsal: 11 črc 2006, 19:44
od Andre
Myslím, že jsem to nenapsal tak nesrozumitelně...
Rozumně dostupná ideální kombinace do 1,9TDI s 5tikvaltem je:
Setrvák z 1Z, lamela 1Z a přítlačák LUK z VR6.

Jinak ta lamela 1Z má úplně stejný průměr jako ta z VR6, tj. 228mm, podle mě tam není ani rozdíl v obložení lamely.

Jde hlavně o větší přítlačnou sílu přítlačáku z VR6 a setrvák z 1Z proto, že se ten 2hmotnostní v nadopovaném TDI po pár razantních rozjezdech zničí.

Výše uvedená kombinace by měla být použitelná na všech 1,9 TDI motorech koncernu VW s 5ti stupňovou převodovkou.

Napsal: 11 črc 2006, 20:13
od Libor Hanzal
Mám to přesně tak jak píše Andre.Najezdil jsem tak už 50000 a žádnej problem. Jediný co teď budu řešit je, jak u šestikvalta.Zítra jedu k Ríšovi čipovat a pak se uvidí co na to spojka.

Napsal: 11 črc 2006, 21:53
od m303
Andre : Ok a tym myslis origo lamelu novu na 1Z alebo pouzity zaklad a oblozenu niecim inym ? Zajtra kupujem AHU rok vyroby 12/97 cislo motora som zatial nezistil ( Ozaj kde ho najdem ? ) a prve co budem riesit bude spojka. Inac ak som to tu dobre cital tak ak budem mat cislo motora do 100000 tak tam origo mam 1Z zotrvak a nahovno piesty a ked nad 101807 tak mam dobre piesty ale nahovno zotrvak. A ked budem mat nieco medzi tym tak ani jedno ani druhe a jebne ma.

Napsal: 25 črc 2006, 15:57
od scream
Kdyby někdo chtěl, mám tu ted jeden setrvák s celou spojkou z 2,0 16V (stejny jako VR6), lamela 228mm Sachs a přítlačák Sachs, setrvák je stejnej jako 1Z. Lamela nic moc, ale muzu nechat oblozit sportovní Ferodem.

Napsal: 25 črc 2006, 16:57
od Jim
Andre: a přítlačák VR6 SACHS má taky stejnou přítlačnou sílu jako VR6 LUK? nebo tam může být taky nějaký rozdíl? :? :)

Napsal: 25 črc 2006, 23:41
od Batistuta
to Jim:každej bude mít jinou přítlačnou sílu,možná zanedbatelně,ale bude to daný výrobou (materiál,technologický postup a tak.)..... (jinak Sachs má licenci od Luku),rozdíl by mě taky zajímal. (crazy)


Kdyby někdo měl zájem,tak mám doma novou spojkovou sadu na VR6. (4000,-).

Napsal: 26 črc 2006, 06:24
od váha
ta lamela jde jde i do AFN,pač koukám do katalogu a tam je že 1Z má 26 zubů a AFN má 28 ?Pak tdy ještě mvolesko psal že to tam jde nacpat pokud máš motor příčně,ale když je podélně např. B5 ? :?

Napsal: 26 črc 2006, 07:51
od Kornout
váha píše:ta lamela jde jde i do AFN,pač koukám do katalogu a tam je že 1Z má 26 zubů a AFN má 28 ?Pak tdy ještě mvolesko psal že to tam jde nacpat pokud máš motor příčně,ale když je podélně např. B5 ? :?
Tal lamela do AFN nejde, je tam dvouhmot setrvák a průměr lamely tuším 220mm. Jedině stará známá kombinace 1Z + VR6, ale to už někdo psal výše, že jde do všech TDI s 5 kvalt.
Když máš motor podélně, tak to tam nepůjde, jelikož máš startér z druhé strany, resp. věnec na setrváku.

Napsal: 26 črc 2006, 20:31
od Huml
Je to trošku OT, ale minulý týden jsem zjistil zajimavou věc, jelikož jsem myslel, že VW dělá 6-kvalty jen na spojk. sady 240mm (tříhřídelky), tak mě docela překvapil VW Touran TDI, kterej má normálně taky 6-kvalt akorát, že je na menší sady spojky (228mm), vychází z klasickýho 5-kvaltu. Jedná se o převodovku GQN. To jen tak náhodou kdyby chtěl někdo předělávat na 6° a měl možnost tudle skříň, tak by to asi vyšlo nejlevnějc, žádný poloosy, setrváky atd. Akorát je blbý, že těch Touranů tady jezdí jak sviňa :)

Napsal: 26 črc 2006, 20:51
od mvolesko
AFN na B5 i A4 ma jednohmotnostni setrvak 228mm lamelu a pocet zubu 28, tam neni potreba davat setrvak z 1Z a lamelu VR6, jednak by ta lamela nepasovala zubove, setrvak ma i zuby na starter na druhy strane a jednak je to to sami (velikost lamely a i pritlak pritlacaku bude stejnej jak u VR6)

prevodovky z podelnejch motoru maj tlusci osicku a tudyz vic zubu