Stránka 7 z 15

Napsal: 28 zář 2010, 16:16
od leguan
kouknu diky ještě mě napadlo co třeba předvstřik nebo startovací davka někde sem tu četl že snížení pomohlo jak to zjistím na vstřikach? mam hex i vas

Napsal: 28 zář 2010, 16:16
od jaykay
jaykay píše:
leguan píše:pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny

zhavenim to v techto teplotach nebude, spise cerpadlo uz neni ve forme, nejakej vstrik a koukni na prepadove hadicky na vstrikach, jestli nesaknou
jo a predvstrik zkontrolovat a pak kdyztak zvednout startovaci davku

Napsal: 28 zář 2010, 16:25
od leguan
kouknu na to a dam vědět a moc díky teprve v tom začinam

Napsal: 28 zář 2010, 16:27
od rudy5
mne to robilo kedysi zdvyhnúl som štartovaciu dávku a predvstrek a bolo po probléme

Napsal: 28 zář 2010, 17:55
od jurosdi
jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat (LOL)
Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...

Napsal: 28 zář 2010, 17:56
od jaykay
jurosdi píše:
jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat (LOL)
Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela

Napsal: 28 zář 2010, 17:59
od majkl1
Ale u výměny ECU u staršíchch TDI ano. ;)

Napsal: 28 zář 2010, 18:00
od jaykay
majkl1 píše:Ale u výměny ECU u staršíchch TDI ano. ;)
to jo, ale bylo psano pri vymene pristrojovky

Napsal: 28 zář 2010, 18:13
od jurosdi
jaykay píše:
jurosdi píše:
jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat (LOL)
Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
Na to si ako prišiel??????

Napsal: 28 zář 2010, 18:14
od jaykay
jurosdi píše:
jaykay píše:
jurosdi píše: Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
Na to si ako prišiel??????
budiky jsem parkrat menil, ale zakladni nastaveni ne, jen prizbusobeni immo

Napsal: 28 zář 2010, 18:22
od jaykay
jurosdi píše:
jaykay píše:
jurosdi píše: Ale prečo????? Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
Na to si ako prišiel??????
mas pravdu, ale jen u starejch, od immo 3 uz ne :)

Napsal: 28 zář 2010, 18:45
od jurosdi
Ved to......Ale nechcel som to riešit,len som poukázal na to,že vymazanie adapt.hodnôt má vždy nejaký účel. Napr.teraz som dával Canové budíky do predface Octy a tam je immo3g,ale musí sa aj vymazat adapt. v motorovke.Odpadá iba práca s pôvodným Pinom...

Napsal: 28 zář 2010, 19:13
od sky59
Skusim teraz ja:

nieco na tom bude a to z tychto dovodov:

- lambda sonda ma casovu konstantu 2 a viac sekund, to znamena ze ona
hovori velke "ho..o" do toho ako sa riadi motor

- a teda lambda sonda iba hovori, ze co sa stalo pred 2 sekundami ze ci to
bolo dobre alebo zle == aka bola zmes

- auto ma kopec snimacov, najdolezitejsia je vaha vzduchu, jeho teplota,
tlak atmosfericky atd..., teplota nafty... a teda v aute v ECU je N-rozmerna
tabulka /mapa/ vystup z tabulky je mnozstvo nafty alebo benzinu ktore
treba ku danemu vzduchu dodat

- auto starne, snimace sa odchyluju, zrejme sa bezvyhradne veri lambda
sonde a teda sa zacinaju udaje z tabulky kompenzovat, neviem co
presne kompenzuje, zrejme mnozstvo paliva a to tak, aby aj to co sa
stalo pred 2 sekundami bolo nabuduce optimalne

- teda urcite tam nejaka volnost bude, urcite ale bude obmedzena, mozno na +-20% ? ja by som viacej nedovolil

- a teda ak bola zavada na nejakom snimaci postupne sa korekcie dostali az na hranicu a tam mohla ECU vyhlasit koniec

- ze sa vadny snimac vymenil sa ECU nema ako dozvediet, iba ze by soft bol genialny a vedel by vratit sam kontraadaptaciou hodnoty na default hodnoty comu neverim

- plne suhlasim, ze default hodnoty by sa mali vzdy po vymene akehokolvek snimaca nastavil v ECU

- VAG nemusi vediet ani prd ake su default hodnoty, v ECU

M U S I

byt sluzba ktora toto zabezpeci, VAG iba zavola tuto proceduru
je nemyslitelne aby VAG poznal vsetky default hodnoty pre vsetky auta...

tolko za mna

a skoda, ze vyrobca zatajuje informacie a tie nevedia ani znackovi servisaci

mnoj nazor je ten, ze dnes by mal byt automechanikom ten, kto pozna mikroprocesorovu techniku

Napsal: 28 zář 2010, 19:30
od jaykay
u tdi je lambda?????????

Napsal: 28 zář 2010, 19:32
od jaykay
ziju v presvedceni, ze u tdi neni zpetna vazba, jak probiha spalovani a vse je rizeno na zaklade pevne mapy a udaju z nekolika snimacu (teplota nafty, vody, atm. tlaku a v sani, vahy vzduchu, atd atd)