Stránka 7 z 15
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 16:16
				od leguan
				kouknu diky ještě mě napadlo co třeba předvstřik nebo startovací davka někde sem tu četl že snížení pomohlo jak to zjistím na vstřikach? mam hex i vas
			 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 16:16
				od jaykay
				jaykay píše:leguan píše:pravě ted s tim mam trochu problem rano to špatně startuje jako by na tři valce a za chvilku se to srovna žhaviče jsou ok vag nic nehlasí jen nevim pri kolika stupnich to ma žhavit zda se mi že kontrolka žhavení svítí jak rano když je zima tak odpoledne pořad stejnou dobu asi dvě vteřiny
zhavenim to v techto teplotach nebude, spise cerpadlo uz neni ve forme, nejakej vstrik a koukni na prepadove hadicky na vstrikach, jestli nesaknou
 
jo a predvstrik zkontrolovat a pak kdyztak zvednout startovaci davku
 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 16:25
				od leguan
				kouknu na to a dam vědět a moc díky teprve v tom začinam
			 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 16:27
				od rudy5
				mne to robilo kedysi zdvyhnúl som štartovaciu dávku a predvstrek a bolo po probléme
			 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 17:55
				od jurosdi
				jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat 

 
Ale prečo?????  Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 17:56
				od jaykay
				jurosdi píše:jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat 

 
Ale prečo?????  Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
 
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 17:59
				od majkl1
				Ale u výměny ECU u staršíchch TDI ano. 

 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 18:00
				od jaykay
				majkl1 píše:Ale u výměny ECU u staršíchch TDI ano. 

 
to jo, ale bylo psano pri vymene pristrojovky
 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 18:13
				od jurosdi
				jaykay píše:jurosdi píše:jaykay píše:vymazani adaptacnich dat v ECU u TDI je podle me kravina vsech kravin
ale jen se v tom stourejte, alespon bude co opravovat 

 
Ale prečo?????  Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
 
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
 
Na to si ako prišiel??????
 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 18:14
				od jaykay
				jurosdi píše:jaykay píše:jurosdi píše:
Ale prečo?????  Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
 
Na to si ako prišiel??????
 
budiky jsem parkrat menil, ale zakladni nastaveni ne, jen prizbusobeni immo
 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 18:22
				od jaykay
				jurosdi píše:jaykay píše:jurosdi píše:
Ale prečo?????  Napríklad po výmene prístrojovky musíš tie adaptačné hodnoty v RJ motora vymazat. Inak sa nespáruje nové immo s RJ motora. Čo sa týka jazdných vlastností????? To neviem...
nic takoveho se po vymene pristrojovky nedela
 
Na to si ako prišiel??????
 
mas pravdu, ale jen u starejch, od immo 3 uz ne 

 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 18:45
				od jurosdi
				Ved to......Ale nechcel som to riešit,len som poukázal na to,že vymazanie adapt.hodnôt má vždy nejaký účel.  Napr.teraz som dával Canové budíky do predface Octy a tam je immo3g,ale musí sa aj vymazat adapt. v motorovke.Odpadá iba práca s pôvodným Pinom...
			 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 19:13
				od sky59
				Skusim teraz ja:
nieco na tom bude a to z tychto dovodov:
- lambda sonda ma casovu konstantu 2 a viac sekund, to znamena ze ona 
  hovori velke "ho..o" do toho ako sa riadi motor
- a teda lambda sonda iba hovori, ze co sa stalo pred 2 sekundami ze ci to 
  bolo dobre alebo zle == aka bola zmes
- auto ma kopec snimacov, najdolezitejsia je vaha vzduchu, jeho teplota,   
   tlak atmosfericky atd..., teplota nafty... a teda v aute v ECU je N-rozmerna   
   tabulka /mapa/  vystup z tabulky je mnozstvo nafty alebo benzinu ktore 
   treba ku danemu vzduchu dodat
- auto starne, snimace sa odchyluju, zrejme sa bezvyhradne veri lambda 
  sonde a teda sa zacinaju udaje z tabulky kompenzovat, neviem co 
  presne kompenzuje, zrejme mnozstvo paliva a to tak, aby aj to co sa 
  stalo pred 2 sekundami bolo nabuduce optimalne
- teda urcite tam nejaka volnost bude, urcite ale bude obmedzena, mozno na +-20% ?  ja by som viacej nedovolil
- a teda ak bola zavada na nejakom snimaci postupne sa korekcie dostali az na hranicu a tam mohla ECU vyhlasit koniec
- ze sa vadny snimac vymenil sa ECU nema ako dozvediet, iba ze by soft bol genialny a vedel by vratit sam kontraadaptaciou hodnoty na default hodnoty comu neverim
- plne suhlasim, ze default hodnoty by sa mali vzdy po vymene akehokolvek snimaca nastavil v ECU
- VAG nemusi vediet ani prd ake su default hodnoty, v ECU  
   M  U  S  I
   byt sluzba ktora toto zabezpeci, VAG iba zavola tuto proceduru
   je nemyslitelne aby VAG poznal vsetky default hodnoty pre vsetky auta...
tolko za mna
a skoda, ze vyrobca zatajuje informacie a tie nevedia ani znackovi servisaci
mnoj nazor je ten, ze dnes by mal byt automechanikom ten, kto pozna mikroprocesorovu techniku
			 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 19:30
				od jaykay
				u tdi je lambda?????????
			 
			
					
				
				Napsal: 28 zář 2010, 19:32
				od jaykay
				ziju v presvedceni, ze u tdi neni zpetna vazba, jak probiha spalovani a vse je rizeno na zaklade pevne mapy a udaju z nekolika snimacu (teplota nafty, vody, atm. tlaku a v sani, vahy vzduchu, atd atd)