Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

gonzo píše:Pokud je to ten prototyp,co hledáš. ;)
http://forum.autosport.cz/viewtopic.php ... =142#p1646
Pánové luxus práce :)Děkuji za pomoc při hledání!!!Je to paráda :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ladas píše:taky pěkný a tohle je ten rozdíl v klempířině ...

http://youtu.be/ypvg_NQkvvI
co jsem někde kdysi vyčetl, tak kastle by měla být po B sloupek více méně Audi 80 B2 sedan a na to navařenej kus zadku z ur-quattra, takže dost bastl :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no al funguje to ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

řekl bych že možná věděli co dělaj už tenkrát
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

http://www.youtube.com/watch?v=r5N5C3Uz ... ture=share

omluvte ze začátku to hekání bo coto je :? :roll:
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

provazacek píše:Chcete si vydělat rychlé a snadné peníze z pohodlí vašeho domova? Potom klikněte na níže uvedený odkaz.Je to jednoduché a hlavně to funguje.Sám sem se o tom přesvědčil.Měsíčně až 500$. http://en.20dollars2surf.com/?ref=346151
500 je malo aspon 5000 ja nekliknem (noteeth)
Mercdes C cdi
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6Fo#t=583s

Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

take neco pridam :
tady ji umeji jeste dnes postavit za nejakej poplatek :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?Quattro_Tr%E4ume
presne zde :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?S1_Sport_Quattro

cz popis historie :
http://autofun.blesk.cz/pod-lupou-audi-quattro-4906/
80 leta spomalene = nadhera... od 2 minuty start
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... CVLec&NR=1
a kdyz quattro tak hezke video :-)
http://www.youtube.com/watch?v=iCwo8A6-9kI
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

prihodím ti tu niečo, nieje to origo gruppe B, ale veľmi blízko, a hlavne Ďoďi Bereš tomu vie naložiť. https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 9yHyucbVXU a tu máš video z ladenia https://www.youtube.com/watch?feature=p ... bpBZoKLi7Y
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3866
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Audi S1 je legenda.Ten testovací polygon audi co o něm píšou na rally webwch mám nad domem cca 200m daleko a jako malí kluci jsme se chodili dívat.byly to chvíle na které se nezapomíná.Tehdy jsem z toho ještě neměl moc rozum ale když projížděl zatáčku dveřma napřed a ten nádherný zvouček.ještě teď mi běhá mráz po zádech když si na to vzpomenu.Postupem času tam pak testovalo víc automobilek.VW,Mitsubishi...Jo to byly časy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Znovuzrodenie legendy.... myslim ze ten Gumpertov ksicht (od 14:50) hovori za vsetko... ako ked kupis decku hracku :D
https://www.youtube.com/watch?v=iqUBqvHp79o
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Re: Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děku

Příspěvek od Sniperfm »

ThrashTheTrash píše:...zaujal mě vůz audi Sport Quattro S1.Sháním o tomto vozidle nějaké informace,ale nedaří se mi nic moc najít...
Abys správně pochopil "Es ein", musíš se vrátit v čase na žačátek a to do roku 1980, kdy byl na Ženevském autosalonu představen vůz Audi Quattro

http://www.autoweb.cz/legendy-minulosti-audi-quattro/

V několika modifikacích bylo quattro nasazeno do rallye

http://www.audiquattrofan.de/audiquattr ... poalt.html

Samozřejmě inženýři z oddělení Audi Sport nespali a vyvíjeli mnohem výkonnější a obratnější vůz, takže další důležitá meta je Audi Quattro Sport, která měla 20v motor, kratší rozvor, karosářsky po B sloupek se jednalo o Audi 80 B2 sedan dvoudveř a zadek Audi coupe.
V sériové produkci vzniklo cca 217 kusů a desítky jich bylo nasazeno v rallye.

http://www.auto.cz/audi-quattro-sport-7 ... e-kolo-600

Lidově zvané Sport quattro trpělo mnohými technickými problémy, inženýři z Ingolstadtu nezaháleli a vyladili SQ v monstrum Audi Sport Quattro S1.

Až na první modely Audi Quattro něměla žádná Audi mezinápravový diferenciál, proto se těžko ovládaly v zatáčkách a musely jezdit neustále smykem s kasickým rozhozením před vjezdem do zatáčky.

Poslední modely byly vybaveny poloautomatickou spojkou, reps. vzduchem ovládaný spojkový pedál tlačítkem z řadící páky, poslední exempláře daly základ sekvenčím převodovkám.

Po zrušení sk. B Audi z rallye hned neodešla, ale použila své vozy Audi quattro s motory bez turba, byly to pětiválce s objemem 2.2 20v a výkonem přes 200k, tyto motory se pak objevili v sériových produkcích Audi 90 quattro 20v a Audi Coupe Quattro 20v s výkonem 170k a na tu dobu se jednalo o absolutní špičku - ale to jsem už trochu odbočil.

Přeji ti příjemné hledání, sám vím o čem to je...včetně pocitu na polygonu v Dešné.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

[quote="ThrashTheTrash"]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6Fo#t=583s

Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji[/quot
e] Taky by mne to zajímalo, zda změna odklonu má nějakou /jakou/ výhodu..
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Lubim si kuknut take videjko https://www.youtube.com/watch?v=Y6OD0WF0OcU :wink:
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

(crazy)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“