Pánové luxus práce :)Děkuji za pomoc při hledání!!!Je to parádagonzo píše:Pokud je to ten prototyp,co hledáš.
http://forum.autosport.cz/viewtopic.php ... =142#p1646
Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
co jsem někde kdysi vyčetl, tak kastle by měla být po B sloupek více méně Audi 80 B2 sedan a na to navařenej kus zadku z ur-quattra, takže dost bastl
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
500 je malo aspon 5000 ja nekliknemprovazacek píše:Chcete si vydělat rychlé a snadné peníze z pohodlí vašeho domova? Potom klikněte na níže uvedený odkaz.Je to jednoduché a hlavně to funguje.Sám sem se o tom přesvědčil.Měsíčně až 500$. http://en.20dollars2surf.com/?ref=346151
Mercdes C cdi
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6Fo#t=583s
Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji
Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
take neco pridam :
tady ji umeji jeste dnes postavit za nejakej poplatek :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?Quattro_Tr%E4ume
presne zde :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?S1_Sport_Quattro
cz popis historie :
http://autofun.blesk.cz/pod-lupou-audi-quattro-4906/
80 leta spomalene = nadhera... od 2 minuty start
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... CVLec&NR=1
a kdyz quattro tak hezke video
http://www.youtube.com/watch?v=iCwo8A6-9kI
tady ji umeji jeste dnes postavit za nejakej poplatek :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?Quattro_Tr%E4ume
presne zde :
http://www.quattro-rallye-teile.de/?S1_Sport_Quattro
cz popis historie :
http://autofun.blesk.cz/pod-lupou-audi-quattro-4906/
80 leta spomalene = nadhera... od 2 minuty start
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... CVLec&NR=1
a kdyz quattro tak hezke video
http://www.youtube.com/watch?v=iCwo8A6-9kI
prihodím ti tu niečo, nieje to origo gruppe B, ale veľmi blízko, a hlavne Ďoďi Bereš tomu vie naložiť. https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 9yHyucbVXU a tu máš video z ladenia https://www.youtube.com/watch?feature=p ... bpBZoKLi7Y
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Audi S1 je legenda.Ten testovací polygon audi co o něm píšou na rally webwch mám nad domem cca 200m daleko a jako malí kluci jsme se chodili dívat.byly to chvíle na které se nezapomíná.Tehdy jsem z toho ještě neměl moc rozum ale když projížděl zatáčku dveřma napřed a ten nádherný zvouček.ještě teď mi běhá mráz po zádech když si na to vzpomenu.Postupem času tam pak testovalo víc automobilek.VW,Mitsubishi...Jo to byly časy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Znovuzrodenie legendy.... myslim ze ten Gumpertov ksicht (od 14:50) hovori za vsetko... ako ked kupis decku hracku
https://www.youtube.com/watch?v=iqUBqvHp79o
https://www.youtube.com/watch?v=iqUBqvHp79o
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Re: Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děku
Abys správně pochopil "Es ein", musíš se vrátit v čase na žačátek a to do roku 1980, kdy byl na Ženevském autosalonu představen vůz Audi QuattroThrashTheTrash píše:...zaujal mě vůz audi Sport Quattro S1.Sháním o tomto vozidle nějaké informace,ale nedaří se mi nic moc najít...
http://www.autoweb.cz/legendy-minulosti-audi-quattro/
V několika modifikacích bylo quattro nasazeno do rallye
http://www.audiquattrofan.de/audiquattr ... poalt.html
Samozřejmě inženýři z oddělení Audi Sport nespali a vyvíjeli mnohem výkonnější a obratnější vůz, takže další důležitá meta je Audi Quattro Sport, která měla 20v motor, kratší rozvor, karosářsky po B sloupek se jednalo o Audi 80 B2 sedan dvoudveř a zadek Audi coupe.
V sériové produkci vzniklo cca 217 kusů a desítky jich bylo nasazeno v rallye.
http://www.auto.cz/audi-quattro-sport-7 ... e-kolo-600
Lidově zvané Sport quattro trpělo mnohými technickými problémy, inženýři z Ingolstadtu nezaháleli a vyladili SQ v monstrum Audi Sport Quattro S1.
Až na první modely Audi Quattro něměla žádná Audi mezinápravový diferenciál, proto se těžko ovládaly v zatáčkách a musely jezdit neustále smykem s kasickým rozhozením před vjezdem do zatáčky.
Poslední modely byly vybaveny poloautomatickou spojkou, reps. vzduchem ovládaný spojkový pedál tlačítkem z řadící páky, poslední exempláře daly základ sekvenčím převodovkám.
Po zrušení sk. B Audi z rallye hned neodešla, ale použila své vozy Audi quattro s motory bez turba, byly to pětiválce s objemem 2.2 20v a výkonem přes 200k, tyto motory se pak objevili v sériových produkcích Audi 90 quattro 20v a Audi Coupe Quattro 20v s výkonem 170k a na tu dobu se jednalo o absolutní špičku - ale to jsem už trochu odbočil.
Přeji ti příjemné hledání, sám vím o čem to je...včetně pocitu na polygonu v Dešné.
[quote="ThrashTheTrash"]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6Fo#t=583s
Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji[/quot
e] Taky by mne to zajímalo, zda změna odklonu má nějakou /jakou/ výhodu..
Nikdy jsem neviděl takové zavěšení,moc v tom zběhlý nejsem.
Chtěl bych se zeptat v čem je výhoda takové konstrukce zavěšení kola?Je to velice zajímavé jak se to kolo naklápí a přizpůsobuje.
V čem je výhoda a nevýhoda takového zavěšení?
Je mi jasný že jde o výpočty momentů,a všeho kolem toho.Děkuji[/quot
e] Taky by mne to zajímalo, zda změna odklonu má nějakou /jakou/ výhodu..
nepropadat panice...
Lubim si kuknut take videjko https://www.youtube.com/watch?v=Y6OD0WF0OcU 