Stránka 7 z 7
Napsal: 22 lis 2013, 12:31
od vilozx6
P.S. Kvoli mne urcite necakas, to turbo je v aute uz od leta... len sa muselo doriesit par ostatnych veci kym sa to takto odladilo

[/quote]
PS: Neber všetko vážne, veď som to myslel zo srandy, že kvôli tebe

Napsal: 23 lis 2013, 15:00
od Misík
Stano krasa.Myslim ze takto by to malo vyzerat...Inak mozno budem mat cestu do ZA tak sa ozvem a ak bude cas dame rec.Ja sa uz musim skontaktovat s Branom mam tam niake podlznosti

Napsal: 14 říj 2014, 18:02
od subz3ro_tdi
Tak po zhruba roku nakoniec doslo este na experiment s vackou Dbilas Dynamic (250 st.), kedze na nu boli dobre referencie. Vysledok viac menej ten isty, co sa podstatne zmenilo nie je vidno na grafe: lepsi zvukovy prejav motoru, kludnejsi chod v celom spektre otacok a viditelne mensia dymivost (v booste sa uz momentalne jedna o 'no smoke' upravu). Softwarovo sa na uprave nic nemenilo, nakolko pan upravca uz nechcel ist s plniacim tlakom kvoli zivotnosti TBD vyssie - cize mozeme povedat ze dany vykon je stropom pre toto turbo na TDI VP motore.
Napsal: 14 říj 2014, 20:03
od puci
teplota oleja 19°C???
Napsal: 14 říj 2014, 21:35
od toefuk
ten priebeh krutaku sa mi paci. Robilo sa so vstrekovacim cerpadlom nieco ine okrem instalacie 12mm hlavy?
Napsal: 15 říj 2014, 07:39
od subz3ro_tdi
@toefuk: Nie, okrem vymeny rozdelovacieho elementu (pred 6 rokmi) je to seriove VP37 cerpadlo.
@puci: Pozri si tie ostatne grafy co tam mam, su tam este zaujimavejsie hodnoty

Zrejme to nebolo na brzde prepnute na hodnotu z OBD, alebo neviem, neriesim, nezaujima ma to. Motor bol pri merani samozrejme zohriaty na prevadzkovu teplotu.
Napsal: 15 říj 2014, 11:40
od zero1724
Křivka jak víno

Napsal: 26 říj 2014, 17:57
od BH motor
puci píše:teplota oleja 19°C???
olej , teda jeho teplota nema vplyv na namerane data
Napsal: 16 led 2015, 16:55
od subz3ro_tdi
Kvoli drobnej kolizii koncom minuleho roka a poskodeniu intercooleru od firmy Forge Motorsport doslo na vymenu za customizovany chladic s jadrom Nissens systemom plug&play do povedneho vedenia. Bola to trosku drahsia zalezitost ale teploty nasavaneho vzduchu klesli na polovicu povodnej hodnoty (80 -> 40 ºC), vdaka comu sme mohli este trochu skorigovat hodnotu plniaceho tlaku a doladit cele stredne pasmo otacok, takze sa dnes auticko bolo symbolicky rozlucit s brzdou u BH motorsport pocetnymi meraniami.

Graf najdete v prvom prispevku tohto vlakna.
Myslim ze priebeh krutiaceho momentu a hlavne vysledny vykon na kolesach na tomto koncepcne zastaralom motore je velmi dobrou vizitkou jeho potencialu (co nakoniec velmi pekne vidno v inej teme na tomto fore),
ako aj schopnosti pana Branislava Hanka. Tymto sa mu chcem verejne podakovat za cele obdobie nasej spoluprace na tomto projekte (ako tak ratam, vyzera ze to je presne 7 rokov) a uzatvaram aktualizaciu tejto temy. Mozno sa este niekedy uvidime pri nejakom dalsom projekte (za seba dufam ze uz niecom menej extremnom co sa uprav tyka)

Napsal: 16 led 2015, 19:53
od toefuk
nissens? cenna informacia, ako kazde nove meranie co si pridal
BTW: tie priebehy krutiaceho momentu ma BH famozne, od 1800 do ∞
Budem robit vsetko pre to aby som vlastnymi poznatkymi dosiahol podobny priebeh na svojej plechovke.
Napsal: 17 led 2015, 23:47
od vilozx6
Hezký pane.....Stano a ešte mi povedz že vieš jazdiť na 5,5l

Napsal: 09 úno 2015, 02:42
od JohnyFlat
auto udělané parádně
jen jsem narazil na tento názor majitele tady na foru, tak mě to pobavilo
a cituji:
Ja to poviem inak.... 230k na rotacke je podla mojho nazoru hlupost. Bud sa drzat pri 200-210 s peknym priebehom a dobrou zivotnostou, alebo vykonat zasadnejsie upravy a siahat po vyssich metach (250ps)
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... light=1752
Napsal: 09 úno 2015, 07:44
od subz3ro_tdi
@JohnyFlat: To som fakt povedal?? No este ze uz tu pomerne dlhu dobu nic "konstruktivneho" radsej nepisem....
Je to trochu vytrhnute z kontextu tej diskusie, ale nevadi, aj tak dik za pobavenie, dnes som to potreboval

Snaha o viac ako 230ps bola, zial, so sucasnym turbom je to skutocne vykonove maximum... a uz toho bolo za tie roky naozaj dost na to ist s upravami dalej... kazdopadne, aspon je to s peknym priebehom a (dufam ze) dobrou zivotnostou (ako pri tych spominanych 200-210ps na H230)

Napsal: 09 úno 2015, 20:03
od puci
Stano, ale mne to pripadá ako keby si sa s octavkou lúčil, či som to zle pochopil, ten "budúci projekt"?
Napsal: 09 úno 2015, 20:23
od subz3ro_tdi
Rasto, nie, to mozno len tak vyznelo..... zatial sa nelucime, ani by to nedavalo zmysel si myslim - treba si tie upravy este aj chvilku uzit

Bolo to myslene skor tak vyhladovo... je mi jasne ze ak bude druhe auto, ako sa poznam - asi to v seriovom stave moc dlho nezostane. Aj ked bodaj by...
