Stránka 1 z 5

Golf IV 66kw

Napsal: 19 dub 2012, 19:46
od G.o.l.f. IV
Ahoj hoši potřeboval bych více rad ohledně zvyšování výkonu mého golfa.Rád bych posunul jeho výkon cca 200-230 PS určo máte všichni zkušenosti co se týče dílů :)předem děkuji za rady.

Napsal: 19 dub 2012, 20:35
od sniper--
trysky PP764 nebo radsi race520, aspon 11mm hlavu cerpadla, Fmic s vedenim, a nejaky vetsi turbo, hybridni. Samozdrejme soft

Napsal: 19 dub 2012, 20:50
od RudisTDic
A pořádný brzdy..

Napsal: 19 dub 2012, 20:51
od TDI tech
a uz len zanedbatelnych cca. 4000eur

Napsal: 19 dub 2012, 21:00
od sniper--
to uz je jen detail prece ne? :D no a jeste jsem zapomel na spojku :)

Napsal: 19 dub 2012, 22:38
od serpis
Nevím, jestli je dobrý napnout 66kw na 200-230hp...

Napsal: 19 dub 2012, 22:43
od vilozx6
TDI tech píše:a uz len zanedbatelnych cca. 4000eur
tak tak kua

Napsal: 20 dub 2012, 04:46
od sh.w
C cidlo

Napsal: 20 dub 2012, 06:07
od Forest
+ vyfuk, vhodne by bylo sani z ASZ/ARL ... a nejvhodnejsi by bylo, kdyby nebyl linej a vsechno si to tu precetl. Tohle tu je napsano nespocetnekrat i s dolozenymi grafy. A jako zaklad by bylo vhodne rict kod motoru a rok vyroby protoze to muze take finalni vycetku ovlivnit protoze se muze jednat i o typ s obtokovym turbem.

... ale opakuji, nemyslim si, ze by tu nenarazil na vse, co v teto prvni instanci potrebuje vedet. Jen nesmi byt liny a hledat.

Zacit muze treba v tematu nad tim svym: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616

... pro obzvlaste line doporucuji zadat celou upravu nejakemu zkusenemu upravci.

Napsal: 20 dub 2012, 06:33
od TDIfun
Forest píše:+ vyfuk, vhodne by bylo sani z ASZ/ARL ... a nejvhodnejsi by bylo, kdyby nebyl linej a vsechno si to tu precetl. Tohle tu je napsano nespocetnekrat i s dolozenymi grafy. A jako zaklad by bylo vhodne rict kod motoru a rok vyroby protoze to muze take finalni vycetku ovlivnit protoze se muze jednat i o typ s obtokovym turbem.

... ale opakuji, nemyslim si, ze by tu nenarazil na vse, co v teto prvni instanci potrebuje vedet. Jen nesmi byt liny a hledat.

Zacit muze treba v tematu nad tim svym: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616

... pro obzvlaste line doporucuji zadat celou upravu nejakemu zkusenemu upravci.
tohle nakonec je nejlepsi a nejlevnejsi cesta s efektivnim vysledkem. Zname svoje ;)

Napsal: 20 dub 2012, 09:06
od Forest
TDIfun píše: tohle nakonec je nejlepsi a nejlevnejsi cesta s efektivnim vysledkem. Zname svoje ;)
Zdenku jasny, ale nekteri to maji jako hobby, odreagovani, nekteri jako terapii, pro jine je zase cesta cilem (kdyz vidim, co lidi pouzivaji za komponenty).

Jenze osobne si dovolit vyjadrit subjektivni nazor, ze to neni pripad autora tohoto topicu, protoze pokud by bylo, tak by ten inzerat formuloval jinak.

Napsal: 20 dub 2012, 13:23
od G.o.l.f. IV
Tak jako sem tam něco málo vím co sem se tu dočetl jak s těmi tryskama i čerpadlem a turbínou.Měl sem v plánu race 520 možny i 2 stage když by se naskytly,hlavu na čerpadlo 12 mm a hybrida do 250 od RR aby měl rezervu a co se týče saní nejspíše z 96/110 kw.ohledně převodovky mi známej říkal ,že by bylo lepší dát nějakou 6q.těžko říct co si pod tím předtsavit :) brzdy to samozřejmě.A to c čidlo je přesněji k čemu..? Chápu že se tu dají zjistit informace ,ale je tu toho tolik ,tak proto sem se obrátil na vaší pomoc.děkuji..

Napsal: 20 dub 2012, 13:27
od G.o.l.f. IV
Jinak informace ohledně typu sem napíši večer.A jinak díky za ten odkaz :))

Napsal: 20 dub 2012, 19:10
od sniper--
ty tam mas Bcidlo ktery laicky receno meri tlak a teplotu v sacim potrubi , ale potrebujes C cidlo z 96 nebo ze 110kw ktery umi zmerit vetsi tlak

Napsal: 20 dub 2012, 20:08
od G.o.l.f. IV
Tak typ motoru je ALH 66kw r.v. 2001 :) snad to není špatné..