Stránka 1 z 1

Peugeot 307 1.6HDI 2006 chyba P0299 nizky tlak

Napsal: 25 dub 2012, 18:21
od romcacrx
Auto nema dostatecny vykon a pise chybu P0299 nizky tlak ,podotykam turbo meneno a problem pretrvava.

Napsal: 25 dub 2012, 19:45
od chosepm
těsnost tlakové části až do sání OK? regulace chodí? podtlakový hadičky OK?

Napsal: 25 dub 2012, 21:43
od romcacrx
to vse jsem prosel a je vporadku.

Napsal: 26 dub 2012, 09:47
od jaykay
el. mag. ventil podtlaku turba?

Napsal: 26 dub 2012, 18:38
od romcacrx
ventil je novy,akorat mam takove zjisteni,proc mam plny zasobnik ( banka na podtlak hned vedle el. venilu vzadu motoru ) oleje,jedina vec ktera me napada je pres vakuovou pumpu ale vtom pripade by musel byt nality i brzdovi valec. muze to byt cely problem a hlaska P0299 mali tlak turba?

Napsal: 26 dub 2012, 19:31
od JOKINO1982
skontroluj vahu vzduchu

Napsal: 26 dub 2012, 20:53
od lib
a kolik ti to tlačí do sání doopravdy? myslím zmeřeno budíkem nebo tlakovou sondou přímo do sání

Napsal: 26 dub 2012, 21:06
od romcacrx
vahu by to napsalo ne?kolik to tlaci nevim jak zmerit .

Napsal: 27 dub 2012, 13:57
od vladosr
vahu ti to napise len ked je problem z kablovackou , alebo je v nej roztrhnute vlakno......aby si vedel ako na tom si , tak sa vzdy kontroluje pozadovana hodnota ecu od skutocnej , nameranej.....zistis to v meranych hodnotach ...aj vahu aj turbo......diag stale pouzivate len ako mazacku a citacku chyb....

Napsal: 29 dub 2012, 19:40
od romcacrx
Ja vim ze pouzivam diag jen na cteni chyb,musim nekam zajet,ale co ten olej v bance na podtlak nemuze to delat celi problem ze vlastne misto vzduchu tam je olej a tudiz se mi nedostava podtlak do hadicek a je tam misto toho olej?

Re: Pomoc peugeot 307 1.6HDI 2006

Napsal: 13 čer 2023, 14:33
od Patooo
Kde bola chyba? Mám tu auto s rovnakým problémom.

Re: Pomoc peugeot 307 1.6HDI 2006

Napsal: 27 úno 2024, 10:36
od roman1648
Teď jsme řešili podobný problém na stejném autě, v tahu mělo tendenci jakoby ubrat-přidat-občas cuklo,ale ne moc,jakoby na desetinu sekundy vynechalo, klasika kontrola kabeláže,váha,paliváč,snímač otáček atd,nic nepomohlo ( najeto 390tis.),v závadách samozřejmě nic, tak kontrola rozvodů a ejhle - na spodním rozvodovém kole na tom prstenci kde si snímač otáček bere signál byly vyloupané na několika místech kousky toho magnetu,to jsem nikdy neviděl,tady asi díky vysokému nájezdu, takže další zkušenost ;) ,nové kolo a šlape jak za mlada...