Stránka 1 z 1
Peugeot 307 1.6HDI 2006 chyba P0299 nizky tlak
Napsal: 25 dub 2012, 18:21
od romcacrx
Auto nema dostatecny vykon a pise chybu P0299 nizky tlak ,podotykam turbo meneno a problem pretrvava.
Napsal: 25 dub 2012, 19:45
od chosepm
těsnost tlakové části až do sání OK? regulace chodí? podtlakový hadičky OK?
Napsal: 25 dub 2012, 21:43
od romcacrx
to vse jsem prosel a je vporadku.
Napsal: 26 dub 2012, 09:47
od jaykay
el. mag. ventil podtlaku turba?
Napsal: 26 dub 2012, 18:38
od romcacrx
ventil je novy,akorat mam takove zjisteni,proc mam plny zasobnik ( banka na podtlak hned vedle el. venilu vzadu motoru ) oleje,jedina vec ktera me napada je pres vakuovou pumpu ale vtom pripade by musel byt nality i brzdovi valec. muze to byt cely problem a hlaska P0299 mali tlak turba?
Napsal: 26 dub 2012, 19:31
od JOKINO1982
skontroluj vahu vzduchu
Napsal: 26 dub 2012, 20:53
od lib
a kolik ti to tlačí do sání doopravdy? myslím zmeřeno budíkem nebo tlakovou sondou přímo do sání
Napsal: 26 dub 2012, 21:06
od romcacrx
vahu by to napsalo ne?kolik to tlaci nevim jak zmerit .
Napsal: 27 dub 2012, 13:57
od vladosr
vahu ti to napise len ked je problem z kablovackou , alebo je v nej roztrhnute vlakno......aby si vedel ako na tom si , tak sa vzdy kontroluje pozadovana hodnota ecu od skutocnej , nameranej.....zistis to v meranych hodnotach ...aj vahu aj turbo......diag stale pouzivate len ako mazacku a citacku chyb....
Napsal: 29 dub 2012, 19:40
od romcacrx
Ja vim ze pouzivam diag jen na cteni chyb,musim nekam zajet,ale co ten olej v bance na podtlak nemuze to delat celi problem ze vlastne misto vzduchu tam je olej a tudiz se mi nedostava podtlak do hadicek a je tam misto toho olej?
Re: Pomoc peugeot 307 1.6HDI 2006
Napsal: 13 čer 2023, 14:33
od Patooo
Kde bola chyba? Mám tu auto s rovnakým problémom.
Re: Pomoc peugeot 307 1.6HDI 2006
Napsal: 27 úno 2024, 10:36
od roman1648
Teď jsme řešili podobný problém na stejném autě, v tahu mělo tendenci jakoby ubrat-přidat-občas cuklo,ale ne moc,jakoby na desetinu sekundy vynechalo, klasika kontrola kabeláže,váha,paliváč,snímač otáček atd,nic nepomohlo ( najeto 390tis.),v závadách samozřejmě nic, tak kontrola rozvodů a ejhle - na spodním rozvodovém kole na tom prstenci kde si snímač otáček bere signál byly vyloupané na několika místech kousky toho magnetu,to jsem nikdy neviděl,tady asi díky vysokému nájezdu, takže další zkušenost

,nové kolo a šlape jak za mlada...